اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر علی چهارشنبه ۲۷ دی ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 288 مشاهده پرسش
    سلام خدمت اقای دکتر ی سوال داشتم محبت کنین راهنمایی کنید اقای دکتر چند روز پیش برای سونو کبد مراجعه کردم سونو کلیه هم انجام دادم ک گفتن ی سنگ ۴سانتی در کالیپس فوقانی کلیه چپ و ۲ سنگ ۷و۵میل در کالیپس میانی و ی سنگ ۴میل در کالیپس تحتانی قرار دارد میخواستم ببینم ایا با دارو رفع میشه یا باید برم سنگ شکن محبت میکنی اگه راهنمایی کنین
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۷ دی ۲( 2 سال پیش)
      دارو مصرف کنید و آب فراوان هر ۶ ماه پیگیری کنید
  • تصویر کاربر حمید چهارشنبه ۲۷ دی ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 476 مشاهده پرسش
    اقای دکتر سلام بنده ۳۲ سالمه
    همه چیز اوکی هست در ازمایشات مدتی هست کراتینم بالا تر از حد نرمال هست سونو و سیتی هم انجام دادم اوکی بود
    سیگار زیاد میکشم آب هم خیلی کم میخورم
    دکتر نفرولوژی مراجعه کردم قرص نفراهیل تقویتی ویتامین بهم داد وگفت آب زیاد بخور منم انجام دادم اما هیچ تغیری طی یک هفته نکرده
    وزنم ۷۲ قد ۱۷۲
    دقیقا ۸ روز دارم روزی ۳ لیتر آب میخورم
    با چای بابونه
    پیاده روی روزی نیم ساعت
    هر هفته هم ازمایش رو تکرار میکنم
    خواهش میکنم راهنمایی بکنید سریع بیاد پایین مردم از استرس
    با سپاس فراوان
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۷ دی ۲( 2 سال پیش)
      نیاز به تکرار هفتگی آزمایش نیست ۳ ماه بعد تکرار کنید
  • تصویر کاربر بهبودی چهارشنبه ۲۷ دی ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 347 مشاهده پرسش
    سلام متاهل هستم
    بعداز تخلیه کامل ادرار ومجاری هنگام خروج از سرویس چند قطره ادرار بی اختیار خارج میشه درد خفیف اطراف بیضه و کشال ران هم دارم
    قبلا هنگام ارضا شدن مانع خروج شدم امکان داره باعث عفونت شده باشم
    ازمایش هم دادم چیزی معلوم نشده
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۶ دی ۲( 2 سال پیش)
      آزمایشات رو بفرستید
    2. تصویر کاربر بهبودی سه شنبه ۲۶ دی ۲( 2 سال پیش)
      ارسال شد
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۷ دی ۲( 2 سال پیش)
      بعد از هر بار دفع ادرار استبرا انجام دهید
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر پرویز سه شنبه ۲۶ دی ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 244 مشاهده پرسش
    سلام جناب آقای دکتر کرمی
    وقتتون بخیر
    آقای 45 ساله هستم که دو روز هست که خون در ادرار دارم یعنی رنگ ادرار قرمز بود که به اورژانس مراجعه کردم و دکتر برای بنده آزمایش دادند و سونوگرافی که هر دو رو برای شما ارسال میکنم . هنوز هم ادرار من کدر هست ولی از قبل کمی بهتر شده . در ضمن هیچ دردی نداشتم . میخواستم ازمایش و سونوگرافی رو چک بفرمایید و نظرتون رو اعلام بفرمایید . سپاس از لطفتون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۵ دی ۲( 2 سال پیش)
      مدارکتون رو ارسال کنید
    2. تصویر کاربر پرویز دوشنبه ۲۵ دی ۲( 2 سال پیش)
      1
    3. تصویر کاربر پرویز دوشنبه ۲۵ دی ۲( 2 سال پیش)
      مدارک ارسال شد ملاحظه بفرمایید
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۶ دی ۲( 2 سال پیش)
      سنگریزه دفع میکنید تامسولوسین و سنکل مصرف کنید به همراه مصرف مایعات فراوان
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر مهدی چهارشنبه ۲۷ دی ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 324 مشاهده پرسش
    Pvr150cc-Acontractile Detrusor- مطالعه شده در تست یورودینامیک -همراه با تکرر ادرار طبق این ازمایش تشخیص شما چیه اقای دکتر مثانه نوروژنیک هست یا نه؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۶ دی ۲( 2 سال پیش)
      چند سالتونه؟ آزمایش psa?
    2. تصویر کاربر مهدی سه شنبه ۲۶ دی ۲( 2 سال پیش)
      27 سالمه نه حجم باقی مانده بعد از ادرار ۱۵۰ سی سی هست طبق ازمایش یورودینامیک و عدم انقباض دترسور آیا نوروژنیک میباشد؟
    3. تصویر کاربر مهدی سه شنبه ۲۶ دی ۲( 2 سال پیش)
      آزمایش یوردینامیک انجام دادم که نوشته عدم انقباض دترسور و حجم باقی مانده بعد ادرار ۱۵۰ سی سی
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۷ دی ۲( 2 سال پیش)
      الان دارو مصرف میکنید یا نه؟
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر حسن دوشنبه ۲۵ دی ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 317 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید
    من چند روز هنگام خوابیدن درد مثانه دارم
    از خواب بیدار میشم درد مثانه ندارم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۵ دی ۲( 2 سال پیش)
      علایم ادراری هم دارید؟
  • تصویر کاربر امیر یکشنبه ۲۴ دی ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 342 مشاهده پرسش
    باسلام خدمت دکتر
    اقا۳۷ساله هستم سه سالی هست که درد درمثانه دارم وتکدر ادرار گاهی دردخفیف یازیاد متخصص ارولوژ گفتند عفونت یک دوره قرصهای زیرمجموع سیپروفلوکساسین خوردم بهترنشدم دوباره دکتررفتم داروی وزیکر تامسوسولین دادن اون هم جواب نداد تمامی سونوگرافی -psa -سونگرافی واژینال پروستات انجام دادم همگی نرمال لطفا چه داروی استفاده کنم بهتر شوم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۴ دی ۲( 2 سال پیش)
      سونو و ازمایشات رو بفرستید
  • تصویر کاربر فروغ شنبه ۲۳ دی ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 355 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر
    چند ماهی درگیر عفونت واژینال بودم و انتی بیوتیک های متعددی استفاده کردم ،طی پروسه ی درمان 2 بار دچار عفونت ادراری شدم سری اول با سیپروفلوکساسین حل شد ولی مجدد عفونت گرفتم،کشت ادرار نشون داد که باید نیتروفورانتوئین بخورم 5 روز خوردم
    الان کلا 1 روزه که دارو نمیخورم دیگه ولی حدودا 3 4روزی هست که صبح ها بعد از بیدار شدن سوزش مثانه دارم،ادرارم همچنان بو میده و احساس سنگینی توی ناحیه ی مثانه دارم،همچنین درد در قسمت مثانه هنگام لمس
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲۳ دی ۲( 2 سال پیش)
      نیتروفورانتویین قطع بشه کشت ادرار مجدد انجام بشه ترشحات واژینال تحت نظر متخصص زنان معاینه بشه
  • تصویر کاربر پریسا شنبه ۲۳ دی ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 264 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر عزیز وقتتون بخیر خسته نباشید
    آقای دکتر کراتین مامانم ۲ به بالا بود آنژو قلب انجام نشد گفتن ماده حاجب بزنیم کلیه دیالیزی میشه آیا راحل دیگه بجزحاجب هست و چطورمیشه کراتین پایین بیاد سنش ۷۳ هستش.راهنماییم کنید ممنون میشم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲۳ دی ۲( 2 سال پیش)
      به متخصص نفرولوژی مراجعه کنید تحت نظر ایشون میشه با کراتینین بالا هم آنژیو رو انجام داد
  • تصویر کاربر پونه شنبه ۲۳ دی ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 266 مشاهده پرسش
    سلام مدتی بود در کلیه راستم درد احساس میکردم اما وقتی سونو رفتم گفتن گفتن یه توده هیپر اکو با قطر۷.۷میلی متر با احتمال لیپوم دیده شده چکار باید بکنم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲۳ دی ۲( 2 سال پیش)
      پیگیری هر ۶ ماه با سونوگرافی البته بهتره اولین بار سی تی اسکن شکم و لگن با تزریق انجام شود
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب