لیست پرسشها (11,111 پرسش)
لاع سه شنبه ۱۹ دی ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 414 مشاهده پرسش
سلام جناب دکتر
من ۲۴ سالمه مجردم
دوسالی هست که دچار تکرر ادرار شدم هر نیم ساعت تا هر ۲ ساعت
البته بعضی اوقات ولی همیشه نهایتا هر سه ساعت
باید به دسشویی برم همیشه حس فشار توی مثانم دارم و حس میکنم باید به دسشویی برم ولی ادرار کمی خارج میشه و این حس فشار از بین میره
ولی ممکنه نیم ساعت بعد دوباره حس ادرار داشته باشم
موقعیم که دفع مدفوع دارم حس میکنم به مثانم فشار میاد و اگر برای دفع یک مقدار زور بزنم حس حبس شدن ادرار بهم دست میده و وقتی که بین بیضه و مقعد با دست فشار میدم و زور میزنم ادرار با این حرکت کم کم با فشار خارج میشه
قبل از خواب باید چندبار برم دستشویی برای تخلیه ادرار و صبح با حس فشار مثانه بیدار میشم
سفر رفتن و مهمونی رفتن برام سخت شده
همیشه از خونه که بیرون میرم ترس اینو دارم که دستشویی در دسترس هست یا نه
بعد از دسشوییم حس میکنم مقداری ادرار هنوز دفع نشده و وقتی بلند میشم دوباره حس ادرار بهم دست میده و وقتی میشینم دوباره مقدار کمی ادرار دفع میشه
پیش دکترای زیادی رفتن آزمایش و سونوگرافی و عکس رنگی و تست تنگی مجرای ادرار و...
همه اینارو انجام دادم و گفتن مشکلی ندارم
چنتاشون گفتن پروستاتت خیلی کم بزرگ شده و قرص میدن و میگن دوماه بعد بیا ولی واقعا تاثیری ندارد
جناب دکتر من ورزش میکنم رژیم غذاییمم سالمه وزنمم مناسبه
جناب دکتر وقتی که میشینم و وقتی بدو ام این حس بیشتر بهم دست میده
بعضی از مواقعم واقعا اصلا این حس یادم میره و حواسم بهش نیست ولی وقتی یادم میاد که این مشکلو دارم انگار آلارمش به صدا در میاد و این حس بهم دست میده
یه سوال دیگه ام دارم من حتی اگر رابطه جنسی نداشته باشم توی خواب جنب نمیشم و اکثر مواقع موقع زور زدن برای دفع مدفوع مقداری منی از آلتم خارج میشه و این نگرانم کرده-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۹ دی ۲( 2 سال پیش)
باید نوار مثانه انجام شود
-
- با سلام
جناب دکتر از آنجایی که قرص نیتروفورانتوئین که در ایران است عوارض جانبی زیادی دارد و من نمیتوانم عوارض را تحمل کنم یکی از دوستان من از ترکیه میتواند این قرص رو برای من تهیه کند و بیاورد منتها احتیاج به نسخه دارد. من از شما خواهش میکنم نسخه این قرص رو برایم بنویسید و همچنین عکس قرصی که در ترکیه است رو خدمتتان میفرستم ببینید این همان نیتروفرانتوئین است یا خیر. جناب دکتر اسم بنده رو به انگلیسی قید بفرمایید.
Fatemeh Karimi-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۶ دی ۲( 2 سال پیش)
با ذکر نام و شرح مجدد مشکلتون به واتس اپ 09394620321 پیام بدید
-
- سلام آقای دکتر وقت بخیر. ببخشید در سونوگرافی پدرم نوشته شده افزایش اکوژنیسیته هردوکلیه و مقداری کم کاری کلیه دارن. آزمایش GFR عدد 60 بود و در یک آزمایش دیگه eGFR عدد 74. بعد ایشون از حدود 4 سال قبل دچار کاهش خفیف نوتروفیل ها هستن. در یکی دو آزمایش هم تا بحال دفع پروتئین داشتند ولی در بیشتر آزمایش ها دفع پروتئین ندارند. این کم کاری کلیه میتونه به علت مولتیپل میلوما باشه؟ ضمنا سابقه دیابت و فشار خون هم ندارند. آزمایش و سونو رو فرستادم. ممنون
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۲۰ دی ۲( 2 سال پیش)
آزمایشات رو بفرستید - نمایش سایر 4 پاسخ
-
- سلام من35ساله ام یه تومور سه سانت نیم تو کلیه داشتم عمل جراحی شدم توده کامل بر داشته شده توده رو دادیم ازمایشگاه بد از سه هفته جوابش اومد گفت از نوع بد خیم بود ولی به جای دیگه اسیب نزده به طور کامل خارج شده الان احتمال رشد دوباره وجود داره یا نه ممنون میشم جواب بدید وراهنمایمون کنید
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۱۵ دی ۲( 2 سال پیش)
باید هر ۶ ماه سی تی اسکن کنترل انجام بشه
-
- سلام. برادر من از ۲۷ یالگی متوجه سدیم تنبلب کلیه داره کراتینش ۳و نیم بود بعد شد ۲ و ۳. الان ۲۴ یالشه رفته آزمایش داده کراتینش ۵.۷ بود یک بارم ۶.۴ رو نشون داد سونو هم اندازه کلیه اش ۹۰ میله یکی هم۸۹. موندیم چکار کنیم. آزمایش هم داد ipth هم رو ۳۰۸ هستش.
لطفا راهنمایی کنین اصاا نمیدونمی چکار کنیم. چه دارویی مصرف کنه. یا این که دیالیز کنیم-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۱۵ دی ۲( 2 سال پیش)
باید تحت نظر نفرولوژیست باشه احتمالا نیاز به دیالیز خواهد داشت
-
- با سلام
دکتر من سونوگرافی دادم کلیه و کبد ومثانه سالم می باشد ، آزمایش خون دادم کراتین و اوره هم در محدوده نرمال می باشد، اما همچنان سوزش ادرار دارم ، قرص سیپروفلوکساسین هم 2 روز هست مصرف می کنم-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۴ دی ۲( 2 سال پیش)
با سلام و احترام آزمایش آنالیز و کشت ادرار انجام شود
-
- با سلام . در سونوگرافی اخیر بنده ، سنگ به دیامتر ۸میلمتر در کالیس تحتانی و ۴ میلیمتر در کالیس میانی کلیه راست رویت شده .
سنگ به دیامتر ۶ در کالیس میانی کلیه چپ دیده شده.
کیست به دیامتر ۱۲ در پل فوقانی کلیه راست مشاهده شده.
وهمچنین کیست به دیامتر ۱۴ میلیمتر حاوی رسوب milk of alcium در ثلث میانی کلیه چپ رویت شده .
سوال بنده این است که : درمان سنگ ۸ میل در کالیس تحتانی کلیه راست به چه شکلی هست ؟
و در مورد خطرات ودرمان کیست های فوق ، توضیح بفرمایند .-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۴ دی ۲( 2 سال پیش)
کیست ها ساده اند نیاز به اقدامی ندارد پیگیری سالیانه شود سنگ کالیس تحتانی نیاز به اقدامی ندارد
-
- سلام ممنونم ازاینکه این شرایط رو فراهم کردید من از ساری باهاتون ارتباط میگیرم.من خیلی خیلی خلاصه بخوام شرح حال از خودم بدم...من تا سن ۱۲ سالگی بی اختیاری ادرار و مدفوع داشتم تا بعداز گذشت کلی راه درمان و متوجه نشدن بیماری خیلی اتفاقی به درخواست پدرم ام آر آی از کمر انجام دادم که پزشک متوجه بیماری چسبندگی نخاع یا تترکورد شدن. درصورتی که درد درپا وبی حسی داشتم دستور جراحی دادن بعداز جراحی به نوعی من عوض شدم اینطور که من احساس ادرار دارم اما خب نمیتونم تخلیه کنم تاجایی این مشکل بود که من درد کلیه داشتم و عفونت شدید دراین بین یکی از دکترا پیشنهاد داد برای یبوستی که داشتم جراحی سمت راست شکم انجام بدم که با سوند۷ بتونم مایع آب و صابون بریزم تو روده.و نظرشون این بودبااین کار من یبوستم درمان شه مثانه ام خوب میشه ک باتوجه به سن کمم و شرایط زندگی و نبود مادر نتونستم ادامه بدم و کلا منصرف شدم و یه جراحی بیهوده برای شکمم انجام دادم چون فایده ای برای موضوع مثانه ام نداشتتازه هرروز خون و چرک از جای عمل شکمم میومد... و برای رفع مشکلی که داشتم برای تخلیه ادرار دکتر دیگه ای سونداژ رو پیشنهاد دادن که تاالان بالای ۱۰ سال هست من از سوند برای تخلیه استفاده میکنم.و برای پیگیری به تهران مراجعه کردم و چون سابقه تترکورد داشتم بعداز ام آر آی متوجه شدم دوباره تترکورد هستم و درساری چراحی دوم نخاع رو انجام دادم و متاسفانه نمیدونم برای بیماریم چه کاری باید کنم تو ساری دکتری نیست یانبوده برای من توضیحاتی بده ...همینقدر متوجه مثانه نوروژونیک شدم و اطلاع دارم از گوگل و پیگیری خودم بوده.و ۴سالی هست که رابطه با پسری دارم وفقط درحد لمس و حین رابطه متوجه شدم اگر کلیتوریس لمس شه یا تحریک جنسی داشته باشم میتونم ادرار کنم اگر مثانه ام پر باشه و این خیلی برام اذیت کنندست ...نمیدونم چه کاری باید انجام بدم ....و من تو طول روز احساس ادرار دارم و نمیتونم تخلیه کنم باید سوند بزنم اما اگر شب مثانه ام رو قبل خواب تخلیه نکنم جای خوابم رو خیس میکنم .من ۲۳ سالمه و خیلی نگران این موضوعم دائما عفونت دارم و دائما سوند همراهمه خیلی ممنون میشم جواب بدید و اگر نیاز به مراجعه حضوری باشه حتما میام.ممنونم
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۴ دی ۲( 2 سال پیش)
با سلام خدمت شما همراه گرامی باید نوار مثانه برای شما انجام بشه شمارتون به منشی مطب ارجاع شد با شما جهت هماهنگی حضور در مطب انجام خواهد شد
-
- وقت بخیر ، من 36 سال سن دارم ، و از بچگی بی اختیاری ادرار دارم ، به اینصورت که موقع خواب ،توی خواب میبینم دارم ادرار میکنم ، اونم بیشتر شبها این خواب رو میبینم بعد خودمو خیس میکنم اونم خیلی زیاد.... سال88, 89 به دکتر کلیه و مثانه مراجعه کردم وگفت هیچ مشکلی نداری ، و بهم گفتن برم دکتر اعصاب روان ، بعد دکتر اعصاب روان رفتم وقرص ایمی پرامین بهم داد و برام خوب بود تقریبا و البته قرص کلومیپرامین هم برا اینکه چون زیاد جنب میشم میخورم ازسال 89 تا الان ، بعد هرچند وقت یکبار حدودا دو سه ماه یکبار دچارر شب ادراری شدید میشم ( یعنی توی خواب میبینم دارم ادرار میکنم توی دسشویی ، بعد واقعی خودمو خیس خیس میکنم) ، و این مدتیه که هرشب این خواب رو میبینم ولی چون قرص ایمی پرامین میخورم بلند میشم ازخواب و میرم دسشویی وتخلیه میکنم ولی بعضی اوقات اصلا نمیدونم چطور خودمو خیس کردم ، و اینم بگم موقعی مثانم پر میشه خیلی خیلی فشار بهم میاد برا ادرار داروهایی که الان مصرف میکنم : کلومیپرامین 50 میل یک عدد طول روز ، ایمی پرامین 25 میل دو عدد در ساعت یازده شب، پروپرانولول 20 میل یک عدد ساعت یازده شب، پیموزاید 4 میلی نصفش ساعت یازده شب
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۴ دی ۲( 2 سال پیش)
باسلام باید نوار مثانه انجام بشه - نمایش سایر 3 پاسخ
-
- با سلام. خانمی 60 ساله با وزن 65 هستم که سابقه فشارخون دارم که صبح ها قرص والزمیکس 160/5/12/5 و اخیرا شب ها والزومیکس 80 مصرف می کنم. ار دو سال پیش هم کراتینین خونم افزایش پیدا کرده و که متاسفانه نه خودم متوجه نبودم و نه پزشک معالجم . تا اینکه تا یکماه پیش به 1/4 رسیده و الان هم 1/69 شده . ایا این افزایش بخاط مصرف قرص اضافی فشارخون می باشد و اینکه چکار کنم بالاتر نره. تصاویر سونو و ازمایش خدمتتان ارسال می کنم
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۴ دی ۲( 2 سال پیش)
دیابت دارید؟ - نمایش سایر 4 پاسخ
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

