لیست پرسشها (11,111 پرسش)
مرادیان جمعه ۸ دی ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 341 مشاهده پرسش
با سلام
آقای دکتر من مادرم رو که مشکل تکرر ادار دارند و۷۴ سالشون هست ۱۳ آذر خدمت شما آوردم نوار مثانه گرفته شد وشما فرمودین نیاز به عمل ندارند ودوقرص DETROLIT ,DOLOXIN تجویز کردین
DDETROLIT در داروخانه ها موجود نیست وبما گفتن این همون تولترودین هست
با مصرف این داروها مادرم بشدت درگیر عوارض این داروها شدند خستگی ،خواب آلودگی شدید ،تهوع سرگیجه و....
که مجبور به قطع دارو شدیم ولی هنوز بشدت دچار عوارض داروها هستند
الان ما چیکار باید بکنیم ؟؟؟؟؟-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۷ دی ۲( 2 سال پیش)
چند وقته داروها قطع شدن؟ - نمایش سایر 4 پاسخ
-
- سلام و خداقوت روز 30 آذر ماه به دلیل وجود سنگ در حالب (1.14سانت) دکتر برام سنکشکن با لیز انجام دادند و گفتند سنگ بسیار سخت است و دو قسمت بیشتر نشده و فنر گذاشتند چون کلیه راستم هم عفونت کرده بود بعد از دو روز سوند رو در آوردن، تا یک روز حالت عادی داشتم ولی بعد از اون ادرار با سوزش بسیار شدید خارج می شود تعداد دفعات نیاز به سرویس بهداشتی زیاد است طوری که می ایستم چند دقیقه بعد حتما باید برم سرویس بهداشتی و در این مدت ادرار خونی بوده و قطع نشده، این حالت بسیار آزار دهنده است و چون دکتر گفتن تا یک ماه باید فنر بماند، نمی توانم سر کار برم، لطفا راهنمایی بفرمایید
داروهای مصرفی رنانکس، سفالکسین 500، سیپروفلوکساسین 250،آلفن_ایکس ال 100 این آزمایش برای قبل از جراحی هست-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۵ دی ۲( 2 سال پیش)
عارضه و علامت دبل جی در سیستم ادراری است باید تحمل کنید
-
- سلام وقت بخیر زمان حاملگی مشخص شد جنین مشکل کیله داره
۸ماهگی پسرمو عمل کلیه باز کردیم هیدرونفروز شدید داشت بعد از۱ماه فنر تعبیه شده دراومد و الان ۱۴ماهه تحت نظره تا ۵ماه پیش رو به کاهش بود از ۲۷میل به ۶میل رسیده بود الان دوباره رو به افزایش هست و شده ۹/۳
کلیه راست هم استاز خفیف داره
چه مدت بعد از عمل این شدت از هیدرونفروز برای بچه ی۲۳ ماهه طبیعیه ایا امکان خوب شدن به داره یا باید بازم عمل بشه؟-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۵ دی ۲( 2 سال پیش)
مدارکش رو بفرستید
-
- سلام وقت بخیر ، بنده پدرم دو تا سنگ یکی ۳۲ میل یکی حدود ۲۹ میل در مثانه داره ، میخواستم بدونم چه روش عملی رو پیشنهاد میدین آیا نیاز به عمل باز داره یا نه؟ بعد پدرم جز پرسنل بهداری هستن و دفترچشون خدمات درمانیه ، آیا طرف قراردادشون هستین یا هزینه شون آزاد حساب میشه؟ ممنون میشم هزینه ی عمل رو بگین چقدر میشه ؟ بعد کجا عمل انجام میدین و کی نوبت گیرمون میاد برسیم خدمتتون
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۵ دی ۲( 2 سال پیش)
باید عمل باز انجام بشه شمارتون به همکاران مطب ارجاع شد با شما تماس خواهند گرفت - نمایش سایر 5 پاسخ
-
- سلام اقا دکتر خسته نباشین من چنوقته احساس تکرار ادارار وباقی ماندن ادرار در مجاری را دارم دو بار دکتر رفتم سونوگرافی کردن وهر دوبار همه چی نرمال بوده حتی دارو هم ننوشتن اما حالا بعد از ادرار احساس درد در بیضه وآلت را نیز دارم گاهی وقتا حتی در کمر مشکل از کجاس
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۵ دی ۲( 2 سال پیش)
با سلام و احترام خدمت شما همراه گرامی بیماری شما نیاز به درمان طولانی مدت و با عود بالا همراه میباشد کپسول تامسولوسین هر شب یک عدد افلوکساسین ۳۰۰ هر ۱۲ ساعت کپسول ملوکسیکام ۷/۵ هر ۱۲ ساعت و روزی نیم ساعت داخل لگن آب گرم بنشینید در صورت عود و تکرار علائم بعد از بهبودی مجددا دوره ی درمان تکرار شود
-
- خواهرم دیابت داره
یبوست داشت چند روز
بعد یه بستری شد بخاطر عفونت مثانه
الان درد زیادی داره
داروهاشم استامینوفن و ویتالیژن و دلوکستین هست
دکترها رژیم هم ندادن
تشخیص شما چیه-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۵ دی ۲( 2 سال پیش)
بیمار شما دیابتی داره که اصلا تحت کنترل نیست علت عفونت هم همونه. تا دیابت کنترل نشده دچار عفونت خواهد بود
-
- سلام و خسته نباشید: جناب دکتر من یگ هفته عمل لیزر انجام دادم و سنگ ام با دستگاه خورد کرد ولی به رضایت خودم بعد از عمل استنت نزاشتن ایا سنگ خوردها از کلیه ام خارج میشن یا نه چون بعد:از:عمل هیچی سنگی احساس نکردم که از ادارم خارج شود::با تشکر
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۶ دی ۲( 2 سال پیش)
بله احتمال دفع وجود دارد حتی اگر شما متوجه نشوید
-
- سلام وقت بخیر
من سال گذشته نوار مثانه گرفتم پیش دکتر و قرص مصرف میکردم...
اومنیک4 باکلوفن 25 و پرستافیت
خوب بودم ولی الان 20 روز که دوباره نمیتونم درست ادرار کنم...
هم سوزش شدید دارم هم در بعضی مواقع تکرر ادرار و دو سه بار هم نتونستم ادرار کنم برای چند ساعت با این که خیلی آب خورده بودم-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۶ دی ۲( 2 سال پیش)
مدارک رو ارسال کنید
-
- سلام وقت بخیر
مادر بنده پارسال مهر ماه نفرکتومی رادیکال انجام دادن و کلیه راست رو درآوردن
هر شش ماه تحت نظر هستند و تا امروز مشکل نداشته.هفته قبل که رفتیم سونوگرافی گفتن که در کبد توده داره و نفرکتومی عود کرده.
هفته گذشته فرمودید که سی تی انجام بدیم.جواب رو ارسال میکنم.آیا با قاطعیت تشخیص عود سرطان و متاستاز رو میشه یا این جواب نتیجه گرفت؟
روند درمان رو با توجه به سن حدود ۸۰ سال بفرمایید.سپاس بی کران-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۶ دی ۲( 2 سال پیش)
پاتولوژی قبلی چی بوده؟ باید در قدم اول نمونه برداری از این توده ی مشکوک انجام بشه ادامه ی درمان تحت نظر انکولوژیست توصیه میشه - نمایش سایر 3 پاسخ
-
- درود بزرگوار
باید نفرکتومی کلیه با لاپاراسکوپی انجام بدهم
دکتر مسدع حضرتعالی بشوم و یا اینکه از همکاران مجرب معرفی میفرمائید
سپاسگزارم طالب زاده-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۶ دی ۲( 2 سال پیش)
با ذکر نام و شرح مجدد مشکلتون به واتس اپ 09394620321 پیام بدید مدارکتون رو هم بفرستید
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

