لیست پرسشها (11,111 پرسش)
رضا جمعه ۶ بهمن ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 427 مشاهده پرسش
درود بر شما جناب دکتر 48 سالمه و سالهاست که مشکل تکرر ادرار دارم مخصوصا در هنگام خواب مرتب بیدار میشم و میرم دستشویی با مقدار ادرار خیلی کم چند سال پیش همه جور آزمایش دادم گفتند مشکلی نیست اکسی بوتینین هم دادند که مشکلم حل نشد چه دارویی استفاده کنم تولترودین خوبه یا خیر-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۶ بهمن ۲( 2 سال پیش)
سلام بهتره ابتدا نوار مثانه انجام بشه
-
- عدم تخلیه کامل
تو سونو دکتر بهم گفته سنگ حالب دارم و یکی از کلیه ها یه مقدار تحت فشاره و التهاب داره
داروی سیمپاگول روزی دوتا صبح و ظهر
داروی امنیک 04 روزی یکی داروی نیتروفورانتوئین روزی یک چهارم از یک عدد قرص کامل
داروی CITRA BoNE روزی یکی بعد صبحانه
داروی لاکتوکر روزی یکی
حدود 2 ماه زیر نظر پزشک استفاده میکنم مجرد هستم و 38 ساله ولی هنوز با وجود مصرف روزانه این همه دارو هیچ کدام از علائمم برطرف نشده ادرار تخلیه نمیشه و منجر به سوزن سوزن شدن در اندام های بدنم میشه سوالم اینه که با وجود مصرف دارو که هنوز بهتر هم نشده بهتر نیست دارو رو قطع کنم حدود 4 سال پیش بیمارستان هاشمی نژاد مراجعه کردم بهم قرص protral opas روزی یکی داد که بهتر شده بودم ولی این دکتر جدید با وجود این همه دارو به سمت بهبودی نرفتم
همچنان تکرر ادرار دارم عدم تخلیه ادرار که گفتن خون در ادرار هم دیده شده-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۶ بهمن ۲( 2 سال پیش)
با سلام مجددا عکس هارو آپلود کنید - نمایش سایر 5 پاسخ
-
- سلام اقای دکتر ، خواهشا وضعیت کلیه چپ اینجانب را بررسی فرمایید ،ایا درمان می شود. چکار کنم ؟
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۶ بهمن ۲( 2 سال پیش)
برگه ریپورت رو هم بفرستید
-
- سونو کل مثانه وکلیه انجام دادم کلونوسکوپی گفت التهاب روده داری ولی هنگامی که آلت مثانه بعد ازدفع ادرار دارم خارش مقعد هم دارم بعضی ازدکتراگفتند بواسیر ولی دکتر دیگه میگفت بواسیر نیست ادرار گاهی زرد است وقتی آب زیاد میخورم سفیده بیشترش زردهبعضی اوقات درد هم درقسمت مثانه دارم بیشتر اوقات یبوست هستم دکتر کمکم کنید همه آزمایشات انجام دادم وقتی میخوابم دردندارم
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۶ بهمن ۲( 2 سال پیش)
آزمایشات و سونو رو بفرستید
-
- سلام آقای دکتر خسته نباشید ،من الان نزدیک به سه سال است که مشکل دفع ناقص ادرار و همچنین تکرر ادرار دارم وقتی میرم دستشویی انتهای ادرارم طولانی و بریده بریده دفع میشه و تا حالا 4بار هم پیش متخصص رفتم و داروهای یوریناسین ،تامسولوسین و سولیفناسین 10 ... تجویز کردن و استفاده کردم و تاثیر کمی داشت منتها همچنان این مشکل رو دارم ،سونوگرافی هم رفتم سایز پروستات و کلیه ها هم نرمال بود ممنون میشم کمکم کنید.
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۵ بهمن ۲( 2 سال پیش)
سلام باید نوار مثانه انجام بشه شرایط حضور در تهران رو دارید؟ - نمایش سایر 4 پاسخ
-
- سلام طبق ازمایش یورودینامیک:مثانهA contractile Detrusorو حجم باقی مانده بعد دفع ادرار 150 سی سی میباشد من ۲۷ سالمه آیا مثانه نوروژنیک دارم؟ ونیز تکرر ادرار دارم خیلی وقته
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۴ بهمن ۲( 2 سال پیش)
با سلام قبلا نیز همین سوال رو پرسیده بودین؟ - نمایش سایر 5 پاسخ
-
- سلام آقای دکتر
من هفته قبل آنفولانزای مشکوک به کرونا گرفتم ، کوفتگی ، بیحالی ، سردرد، به هم ریختن وضعیت مزاجی ، سرفه و خلط
بعد تقریبا ۵،۶ روز درد در سمت چپ پهلو شروع شد ، با تشدید درد به بیمارستان شهید فقیهی شیراز مراجعه کردم که تحت سونو گرافی و آزمایش توسط دانشجویان رزیدنت قرار گرفتم و در سونو چیزی ندیدند و در آزمایش کراتین ۲ اندازه گیری شد ، بعد از حدود ۲۰ ساعت دوباره آزمایش کردم(در آزمایش تخصص سطح شهر) و کراتین ۱.۳۶ تشخیص دادن و در سونو تخصصی هم دو سنگ ۶.۵ میل در کلیه چپ و سنگ ۵میل به همراه کیست ۱۲میل در کلیه راست تخیص داده شد ، پیخواستم ببینم سطح کراتین ممکنه در آزمایشهای بعدی به نرمال برسه و یا علت کراتین بالا ممکنه از چی باشه؟با سپاس-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۴ بهمن ۲( 2 سال پیش)
احتمالا ازمایش اولیه اشتباه بوده
-
- با سلام مادر بنده تومور کلیه داشتن 2*2
و ماه قبل جراحی شدن نفرکتومی جزئی و نصف کمتر کلیه رو برداشتن و پاتولوژی انجام شد و توده بدخیم بود،
مادرم ضایعه نخاعی هست 30 ساله و بعد اینکه 20 روز از جراحی گذشت بخیه رو کشیدیم و دیدیم دو روز بعدش بخیه انگار التهاب داره، دکترشون بهشون تاوانکس داد و دیدیم سر بخیه باز شد و عفونت زد به خون و 10 روز بیماسرتات بستری شد ، سونو ی محل عمل انجام دادن متوجه شدن زیر کلیه یه کیست 7*7 تشکیل شده و ادامه پیدا کرده زیر پوست و از جای عمل خارج میشه شک کردن به اینکه ادرار باشه یه قرص رنگی به مادرم دادن و دیدن که رنگ ادرار سون با جای عمل رنگی شده ومتوجه شدن ادرار نشت میکنه و بعد 1 ماه از عمل میگن بخیه کلیه جوش نخورده وادرار نشت میکنه، بعد اینکه مرخص شده خونه انتی بیوتیک بهش دادن و گفتن باید یکم زمان بدیم جوش بخوره و اگه نخورد باید جراحی بشه و کلیه در بیاد
سوالم اینه هیچ راهی نداره که کلیه حفظ بشه و جراحی نشه؟ در صورتی که همچنیان ادرار نشت میکنه و مجدد جای عمل التهاب پیدا کرده ، ما باید چکاری انجام بدیم؟-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۴ بهمن ۲( 2 سال پیش)
با سلام مجددا عکس هارو آپلود کنید - نمایش سایر 3 پاسخ
-
- سلام اقای دکتر
من 17 سالمه و فوتبال رو به شکل حرفهای دنبال میکنم و مثلا فردا مسابقه داریم شبش وقتی خواب هستم مایع منی از بدنم خارج میشه و تو مسابقه بدنم توان همیشگی یا به نوعی بدنم شل و زودتر از حالت عادی خسته میشم میشه یه راه حل بگید !؟-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۴ بهمن ۲( 2 سال پیش)
همیشه شب قبل مسابقه اینجوری میشین؟ - نمایش سایر 3 پاسخ
-
- پسرمن۱۳سالشه ازکودکی شب ادراری داره البته ارثی هست خواهروعمویش هم شب ادراری داشته اند آیادرمان دارند؟دکترغددرفتیم آزمایش داده ایم وسونوگرافی کردیم مشکلی نداشته
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۲ بهمن ۲( 2 سال پیش)
باید به روانپزشک مراجعه کنید - نمایش سایر 1 پاسخ
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

