اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر مهدی دوشنبه ۲ بهمن ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 312 مشاهده پرسش
    سلام روزتون بخیر
    پدر بنده ۷۲ سال سن دارن مبتلا به بیماری پارکینسون و بحز این بیماری مشکل دیگه ای تا الان نداشتن ایشون به شدت آدم مضطربی هستن و از قدیم دفعات دفع ادرار زیادی داشتن مخصوصا شبها که زیاد نمود نداشت الان که مشکل حرکتی پیدا کردن این موضوع مقداری اذیتشون میکنه و جابه جایی خسته شون کرده راهنمایی میفرمایید چه کار باید بکنیم ؟ آیا امکان کاستن از دفعات ادرار وجود داره ؟
    ممنون از راهنمایی تون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      با سلام و احترام سونوگرافی کلیه ها و مجاری ادراری با تعیین باقیمانده و همینطور آزمایش psa انجام دهید
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      و جهت انجام نوار مثانه مطب تشریف بیاورید
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      همکاران مطب با شما جهت هماهنگی تماس خواهند گرفت
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر sadeghi دوشنبه ۲ بهمن ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 349 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر جناب آقای دکتر
    خانمی 39 ساله هستم با سابقه سندرم شوگرن و تحت نظر پزشک روماتولوژی
    3 هفته پیش دچار دل درد و تکرر ادرارهی شدید شدم و با مراجعه به پزشک و انجام سونو گرافی کیست تخمدان تقریبا 10 سانتی داشتم که مو قع سونو ترکید و چند روز، تحت نظر بودم و جراحی نشدم و کم کم دردهام کم شو وومایع کیست هم تقریبا جذب شد ولی متاسفانه همچنان تکرر ادرار دارم و عفونت ادرار هم نداشتم
    روزهای اول تا روزی 20 مرتبه هم دستشویی میرفتم الان کمتر شده ولی احساس پری مثانه و اینکه با سرفه و عطسه کنترل خودم رو از، دست میدم، ممنون میشم راهنمایی کنید
    چند روزی هست ورزش های کگل رو انجام میدم یه روز خوبم یه روز شدید میشه و گاه گاهی زیر دلم درد میکنه هنوز
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      با سلام خدمت شما همراه گرامی باید نوار مثانه انجام بدین
  • تصویر کاربر حسین یکشنبه ۱ بهمن ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 325 مشاهده پرسش
    سلام پسری دارم شانزده ساله که پنج سال پیش متوجه شدیم که رفلاکس ادرار گرید دو هر دو لوله حالب رو داره الان باید چه کار کرد اون میتونه به کلیه اسیب بزنه در صمن هر شش ماه یک بار ازش ازمایش وسونو میگیریم ولی مشکلی نداره درنهایت نیاز به عمل داره یا نه ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      مدارکشو واسم بفرستید
  • تصویر کاربر محمدقنبری یکشنبه ۱ بهمن ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 262 مشاهده پرسش
    شوهرم 32سالشه اقای دکتر .تاالان مشکل کلیه نداشت .چندهفته ای مشکلات گوارشی (اسهال واستفراغ داشت )به دکتر مراجعه کرد چندبار منو پسرمم دچار ویروس شده بودیم حتی ولی ما درمان شدیم و ایشون یکم طولانی تر شدن.چندبار امپول و سرم و دارو مصرف کرد ولی تهوعشون بند نیومد و دکتر براشون ازمایش و سونو نوشتن که انجام داد و تو ازمایش و سونو گفتن که دفع پروتینن داره و کراتین و فرتین خونش بالاست .من بسیار نگرانم لطفا راهنمایی کنین
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      آزمایشات و سونوگرافی رو بفرستید
  • تصویر کاربر رضا دوشنبه ۲ بهمن ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 283 مشاهده پرسش
    یکسال پیش در کلیه چپ توده بدخیم داشتم جراحی نفروکتومی پرشیال انجام دادم و توده با مقداری از کلیه برداشته شد از آن وقت تا الان هیچ دارویی و کار خاصی انجام ندادم فقط چند وقت یکبار چکاب انجام میدم اخرین چکاب ( سونو و سیتی و ازمایش)ابان ماه امسال بوده الان دو الی سه روزه موقع ادرار ذره های نارنجی در ادرار میبینم و کلیه ها بعضی اوقات تیر میکشه علت چی میتونه باشه؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      با سلام مجددا عکس هارو آپلود کنید
    2. تصویر کاربر رضا یکشنبه ۱ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      عکسها اپلود شد
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      آزمایش آنالیز و کشت ادرار انجام شود همینطور سی تی اسکن شکم و لگن با تزریق انجام شود
    4. تصویر کاربر رضا یکشنبه ۱ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      ممنونم
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      🌺
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر هادی یکشنبه ۱ بهمن ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 453 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر غرض از مزاحمت بنده یک هفته پیش هوا سرد بود با یک پیراهن رفتم بیرون حدودا 2ساعت بیرون بودم الان ناراحتی کلیه ای منو درگیر خودش کرده که خدا نکرده کلیه هام اسیب ندیدن و همزمان تب و لرز شدیدی داشتم بیرون آیا کلیه من اسیبی میبینند.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      خیر آسیبی متوجه کلیه شما نیست دردهای عضلانی هستند
  • تصویر کاربر حسین یکشنبه ۱ بهمن ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 377 مشاهده پرسش
    با سلام پسرم 8سالشونه دفع پروتئین دارن.قبلا دکتربردمشون قرص لوزارتان25 بهشون میدادن ،آلان پیش دکتر دیگه میبرم ایشون قرص کلسیم دوبسیلات 500دادن ،به نظر شما برای مشکل ایشون کدومو بدم بهترهست لطفاً راهنمایی کنید ممنون.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      کودک شما باید تحت نظر نفرولوژیست باشد باید مدارکشون کامل بررسی بشه بعد بهتون بگم کدوم دارو مناسب ایشون هست فعلا دارویی که توسط نفرولوژیست شروع شده رو ادامه بدن
  • تصویر کاربر محمد یکشنبه ۱ بهمن ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 250 مشاهده پرسش
    سلام بنده ۳۱سالمه و حدود چند سالی هست که پس از تخلیه ادرار دچار بی اختیاری ادرار به صورت قطره ای میشم قبلا هم مراجعه داشتم به پزشک دیگر که برام ویسول ۵و سیپروفولکساسین تجویز کردن ولی همچنان این حالت رو دارم و یه بار هم حدود چند ماه پیش دچار بی اختیاری ادرار و تخلیه کامل مثانه در خواب شدم سابقه تروما و آسیب رو ندارم و گاهی سوزش سر آلت رو دارم ممنون میشم به صورت اینترنتی دستوراتتون رو بفرمائید چون بنده راهم خیلی دوره و امکان اومدن به تهران رو ندارم هزینش رو هم تقدیمتون میکنم تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      بعد از هربار دفع ادرار استبرا انجام بدین اگر تخلیه ادرار غیرارادی تکرار بشه باید نوار مثانه انجام بدین
  • تصویر کاربر ali شنبه ۳۰ دی ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 254 مشاهده پرسش
    با عرض سلام و خسته نباشید
    کلیه سمت چپ پدرم در تاریخ 1402/4/20 جراحی شده به دلیل توده از نوع انکوسیتوما و جواب اسیب شناسی و ایمونو خدمتتون ارسال شده و همچنین تصویر اخرین سونوگرافی خدمتتون ارسال شده که در ان ضایعه ای هیپواکو به ابعاد 12*22 به صورت bulging پارانشیم میانی کلیه چپ مطرح کننده احتمالی تغییرات postopوبا احتمال کمتر mass رویت شده خواهشمند است در صورت نیاز بودن اقدامی مارا مطلع سازید با تشکر فراوان
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۳۰ دی ۲( 2 سال پیش)
      از جراحش بپرسید که از سرجی سل استفاده کرده؟ و اینکه سی تی اسکن شکم و لگن با کنتراست انجام شود
  • تصویر کاربر ارمان شنبه ۷ بهمن ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 335 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکترمن 2سال الان درگیر این جریان هستم
    1سال پیش من چرک از ادرارم میومد اونم اخرادرار
    با قرص فنازوپریدین هی رفع میشددکترم نرفتم بعد 1سال شرایطم سخت شد به حدی رسید که ادرارم بادرد پهلو درد میگرفتم شدیدراهی دکترشدم ازمایشاتم همه خوب چیزی نشون نمیداد
    پیش متخصص اورولوژی رفتم مشهد
    بعدازانجام یه ازمایش که یه لوله داخل مجاری میزد که فشاروتخلیه رو اندازه گیری میکرد
    گفت ورم پروستات داری قرص تامسولین دادبی فایده بوداما با فیژیوتراپی بهترشدحتی طب سوزنی هم رفتم فایده نداشت
    الان مشکل من اینه که تو ادرارم خون هست لخته خونم دیده شده وسخت ترین دردم بیقراری معقده سوزش دقیقا 1سال هست درگیربیقراری معقد شدم
    هنگام مدفوع خوب تخلیه نمیشه یاتکه تکه میادیا باید اب گرم بگیرم
    دقیقا هر5روز یبارم بیقراری معقد اذیتم میکنه حتی شورت و لباسم نمیتونم بپوشم زمانی میگیره موبه تنم سیخ میشه دیگه نمیدونم چیکارکنم هیجانمیتونم برم فقط خونه هستم میرم سرکارفقط حتی کارمم با سختی میرم خواهشا یه راه حلی بهم بگین اقای دکتر ممنونم درضمن اقای دکتر من این اواخر قرص فنازوپردین که میخوردم چون شستشومیداد لخته خون چرک همراه ادرارم میزد بیرون حداقل 1روز ادرارم بادرد میومد درحدچند قطره که خیلی فشاربه معقدم میومد
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۶ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      مقعدتون معاینه شده؟
    2. تصویر کاربر ارمان جمعه ۶ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      سلام نه معاینه نشده باید چیکارکنم ؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۶ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      به متخصص جراحی عمومی مراجعه کنید مشکلاتی که گفتین میتونن منشا از مقعد گرفته باشن
    4. تصویر کاربر ارمان جمعه ۶ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      من مشکل معقدنداشتم.درضمن اقای دکتر فیزیوتراپی کف لگن رفتم گفت سفتی کف لگن داری تب سوزنی انجام داد عضلات کنار مثانه رو ولی تا۱۰روز خوب بودم
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۷ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      باید از نزدیک معاینه شوید
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب