اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر زیبا سه شنبه ۱۲ دی ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 296 مشاهده پرسش
    سلام وقتتون بخیر ببخشید دختر من ۵ ماه و نیمش هست متوجه عفونت ادراریش شدیم که البته من همچنان مشکوکم نمونه آلوده بوده باشه خدمتتون میفرستم عکسا رو ، با توجه به آزمایش تاریخ ۲ دی کشت مثبت هست و داره روزی سه سی سی سفیکسیم ۱۰۰ میخوره به توصیه پزشکش روز پنجم درمان مجدد آزمایش دادیم که هنوز جواب کشت نیومده ولی آزمایشگاه گفت احتمال بالا کشت منفیه چون آنالیز ادرار مشکلی نداره و روز پنجم درمان یه سونوگرافی هم انجام داد که سونوگراف گفت چیزی شبیه به شن ریزه میبینه که ممکنه چربی طبیعیه کلیه باشه و باید مجدد تکرار بشه ولی باز یه پزشک گفت این عفونته باید برطرف بشه
    حالا من دوتا سوال دارم اولی اینکه اون دفع پروتئین که توی آزمایش اول بود و خداروشکر تو آزمایش بعدی نبود چیزی مهمی نیست؟! خیلی خیلی نگران این موضوع هستم
    سوال دوم اینکه الان این سونو مشکلی خاصی نداره؟! به خدا کارم شده گریه من پدرم پیوندی هست حالا شاید ربطی به این جریان نداشته باشه ولی واقعا ذهن آرومی ندارم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۸ دی ۲( 2 سال پیش)
      موزد نگران کننده ای نیست به احتمال خیلی زیاد نمونه ی اولیه آلودگی داشته
    2. تصویر کاربر زیبا جمعه ۸ دی ۲( 2 سال پیش)
      خب خداروشکر خدا خیرتون بده آقای دکتر خیلی نگران بودم ، بعد آقای دکتر نظرتون درباره سونوگرافی چیه مشکلی نداره؟! به خدا وقتی به این بچه نگاه میکنم به این کوچیکی هست و این شرایط رو میبینم فقط گریه میکنم🥺
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۸ دی ۲( 2 سال پیش)
      چیز مهمی نیست
    4. تصویر کاربر زیبا جمعه ۸ دی ۲( 2 سال پیش)
      خیلی ممنونم آقای دکتر ببخشید بابت سوالات زیادم به نظر شما کار دیگه ای لازم نیست از پزشکان اطفال یکی بهم گفت اسکن کلیه باید کرد یکی گفت سونوگرافی مجدد سونو که قطعا میبرم ولی به نظرتون واقعا کار سنگینی مثل اسکن لازم هست یا سونوگرافی کفایت میکنه؟!
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۲ دی ۲( 2 سال پیش)
      فعلا سونو و پیگیری آزمایشگاهی
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر بهزاد جمعه ۸ دی ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 349 مشاهده پرسش
    اقای دکتر من در ادامه پرسش ۳۱۶۷۲۸ این سوال رو هم داشتم‌:
    یعنی فشار مثانه کم نیست؟
    مشکل ازمایش اوروفلومتری که انجام دادم اخرین بار، حجم کم ادرار بود که فشار مثانه رو کم نشون داد یا این فشار هم نرمال هست کلا؟اوروفلومتری دی ماه سال قبل با مثانه پر درسته یا اوروفومتری یک هفته پیش که حجم ادرار کم‌بود؟
    و اینکه داروی خاصی نیاز نیست مصرف کنم چه برای تکرر ادرار و چه در صورت مشکل فشار مثانه؟
    در حال حاضر هر ۳ الی ۴ ساعت و تا ۷ ساعت میرم سرویس و چند ثانیه بعد از تخلیه ادرار شاید در حد ۴،۵ سی سی ایستاده تخلیه میکنم..
    یه مقدار هم یبوست و نفخ هم دارم و در حال درمان هستم ۲۰ روزه..
    1. تصویر کاربر بهزاد پنجشنبه ۷ دی ۲( 2 سال پیش)
      یه جورایی در واقع حس میکنم که این نفخ شکم باعث فشار روی مثانم میشه و باعث میشه اون چند سی سی رو ایستاده تخلیه کنم..
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۸ دی ۲( 2 سال پیش)
      با ذکر نام و شرح مجدد مشکلتون به واتس اپ 09394620321 پیام بدید
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۸ دی ۲( 2 سال پیش)
      مدارک رو کامل بفرستید
    4. تصویر کاربر بهزاد جمعه ۸ دی ۲( 2 سال پیش)
      ارسال شد خدمتتون
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۸ دی ۲( 2 سال پیش)
      🌺
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر کریم پنجشنبه ۷ دی ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 329 مشاهده پرسش
    سلام. آقای دکتر در کلیه سمت راستم درسونوگرافی به چند کیست کورتیکال با این توضیح که بعضا واجد سپتای ظریف نمودار کلسیفیکاسیون قید شده آیا درمان خاصی دارد
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۷ دی ۲( 2 سال پیش)
      باید سی تی اسکن شکم و لگن با تزریق انجام شود
  • تصویر کاربر مریمی پنجشنبه ۷ دی ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 295 مشاهده پرسش
    خانمی ۵۸ ساله هستم با توجه به وجود خون در ادرار و سونو معلوم شد سنگ ۳.۸ میلی دارم در کلیه چپ دارم .برای دفع سنگ چه کار کنم تا آسیب بیشتر نبینم ؟آیا به متخصص مراجعه کنم ؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۷ دی ۲( 2 سال پیش)
      سونو رو بفرستید
  • تصویر کاربر امیر پنجشنبه ۷ دی ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 327 مشاهده پرسش
    سلام دکتر کرمی عزیز
    من دهه ۸۰ مریض شما بودم
    کلیه چپم هیدرونفروز بود
    شما فرمودین تا زمانی ک یسری اعلائم ندارین عمل نکنید
    سونوگرافی جدیدی ک دادم کلیه چپم ۲۴۴میلی متر شده ۲۴سانتی متر
    و روی شکمم قسمت چپ یه حالت ورم با یبوست و نفخ پیدا کردم. آیا مشکل از همون کلیه چپمه یا ربطی ب رودهام نداره؟ یا با بزرگ شدن کلیه ام فشار ب اندامهای دیگه ام اومده؟؟؟ ممنون میشم جوابمو بدین
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۷ دی ۲( 2 سال پیش)
      سونوگرافی رو بفرستید
    2. تصویر کاربر امیر پنجشنبه ۷ دی ۲( 2 سال پیش)
      فرستادم خدمتتون
    3. تصویر کاربر امیر پنجشنبه ۷ دی ۲( 2 سال پیش)
      .
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۷ دی ۲( 2 سال پیش)
      این کلیه ی شما احتمالا کارکرد چندانی نداره اسکن DMSA انجام دهید
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر بهزاد پنجشنبه ۷ دی ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 322 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر خسته نباشین من یع هفته میشه سنگ کلیه عمل لیزری داشتم tu الان ادرارم به زور میاد تازه امروز شدم ادرارم به زور میاد تو رو خدا جواب بدید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۷ دی ۲( 2 سال پیش)
      به جراح خود باید مراجعه کنید احتمال داره خرده سنگ در مسیر حالب یا مجرا مونده باشه
  • تصویر کاربر رضا پنجشنبه ۷ دی ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 386 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر من یه مدت دچار سوزش ادرار شدید شدم فقط هنگام ادرار نوک التم میسوخت و با تشخیص اینکه عفونت مقاربتی هست انتی بیوتیک خوردم البته هیچ شواهدی از باکتری در ازمایشاتم نبود ، سوزشم ادرارم نمیافتاد تا اینکه گفتند سفتریاکسون تزریق کن و داکسی بخور بالاخره بعد از ده روز انتی بیوتیک سوزش ادرارم افتاد ولی خب حس خارش در مجرا داشتم من سونوگرافی هم دادم که گفتند غدد لنفاوی ام متورم شده چون دردناک هم بود
    من رفتم ازمایش سیتولوژی ادرار دادم یک نوبته که اینطوری نوشته شده

    Microscopy:
    Slides show cellular smears, composed of some squamous cells and some isolated urothelial cells in a clear background.
    Diagnosis:
    Designated as "Urine X 1", cytology:
    - No malignant cell is seen

    دوباره سونوگرافی دادم میگن غدد لنفاوی متورم و با یافته های کلینکی باید تطابق پیدا کنه

    من دیگه خسته شدم چیکار باید بکنم
    1. تصویر کاربر رضا چهارشنبه ۶ دی ۲( 2 سال پیش)
      اینم بگم ازمایش cbc دادم که نرمال بود و ازمایش ویروس هرپس هم دادم که منفی بود و همینطور ازمایش ادرار و کشت هم داده بودم قبلا که اوناهم منفی بودن از لحاظ باکتری ولی
      ادرارم مث اسپری میاد بیرون یا دو شاخه میاد بیرون البته نه همیشه

      من احساس میکنم این درد پهلو راست و درد کشاله ران بعد از خود ارضایی بوجود میاد یا بدتر میشه
      اصلا نمیدونم چیکار کنم

      الان یک ماه هست انتی بیوتیک نمیخورم و
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۷ دی ۲( 2 سال پیش)
      باید از نزدیک معاینه شوید ترجیحا به متخصص عفونی مراجعه کنید
    3. تصویر کاربر رضا پنجشنبه ۷ دی ۲( 2 سال پیش)
      دکتر جان‌ الان این سیتولوژی ادرارم مشکل نداشت؟ اوکی بود؟

      پیش دکتر عفونی برم یا اندورولوژی؟
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۷ دی ۲( 2 سال پیش)
      مشکلی نداشت عفونی بهتره
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر Qz یکشنبه ۱۰ دی ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 251 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر وقتتون بخیر من 18 سالمه
    من از حدود یکسال پیش متوجه شدم که احساس دفع ادرارم ضعیف شده یعنی خودم باید میرفتم دستشویی تا بفهمم دستشویی داشتم بعد از اسفند کلا همین احساس ضعیف هم رفت و بدون احساس شد خودم چند ماه بعد اتفاقی وقتی دستشویی بودم وقتی آب سرد رو به نوک آلت تناسلی میزدم سرد بودن آب رو نمی‌فهمیدم در صورتی که قسمت های پایین تر آلت و بیضه سردی آب رو می‌فهمیدم و اینکه به خاطر این بی حسی کمی ادرار داخل مجرا میمونه و بعد از اینکه از دستشویی خارج میشم اون چند قطره با مثلا راه رفتن و نشستن تخلیه میشه و شورت اون قسمت خیس بودن و اینکه ادرار هست معلومه و اینکه رنگ اسپرم هم سفید و زرد هست انگار که داخلش ادرار هست نعوظ هم مثل قبل نیست این که سریع و هر وقت بخوام بشه چون تحریک با نوک آلت هست به خاطر این بی حسی حتی هنگام خود ارضایی اون لذت قبل رو نداره و بیضه هم مثل قبل کامل کامل سفت نمیشه هنگام نعوظ
    سونوگرافی کلیه و مثانه دادم مشکلی از لحاظ سنگ نبود و ریزدوی ادرار وجود نداشت کراتین هم اوکی بود تستوسترون هم عادی بود فقط دو تا مشکل بود یکی کمبود B12 که کمتر از 150 بود که با آمپول به 190 رسیده و اینکه دکتر تشخیص اسکولیوز دادن و مشکلم رو هم گفتم گفت که مشکلی از لحاظ نخاعی وجود نداشت که باعث این مشکل بشه از لحاظ شکل آلت و بیضه و رنگ هم دکتر دیدن مشکلی نبود مثلا واریکوسل اینا نداشتم فقط گفتن که یه تنگی مجرا خفیف دارم که احتمالا به خاطر ختنه هست که مشکلی نیست و نیاز به اقدام خاصی نداره و اندازه آلت هم 9 سانت هست که از 13 سالگی تغییری نکرده خود ارضایی هم از 13 سالگی انجام میدم ولی شدید نبود مثلا هفته ای یا ماهی یکبار ناحیه کشاله ران هم قارچ پوستی دارم ولی سر آلت خارش یا جوشی تا الان ندیدم الان هم به صورت روزانه قرص B12 1000 میخورم
    به نظرتون مشکل از کجاست و چه چیزی باعث بی حسی نوک آلت تناسلی شده؟البته درد رو اگه با دست ضربه بزنم میفهمم
    و اینکه چرا طول آلت از 13 سالگی رشد نکرده؟ درصورتی که تستوسترونم که در آزمایشگاه محدوده 1و خوردی تا 7 و خوردی داشت واسه من 6 و خوردی بود یعنی کاملا عادی و از نظر ریش و پر مویی آدم کم مویی هستم مثلا ریش و سبیل کم پشت هست و مو های بدن هم ناحیه تناسلی در حد متوسط در میاد ولی نه مثل دوستام که پرمو هستن
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۰ دی ۲( 2 سال پیش)
      سوزن رو اگه بزنید نوک مجرا متوجه نمیشوید؟
  • تصویر کاربر بهزاد پنجشنبه ۷ دی ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 368 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر
    من ۲۶ سالم هست
    من سال ۹۶ خدمتتون رسیدم برای مشکل مثانه که تشخیص مثانه بیش فعال دادید بعد از انجام یورودینامیک و گفتید با تحمل کردن و تاخیر در رفتن به سرویس بهتر میشم...
    الان مجدد در شهر خودم این تست رو انجام دادم و پیش پزشک اینجا بردم،بهم گفتن که نیازه سوند بزنی...
    نظر شما چیه اقای دکتر؟واقعا باید سوند بزنم؟
    سونوگرافی و نتایج تست یورودینامیک هم پیوست کردم.
    1. تصویر کاربر بهزاد پنجشنبه ۷ دی ۲( 2 سال پیش)
      زمانی که تست اوروفلومتری هم انجام شد
      کلا ۸۰ سی سی ادرار داشتم که به خاطر استرس با تاخیر چند ثانیه ای هم تونستم اون رو تخلیه کنم
    2. تصویر کاربر بهزاد پنجشنبه ۷ دی ۲( 2 سال پیش)
      عکس اورفلومتری دی ماه قبل هم که با مثانه پر انجام دادم پیوست شد
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۷ دی ۲( 2 سال پیش)
      خیر سونداژ لازم نیست
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر سهراب جمعه ۸ دی ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 436 مشاهده پرسش
    آقای دکتر بنده چند وقتی بود که بعضی وقتا درد مبهمی رو در طرف پهلوی راست حس میکردم که از بالای شکم شروع میشد و تا زیر دنده هام و تا پایین پهلوم گاهی تا پشت ،حس میکردم ،از اونجایی که بنده قبلا کبد چرب گرید ۲ داشتم ،به خودم میگفتم شاید این درد برا کبدم هست ،تا اینکه رفتم سونوگرافي ،بعد سونوگرافی مشخص شد که یه کیست کورتیکال در کلیه سمت راستم دارم ،آقای دکتر میشه گفت که علت این درد که بعضی وقتا میاد سراغم طرف راست، از اون کیست باشه؟؟ضمنا این درد بعضی وقتا خفیفه و بعضی وقتا شدیده، مخصوصا اون وقتایی که پرخوری میکنم و شکمم پر میشه یا مثلا بعد از خوردن بعضی از غذاها، این درد نسبتا شدید میشه ،
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۷ دی ۲( 2 سال پیش)
      خیر دردهای شما هیچ ارتباطی با کیست شما نداره
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۷ دی ۲( 2 سال پیش)
      کیست هم اقدام خاصی لازم نداره
    3. تصویر کاربر سهراب پنجشنبه ۷ دی ۲( 2 سال پیش)
      ممنون آقای دکتر کرمی ،همزبان بنده ،تشکر از مراغه 🙏🙏
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۸ دی ۲( 2 سال پیش)
      در خدمت شما هستم🌺
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب