لیست پرسشها (11,111 پرسش)
ندا دوشنبه ۹ بهمن ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 305 مشاهده پرسش
سلام ،وقت بخیر ،من حدود یک هفته پیش عمل pcnl انجام دادم بعد از عمل تب ولرز شدید داشتم ،در بیمارستان بستری شدم وایمی پنم میگیرم ،اما ESR هنوز ۸۵ وcrp ۳۸ هست،در ضمن یک سنگ ۸ در کلیه جا مونده که پزشک گفتن هنگام خروج سوند دبل جی خارجش میکنند ،میخواستم ببینم مشکلی پیش نمیاد لطفاً راهنمایی کنید-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۹ بهمن ۲( 2 سال پیش)
عفونت بعد عمل برای pcnl جزو موارد شایع است دارو دریافت کنید انشاا.. که مشکلی نخواهد بود اگر ادامه دار شود باید دبل جی زودتر خارج شود
-
- تکرر ادرار دارم و مثانه بصورت کامل تخلیه نمیشود
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۹ بهمن ۲( 2 سال پیش)
با سلام مجددا عکس هارو آپلود کنید - نمایش سایر 5 پاسخ
-
- سلام اقای دکتر مریضم rccمثبت با گرید۱ ومرحله ۱ بود نفروکتومی رادیکال راست شد امکان عود وجود دارد با توجه ب تجربه شما سن مریض ۳۵ سال ومرد می باشد
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۷ بهمن ۲( 2 سال پیش)
امکان عود کم میباشد پیگیری کنید هر ۶ ماه
-
- سلام ،وقت شمابخیر ،من چهار روز پیش به خطر سنگ کلیه ۱۸ mm در لگنچه کلیه راست عمل pcnl انجام دادم ،البته چند روز قبل هم سنگ شکنی کرده بودم ،از سه روز بعد از عمل تب ولرز شدید دارم پزشک تاونکس برام تجویز کرده بود ،الان هم در بیمارستان بستری شدم کشت خون و ادرار برام فرستاده شده که هنوز جوابش نیومده ،لطفا راهنمایی کنید.
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۷ بهمن ۲( 2 سال پیش)
عفونت بعد عمل pcnl شایع ترین عارضه ی عمله با دریافت ونتی بیوتیک بهبودی خواهید داشت
-
- سلام ۲۲ سالمه دکتر هفته ۲ بار خود ارضایی میکنم خیلی وقتا که خودارضایی میکنم میزنم میزنم بعد یهو که میخواد آبم بیاد نمیزنم آبم هم نمیاد و بعدش که میخوام برم دستشویی نمیتونم دستشویی کنم و سوزش شدید ادرار دارم
آیا به خاطر گرفتن جلوی خود ارضایی هست-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۷ بهمن ۲( 2 سال پیش)
جلوی ارضا شدن خودتون رو نگیرید در طولانی مدت میتونه باعث تنگی مجرا بشه
-
- قبلا فرستادم ، گزارش را درخواست ارسال بود مجدد می فرستم ، کلیه سمت چپ ۱۰/۶ درصد کار میکند برای درمان چکار کنم . سونو ، عکس و کزارش هسته ایی و آزمایش پیوست میباشد کد قبل YTo72320271 میباشد
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۷ بهمن ۲( 2 سال پیش)
شما عملا تک کلیه هستید واسه اون کلیه چپ نمیشه کاری انجام داد
-
- با سلام.خانمی هستم 37 ساله. 6 ماه پیش زایمان داشتم ، زمان بارداری و بعد از آن تکرر ادرار داشتم با انجام سونوگرافی مشخص شد کف مثانه توده ای 5 میلیمتری وجود دارد ، سیستوسکوپی و نمونه برداری انجام شد و جواب پاتولوژی خدمت شما ارسال میشود ، ممنون میشم نظرتون رو بفرمایید و اقدامات درمانی بعدی لطفاً
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۷ بهمن ۲( 2 سال پیش)
تا اخر بهمن مجدد باید سیستوسکوپی شویو - نمایش سایر 3 پاسخ
-
- سلام آقای دکتر غرض از مزاحمت من شهریور برای کیست تخمدانم رفتم سونوگرافی در سونوگرافی اینگونه مطرح شد که رحم اندازه واکوژنیسیته طبیعی داشته و ضخامت اندومتری در حدود ۶,۳میلیمتر است تخمدان ها بزرگتر از حد طبیعی بوده و حاوی فولیکولهای ریز محیطی میباشند ، به طوریکه تخمدان راست حجمی در حدود ۱۳و تخمدان چپ حجمی در حدود ۱۴,۳میلی لیتر داشته و علائم سونوگرافیک PCOرا نشان میدهند
توده ادنکسال و مایع آزاد لگنی رویت نشد
نظریه:علائم سونوگرافیک PCOبشرح بالا
میخواستم خدمتتون بپرسم آیا کیست من وخیم است منظور حاد شدید است و درضمن آقای دکتر الان دو ماهه که پریود نشدم آیا از کیستم هست تمام شواهد سونو گرافی و آزمایش همراه دارم اگه لازمه بفرستم خدمتتون.
ممنون میشم آقای دکتر🙏-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۷ بهمن ۲( 2 سال پیش)
شما باید به متخصص زنان مراجعه کنید و تحت نظر زنان باشید ربطی به کلیه ها و مجاری ادراری نداره
-
- سلام آقای دکتر
خلاصه عرض کنم خدمت شما که من بعد از سرویس رفتن و تخلیه کامل و بلند شدن و راه رفتن چند قطره از مجرا خارج میشه(استبرا و ... هم انجام میدم) آزمایش ها و دارو های مختلفی مصرف کردم که هیچ تاثیری نداشته(با تشخیص های مختلف اعم از عفونت یا تقویت پروستات و ... )،چندین ساله هم هست این مشکل دارم ،هیچ مشکلی در زمان تخلیه ندارم،احساس سوزش،درد یا فشار هم ندارم ،آخرین باری که آزمایش هم دادم گفتن که پروستات و مجاری ادراری در حالت طبیعی خودش هست و فقط جداره مثانه یکم ضخیم شده و اون هم شاید بخاطر نگه داشتن ادرار بوده،آیا این حالت طبیعی هست یا خیر،من چنتا عکس هم خدمتتون ارسال میکنم که قبلا انجام دادم،ممنون میشم منو راهنمایی کنید بشدت روال طبیعی زندگی برام سخت شده-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۷ بهمن ۲( 2 سال پیش)
قرص وزیکیر استفاده کردین؟
-
- سلام خسته نباشید
کلیه راست با ابعاد کاهش یافته به طول 66mm و ضخامت پارانشیمال7mm و هایپو پلاستیک.
کلیه چپ با ابعاد افزایش یافته به طول 113mm و ضخامت پارانشیمال 14mm دیده میشوند. هایپر تراپی جبرانی.
سوال :آیا با این وضعیت میتوانم از مکمل های بدنسازی استفاده کنم؟
ممنون-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۶ بهمن ۲( 2 سال پیش)
با ذکر نام و شرح مجدد مشکلتون به واتس اپ 09394620321 پیام بدید - نمایش سایر 1 پاسخ
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

