اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر صفورا پنجشنبه ۳۰ آذر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 313 مشاهده پرسش
    عرض سلام و وقت بخیر
    آقای دکتر خانمی ۴۲ساله هستم
    یک ماه و نیم قبل عمل جراحی دیسک کمردر یزد انجام دادم پیچ‌ومهره گذاشتن،قبل ترخیص از بیمارستان سوند بیرون آوردن نتونستم ادرار کنم ،دکتردوباره سوند تجویز کرد به مدت یک هفته ،بعداز اون دوباره سوند بیرون آوردن بعداز ۲۴ساعت باز هم ادرارم نیومد،برابارسوم دکتر دوباره گفتن سوند بزنین بعداز ۲۰روز خارج کنین،الان که ۱۲روز سوندخارج شده ادرارم اولش کمی با درد میاد ولی تخلیه کامل نمیشه،
    بازور وفشار طول میکشه تا ادرارم تخلیه بشه ولی بطور کامل نه، خیلی دارم اذیت میشم ،دکتر مجاری ادراری شهرخودمون رفتم قرص آمنیک و سفیکسیم تجویز کردن ولی چندان اثری نداشت
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۳۰ آذر ۲( 2 سال پیش)
      تا ۶ ماه وقت بدین اگه خوب نشدین باید نوار مثانه انجام بشه
  • تصویر کاربر یاس پنجشنبه ۳۰ آذر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 338 مشاهده پرسش
    سلام و عرض ادب، همسرم 42 سالشون دی ماه گذشته عمل نفرکتومی پارشیال کلیه راست انجام دادن و هر س و 6 ماه سونوگرافی و سی تی انجام میدن، سی تی اسکن چند روز گذشته را برای شما ارسال میکنم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید، جناب دکتر هرنی که زده حتما باید عمل بشه؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۹ آذر ۲( 2 سال پیش)
      عود ندارد هرنی فعلا نیاز به عمل ندارد
    2. تصویر کاربر یاس چهارشنبه ۲۹ آذر ۲( 2 سال پیش)
      خداروشکر، خدا خیرتون بده، جناب دکتر دی ماه گذشته عمل توده کلیه راست بود پارشیال نفرکتومی انجام دادن، و تحت نظر دکتر انکولوژی هم هستن، که قرص سونیتونیب رو گفتن تا ی سال استفاده کنن، با توجه به سی تی نظرتون میفرمایین؟ و اینکه هرنی چیز خطرناکی هست یعنی باد فتق؟؟ مورد مگران کننده ایی در سونو هست؟؟؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۳۰ آذر ۲( 2 سال پیش)
      خیر مورد نگران کننده ای نیست
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر عاطفه سه شنبه ۲۸ آذر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 371 مشاهده پرسش
    باسلام و عرض ادب وتشکر،ازاواخرسال گذشته چندبار با فاصله کم دچار عفونت ادراری شدم البته بدون سوزش ولی دفعه اول ادرارم خونی بود، در دفع ادرار بسیار مشکل داشتم و ادرارم بصورت خیلی کم وقطره ای و به سختی می امد سیستوسکوپی کردم نتیجه اسپاسم و عفونت بود،الان بعدا ز چندماه ازمایش و کشتم عفونت نشان نمیدهد ولی مشکل حاد دفع ادرار دارم، یک گرفتگی و درد خفیف در شکم وپشت ناف و کمی به سمت راست احساس میکنم، سونوی چندماه پیش هم مشکلی نداشته،لطفا راهنمایی بفرمایید، خیلی دارم اذیت میشم،ممنون از شما
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۸ آذر ۲( 2 سال پیش)
      با سلام باید نوار مثانه انجام شود
    2. تصویر کاربر عاطفه سه شنبه ۲۸ آذر ۲( 2 سال پیش)
      سلام ممنون ازشما،نوار مثانه و سونوگرافی درمطب دکتردر تهران انجام شد و در پرونده ام هست .نتیجه اش گفتند خوب نیست و تخلیه به سختی انجام میشخ باقیمانده ی ادرار هم ۳۰ سی سی بود، بعدش سیستوسکوپی انجام شد،که تشخیص عفونت و اسپاسم دادند، و قرص باکلوفن هم مثل اینکه برای دوماه هرشب نصف قرص داده بودند که من فقط چندروز مصرف کردم، ضمنا ۴۲ سال سن دارم و کلا از قدیم مشکل دفع ادرار داشتم زیاد دستشویی میرفتم واگر نگه میداشتم باید در چند مرحله تخلیه میشد ، الان مشکلم خیلی بیشتر شده ،درازمایش ادرار semi clear نوشته و اون سری توی مطب هم که سونو شدم ادرارم کدر بود و ذرات شناور داشت
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۸ آذر ۲( 2 سال پیش)
      نوار مثانه رو برام بفرستید
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر آفتابگردون سه شنبه ۲۸ آذر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 337 مشاهده پرسش
    سلام و عرض ادب خدمت آقای دکتر کرمی.آقای دکتر پدرم چند روزی هست ادرارشون بند شده بادرد وسوزش شدید خارج میشه. وعفونت ادرار شدید دارن .لطفا راهنمایی کنید چکار کنم.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۸ آذر ۲( 2 سال پیش)
      آزمایش psa و کراتینین سونوگرافی کلیه ها و مجاری ادراری انجام شود
  • تصویر کاربر محسن سه شنبه ۲۸ آذر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 222 مشاهده پرسش
    برای درمان چه اقدامی باید انجام داد؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۸ آذر ۲( 2 سال پیش)
      علائم ادراری دارید؟
    2. تصویر کاربر محسن سه شنبه ۲۸ آذر ۲( 2 سال پیش)
      بله یک ساعت و نیم یک بار، مقدارکراتین هم ۳.۵ می باشد
    3. تصویر کاربر محسن سه شنبه ۲۸ آذر ۲( 2 سال پیش)
      بله یک ساعت و نیم یک بار، مقدار کراتین هم ۳.۵ می باشد
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۸ آذر ۲( 2 سال پیش)
      برای کلیه پلی کیستیک باید تحت نظر نفرولوژیست باشید جهت پروستات آزمایش psa انجام دهید
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر بختیاری سه شنبه ۲۸ آذر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 314 مشاهده پرسش
    اکوژنیسیته سرتاسر تمامی پیرامیدهای مدولری هردو کلیه شدیدا افزایش یافته و افتراق کورتیکومدلری معکوس شده.سنگ هم مشاهده نشده اندازه کلیه ها هم نرمال هستش.تشخیص نفروکلسینوزی مدلری شدید
    درمانی داره دکتر خیلی نگرانیم؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۸ آذر ۲( 2 سال پیش)
      باید به متخصص نفرولوژی مراجعه کنید
  • تصویر کاربر پریسا سه شنبه ۲۸ آذر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 265 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر وقت بخیر
    باردارم ۲۱ هفته و یک سنگ ۶ میل در انتهای حالب uvj گیر کرده و من حدود ۱۲ روزه که مطلع شدم با درد
    الان چهارروز که درد کامل قطع شده اما سوزش ادرار دارم اما با سونو مجدد همچنان سنگ دفع نشده😢 شما عمل سنگ شکن با لبزر انجام میدین؟ ضرری برا جنین نیست؟ من چقدر وقت میتونم به سنگ بدم برای دفع؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۸ آذر ۲( 2 سال پیش)
      تا وقتی که درد شدید ندارین هیدرونفروز خیلی شدید ندارید و ازمایشات نرماله توصیه میشه عمل انجام نشه
  • تصویر کاربر بهاره سه شنبه ۲۸ آذر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 257 مشاهده پرسش
    مثانه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۸ آذر ۲( 2 سال پیش)
      با سلام مجددا عکس هارو آپلود کنید
  • تصویر کاربر محمد سه شنبه ۲۸ آذر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 461 مشاهده پرسش
    سلام جناب دکتر
    بیش از ۵ ماهه تو ادرارم خون هست و لخته های خون دیده میشود، دکتر رفتم پس از سی تی اسکن و سونو و ازمایش میگه سنگ کلیه به میزان ۶ میل داری، ولی دفع نمیشه...دکتر میگه صبر کن، چون رنگ ادرارم قهوه ای هست بیش از سه ماهه ،میترسم مشکلی برای کلیه اتفاق بیافته، ممنون میشم راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۸ آذر ۲( 2 سال پیش)
      سنگ ۶ میلی در پل تحتانی کلیه هیچ مشکلی ایجاد نخواهد کرد
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۸ آذر ۲( 2 سال پیش)
      اگر همچنان در ادرارتون خون هست باید سیستوسکوپی انجام شود
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر سمیرا یکشنبه ۲۶ آذر ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 390 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر شما عمل خارج کردن مثانه و پیوند روده به متانه و انجام میدید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۶ آذر ۲( 2 سال پیش)
      سلام خیر
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب