اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر احمد یکشنبه ۲۶ آذر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 281 مشاهده پرسش
    سلام‌عرض ادب.محبت کنید بگین پدرم نیاز به جراحی اورژانسی داره یا خیر.واینکه با شرایط سنی ۶۷ سال خطری اینجاد نمیکنه.پدرم شهرستان و اگه نیاز هست جراحی بشه هرچه زودتر خدمت برسیم.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۶ آذر ۲( 2 سال پیش)
      با ذکر نام و شرح مجدد مشکلتون به واتس اپ 09394620321 پیام بدید
  • تصویر کاربر سینا چهارشنبه ۲۹ آذر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 376 مشاهده پرسش
    باسلام واحترام خدمت حضرتعالی بنده 21سالمه به مدت چند سالی میشه که روی پوست آلت زائد های سیاه مانندی به وجود آمده وبعد از چند ماهی از بین میره این چرخه هر چند ماه یکباره ادامه داره برای واضح بودن شرح مشکل چند عکس پیوست فرستادم. و همچنین در هنگام دفع ادرار اگر آلت در حالت بدون نطوظ باشد فشار آن کمتر ودر آخر چندین قطره بطور غیر ارادی خارج میشود که باید با دست ادرار کاملا خارج شود خیلی آزار دهنده است در صورتی که آلت نعوظ متوسط داشته باشد هیچ مشکلی ندارم فشار آن زیاد و کاملا طبیعی مشکلی ندارم، متاسفانه حدود سه سالی می‌شود که این مشکل به وجود آمده
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۶ آذر ۲( 2 سال پیش)
      این ضایعات قابل تخلیه هستند؟
    2. تصویر کاربر سینا یکشنبه ۲۶ آذر ۲( 2 سال پیش)
      بله
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۶ آذر ۲( 2 سال پیش)
      غدد چربی زیر پوستی که به بیرون منفذ دارند هست باید تخلیه بشه روتین پوستی لازم داره
    4. تصویر کاربر سینا یکشنبه ۲۶ آذر ۲( 2 سال پیش)
      با عرض پوزش دکتر کرمی برای همین غده چربی در درازمدت نیاز است برای درمان یا نه ؟ لطف کنید سوال دوم بنده رو پاسخ دهید متاسفانه سه ساله میشه فشار ادرار مثل گذشته نیست یعنی در آخر چندین قطره بطور غیر ارادی خارج میشه که مجبورم با دست اقدام کنم در صورتی که اگه آلت نعوظ کمی داشته باشد مشکل کمتر دیده میشه وتا حدودی رفع میشه؟ خیلی آزار دهنده هست
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۹ آذر ۲( 2 سال پیش)
      بعد از هر بار دفع ادرار استبرا انجام دهید
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر فرناز یکشنبه ۲۶ آذر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 417 مشاهده پرسش
    سلام جناب دکتر، در مورد کراتین بالای پدرم و نارسایی کلیه بهتون پیام داده بودم، فرموده بودید آزمایشها و سونوگرافی رو براتون بفرستید،
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۶ آذر ۲( 2 سال پیش)
      کراتینین پدرتون بالا نیست نارسایی کلیه هم ندارند
  • تصویر کاربر مينا شنبه ۲۵ آذر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 285 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخير
    اقاي دكتر همسر من ٣٣سالشونه در سه سال متوالي كراتينن خونشون در سه آزمايش ١/٣هست،به شدت عرق ميكنن در تابستان و در زمستان دستشويي ميرن زياد،ميخواستم بدونم اين عدد ميتونه خطرناك باشه؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۴ آذر ۲( 2 سال پیش)
      خیر در محدوده ی نرمال است
    2. تصویر کاربر مينا جمعه ۲۴ آذر ۲( 2 سال پیش)
      اقای دکتر لب مرز هم نیست؟اینکه این سه سال در همین محدوده بوده میتونه نشون بده مشکلی در کلیه وجود نداره؟احتیاج به پیگیری نداره؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲۵ آذر ۲( 2 سال پیش)
      مشکلی ندارن چکاپ سالیانه فقط
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر فرناز یکشنبه ۲۶ آذر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 298 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر، پدرم ۶۴ سالشه و با حالت سرماخوردگی و خلط زیاد ریه و کاهش اکسیژن به دکتر مراجعه کردیم آزمایش نوشتن، کراتین ۸ بود و سدیم و پتاسیم خیلی بالا، سونو کردن کلیه ها و مجاری مشکلی نداشتن، با دارو سدیم و پتاسیم طی دو روز نرمال شد و کراتین اومد روی ۶، گفتن باید دیالیز موقت بشه، یک دور دیالیز شد ولی کراتین از ۶ شد ۵/۹،دکتر میگه مریض عجیبیه نمیدونم مشکلش چیه؟ پدرم دیابت دارن ولی همیشه کنترل شده بود فقط روزی یک عدد متفورمین میخورد و قند همیشه بین ۱۰۰ تا ۱۳۰ بوده. فشار خون نرمال قند الان نرماله اکسیژن نرمال قلب سالم و نرمال آزمایشها نرمال فقط کراتین بالاست، آقای دکتر پدرم هیچ وقت تا این سن بیمارستان بستری نشده ما واقعا الان نمیدونیم باید چیکار کنیم براش
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۴ آذر ۲( 2 سال پیش)
      سونوگرافی یا سی تی اسکن انجام شده براش؟ برام بفرستید
    2. تصویر کاربر فرناز جمعه ۲۴ آذر ۲( 2 سال پیش)
      آزمایش سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و آزمایش همین ماه رو با سونوگرافی رو براتون فرستادم
    3. تصویر کاربر فرناز جمعه ۲۴ آذر ۲( 2 سال پیش)
      آزمایشهای سالهای قبل و امسال و سونوگرافی رو براتون فرستادم
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۶ آذر ۲( 2 سال پیش)
      کراتینین ۸ کو؟
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر نجفی پنجشنبه ۲۳ آذر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 309 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر
    مادر بنده پارسال مهر ماه نفرکتومی رادیکال انجام دادن و کلیه راست رو درآوردن
    هر شش ماه تحت نظر هستند و تا امروز مشکل نداشته.دیروز که رفتیم سونوگرافی گفتن که در کبد توده داره و نفرکتومی عود کرده.
    در سونوگرافی چهار ماه قبل از کلیه هیچ اثری از توده نبود یعنی چهار ماهه ظاهر شده؟
    در مرحله پیشرفته هست؟
    آقای دکتر خدای نکرده احتمال مرگ هست؟ طول عمر؟
    و اینکه آقای دکتر یعنی سرطان کلیه در کبد متاساز داده؟اون توده در کبد چی هست؟
    امروز رفتم پیش دکتر که جراحی کرده بودن و گفت که محاله که توده باشه.چون اندازه توده که باعث جراحی شد کوچیک بود و سن بیمار هم بالا بود و امکان نداره توده سرطانی باشه.سی تی اسکن نوشتن اما با قاطعیت گفتن که توده سرطانی نخواهد بود.
    سی تی شکم و لگن نوشتن.پس چطور توده کبد تشخیص داده میشه؟
    اون توده کبد خیلی ناراحتم کرده.اگه سرطانی نیست چیه و از کجا پیدا شده؟
    بر فرض اگه توده سرطانی بود از کجا متوجه بشیم که به جز کبد به جاهای دیگه هم سرایت کرده یا نه؟
    روند درمان باید چطور باشه؟
    تصاویر رو از اولین تشخیص براتون ارسال میکنم.سپاس بی کران
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۳ آذر ۲( 2 سال پیش)
      سی تی اسکن شکم ولگن با کنتراست وریدی انجام شود
    2. تصویر کاربر نجفی پنجشنبه ۲۳ آذر ۲( 2 سال پیش)
      سلام ممنون از شما.بله حتما
      با این عکس ها و گزارش که ارسال کردم و نظر جراح مربوط خواستم نظر شما رو جویا بشم
    3. تصویر کاربر نجفی پنجشنبه ۲۳ آذر ۲( 2 سال پیش)
      سلام.بله حتما
      آقای دکتر خواستم نظر شما رو با توجه به مدارک ارسالی جویا بشم.آیا واقعا میشه گفت سرطان عود کرده و کبد هم درگیر شده؟
      نظر سونوگرافی رو جراح مربوط قبول نمیکنه
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۳ آذر ۲( 2 سال پیش)
      سی تی رو انجام بدین کامل جواب مشخص ميشه حدس و گمان درست نیست
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر Zmzps پنجشنبه ۲۳ آذر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 275 مشاهده پرسش
    بیوپسی کلیه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۳ آذر ۲( 2 سال پیش)
      به متخصص نفرولوژی مراجعه کنید بیماری شما مرتبط با سلول ها و کارکرد کلیه میباشد و باید تحت نظر نفرولوژیست درمان شوید
    2. تصویر کاربر Zmzps پنجشنبه ۲۳ آذر ۲( 2 سال پیش)
      امکان داره نیاز ب پیوند کلیه داشته باشه یا بادارو مشکلش حل میشه ؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۳ آذر ۲( 2 سال پیش)
      باید بررسی آزمایشگاهی انجام شود
    4. تصویر کاربر Zmzps پنجشنبه ۲۳ آذر ۲( 2 سال پیش)
      اینم از سونو وخلاصه پرونده
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۳ آذر ۲( 2 سال پیش)
      آزمایشات تکمیلی توسط نفرولوژیست باید انجام شود
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر الهام پنجشنبه ۲۳ آذر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 285 مشاهده پرسش
    سلام مادرم ۶۴سالشونه.سال۹۶ متوجه توده در کلیه شدن سی تی دادن گفتن انزیومیولیپوم هرسال سونو مردن امسال یه تودا جدید ایجاد شده الان میگن ممکنه بدخیم باشه ناهمگنه.لطفااا جواب سی تی رو ملاحظه کنید امید هست که اون توده که در سی تی ناهمگنه خوش خیم باشه؟؟؟؟ باید چه کنن جراحی یا نمونه برداری؟ چقدر امیده جواب سی تی اشتباه باشه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۳ آذر ۲( 2 سال پیش)
      میتونید سی تی رو به یه رادیولوژیست دیگه ای نشون بدین و درخواست ریپورت بدین با اینحال بهترین قدم عمل جراحیه
  • تصویر کاربر رضا پنجشنبه ۲۳ آذر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 663 مشاهده پرسش
    سلام . حدود یک هفته ای هست ک احساس بدی در سر الت دارم سوزش نیست اما احساس ناخوشایندی هست ب هنگام ادرار تا چند دقیقه بعد ادرار این احساس را ندارم اما مدتی بعد دوباره این احساسو دارم در ضمن تکرر ادرار هم ندارم فقط ی حس بد در سر التم حس میکنم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۳ آذر ۲( 2 سال پیش)
      فشار ادرار خوبه؟
    2. تصویر کاربر رضا پنجشنبه ۲۳ آذر ۲( 2 سال پیش)
      اره مشکلی نداره ازمایش عفونتم دادم منفی بود
    3. تصویر کاربر رضا پنجشنبه ۲۳ آذر ۲( 2 سال پیش)
      اره مشکلی نداره ازمایش عفونتم دادم منفی بود
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۳ آذر ۲( 2 سال پیش)
      توجه نکنید به مرور بهتر میشین
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر کاشانی جمعه ۲۴ آذر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 391 مشاهده پرسش
    بنده48سالمه،به زایمان سزارین داشتم،کم کارتیروییددارم،چندساله یائسه شدم،چندسال پیش بعدازآزمایش دکترتشخیص دادن مثانه عصبی دارم و برام وویسول تجویزکردن،بعدازمدتهااستفاده،خوب نشدم،بطوریکه وقتی حواسم نیست وحتی خوابم،احساس پری مثانه ندارم،همینکه بیدارمیشم یاحالت درازکش هستم میتونم کنترل ادرارکنم،همینکه بلندمیشم بایدسریع واورژانسی تخلیه کنم که اولش باشتاب همراهه،مقدارش هم زیادنیست،دوسه ساعت دیگه بازهمینطور،کلاخیلی کلافه ام کرده ازخونه نمیتونم برم بیرون،لطفاراهنماییم کنین،یک دنیاسپاسگزارم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۳ آذر ۲( 2 سال پیش)
      نوار مثانه ی جدید دارید؟
    2. تصویر کاربر کاشانی جمعه ۲۴ آذر ۲( 2 سال پیش)
      نه،آقای دکتر
    3. تصویر کاربر کاشانی جمعه ۲۴ آذر ۲( 2 سال پیش)
      نه،آقای دکترتاحالانوارمثانه نگرفتم
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۴ آذر ۲( 2 سال پیش)
      میتونید جهت انجام نوار مثانه تشریف بیارید
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب