اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر رستا سه شنبه ۱۷ بهمن ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 346 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر
    عکس و آزمایش های رستا دختر ۳ ساله
    برگشت ادرار داره
    ممنون میشم راهنماییم کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۷ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      اسکن DMSA انجام بده
  • تصویر کاربر ابوالفضل دوشنبه ۱۶ بهمن ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 256 مشاهده پرسش
    پسرم۹سالشه و کلیه راستش سنگ شاخ گوزنی داره تونوبت عملpcnl هست توسی تی اسکن معلوم شده ورم کرده ولی هیچ گونه دارویی استفاده نکرده تاحالا تا وقت عملش بشه براش مشکلی نداره
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۶ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      اگر انسدادی نیست خیر مشکلی نداره
  • تصویر کاربر سحر دوشنبه ۱۶ بهمن ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 275 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر من۴۳ سالمه وآزمایش کشت ادرار دادم باکتری زیاد ونیترات در ادرار وپروتئن مثبت هست من کلیه ام سنگ سازه میخاستم بدونم چه قرصی باید بخورم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۶ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      سنگ دفع کردین؟
  • تصویر کاربر ماریا دوشنبه ۱۶ بهمن ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 296 مشاهده پرسش
    با سلام من خانمی ۴۱ ساله هستم دوهفته ست پهلوی سمت چپم خیلی درد می گیره که گاهی وقتها ب لگن و پاهام نیزمیزنه گاهی وقتا ب زیر دل و پهلوی سمت راست هم میزنه ازمایش ادرتر و خون و سونوگرافی انجام دادم میگن مشکلی نداری الان مسکن درد و مترونیدازول مصرف می کنم ولی همچنان درد دارم ب نظرتون مشکل من چی می تونه باشه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۶ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      دردهای عضلانی اسکلتی و یا دردهای دیسک کمر هم میتونن این مشکلو ایجاد کنن
  • تصویر کاربر Hanifeh یکشنبه ۱۵ بهمن ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 385 مشاهده پرسش
    لطفا تفسیر جواب اسکن هسته ای کلیه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۵ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      با سلام مجددا عکس هارو آپلود کنید
  • تصویر کاربر S یکشنبه ۱۵ بهمن ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 369 مشاهده پرسش
    سلام دگتر روز بخیر من ۱۷ ساله هستم ادرار ام مستقیم نیست به سمت چپ هستش بیشتر و سفید رنگ ام هست و ترشح های زرد زیادی دارم و شکمم هم خیلی سفت شده میخواستم ببینم مشکل چیه؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۵ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      با سلام و احترام آزمایش آنالیز و کشت ادرار انجام شود
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۵ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      عکس از آلت در حالت نعوظ بفرستید
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر اردشیر یکشنبه ۱۵ بهمن ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 347 مشاهده پرسش
    سرطان مثانه
    و یکبار عمل لیزر انجام دادم
    و جواب پاتولوژی بعد از عمل نشون میده که باید دوباره عمل انجام بشه
    ممنون میشم که بنده رو راهنمایی کنید و مشورت بدید شماهم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۵ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      با سلام مجددا عکس هارو آپلود کنید
  • تصویر کاربر اردشیر سه شنبه ۱۷ بهمن ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 331 مشاهده پرسش
    وقتتون بخیر
    یکبار عمل لیزر انجام دادن برای برداشتن توده و جواب پاتولوژی رو براتون ارسال کردم
    ممنون میشم یه راهنمایی و مشورت به بنده بدید راجع بهش
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۵ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      فقط یکبار توده رو تراش دادن؟
    2. تصویر کاربر اردشیر سه شنبه ۱۷ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      بله دکتر🙏
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۷ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      باید مجددا توده تراشیده بشه
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر رضا چهارشنبه ۱۸ بهمن ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 320 مشاهده پرسش
    با سلام.....ببخشید چند وقتی هست هر چند روز یکبار درون الت تناسلی از ناحیه کلاهک داخلش تیر و سوزش دارم به مدت دو سه ثانیه .....در ضمن ازمایش و کشت ادرار دادم و مشکل نداشتم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۵ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      فشار ادرارتون چطوره؟
    2. تصویر کاربر رضا دوشنبه ۱۶ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      فشار ادارام خوبه و روزی ۶و۷ بار ادرار دارم با فشار خوب

      البته موقع نزدیکی و ادرار درد و سوزشی ندارم فقط هر چند روز یه بار برلی چندثانیه داخل مجرا سمت کلاهک یه تیر و سوزشی دارم
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۸ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      مشکلی ندارید
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر ز شنبه ۱۴ بهمن ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 519 مشاهده پرسش
    با سلام پدر بنده سال ۹۸ به دلیل توده در مثانه جراحی و ب ث ژ تزریق کردن و هر دفعه چکاپ انجام میشد و سالم بود حدودا ۱ ماه پیش خودشون هر از چند گاهی خون در ادرار می‌دیدن که به دکترشون مراجعه شد و ایشون آزمانش و سونو دادن و سالم بود و حتی سیستوسکوپی هم دوهفته پیش انجام دادن سالم بود و عودی نداشتن اما هنوز هم هر از چند گاهی خودشون در ادرارشون لخته میبینن آقای دکتر دلیلش چی می‌تونه باشه ؟این آخرین سونو و آزمایش ایشون قبل سیستویکوپی
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۴ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      با سلام و احترام سی تی اسکن شکم و لگن با و بدون کنتراست با فاز تاخیری انجام شود
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب