لیست پرسشها (11,111 پرسش)
رستا سه شنبه ۱۷ بهمن ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 346 مشاهده پرسش
سلام وقت بخیر
عکس و آزمایش های رستا دختر ۳ ساله
برگشت ادرار داره
ممنون میشم راهنماییم کنید-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۷ بهمن ۲( 2 سال پیش)
اسکن DMSA انجام بده
-
- پسرم۹سالشه و کلیه راستش سنگ شاخ گوزنی داره تونوبت عملpcnl هست توسی تی اسکن معلوم شده ورم کرده ولی هیچ گونه دارویی استفاده نکرده تاحالا تا وقت عملش بشه براش مشکلی نداره
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۱۶ بهمن ۲( 2 سال پیش)
اگر انسدادی نیست خیر مشکلی نداره
-
- سلام آقای دکتر من۴۳ سالمه وآزمایش کشت ادرار دادم باکتری زیاد ونیترات در ادرار وپروتئن مثبت هست من کلیه ام سنگ سازه میخاستم بدونم چه قرصی باید بخورم
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۱۶ بهمن ۲( 2 سال پیش)
سنگ دفع کردین؟
-
- با سلام من خانمی ۴۱ ساله هستم دوهفته ست پهلوی سمت چپم خیلی درد می گیره که گاهی وقتها ب لگن و پاهام نیزمیزنه گاهی وقتا ب زیر دل و پهلوی سمت راست هم میزنه ازمایش ادرتر و خون و سونوگرافی انجام دادم میگن مشکلی نداری الان مسکن درد و مترونیدازول مصرف می کنم ولی همچنان درد دارم ب نظرتون مشکل من چی می تونه باشه
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۱۶ بهمن ۲( 2 سال پیش)
دردهای عضلانی اسکلتی و یا دردهای دیسک کمر هم میتونن این مشکلو ایجاد کنن
-
- لطفا تفسیر جواب اسکن هسته ای کلیه
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۵ بهمن ۲( 2 سال پیش)
با سلام مجددا عکس هارو آپلود کنید
-
- سلام دگتر روز بخیر من ۱۷ ساله هستم ادرار ام مستقیم نیست به سمت چپ هستش بیشتر و سفید رنگ ام هست و ترشح های زرد زیادی دارم و شکمم هم خیلی سفت شده میخواستم ببینم مشکل چیه؟
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۵ بهمن ۲( 2 سال پیش)
با سلام و احترام آزمایش آنالیز و کشت ادرار انجام شود - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- سرطان مثانه
و یکبار عمل لیزر انجام دادم
و جواب پاتولوژی بعد از عمل نشون میده که باید دوباره عمل انجام بشه
ممنون میشم که بنده رو راهنمایی کنید و مشورت بدید شماهم-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۵ بهمن ۲( 2 سال پیش)
با سلام مجددا عکس هارو آپلود کنید
-
- وقتتون بخیر
یکبار عمل لیزر انجام دادن برای برداشتن توده و جواب پاتولوژی رو براتون ارسال کردم
ممنون میشم یه راهنمایی و مشورت به بنده بدید راجع بهش-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۵ بهمن ۲( 2 سال پیش)
فقط یکبار توده رو تراش دادن؟ - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- با سلام.....ببخشید چند وقتی هست هر چند روز یکبار درون الت تناسلی از ناحیه کلاهک داخلش تیر و سوزش دارم به مدت دو سه ثانیه .....در ضمن ازمایش و کشت ادرار دادم و مشکل نداشتم
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۵ بهمن ۲( 2 سال پیش)
فشار ادرارتون چطوره؟ - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- با سلام پدر بنده سال ۹۸ به دلیل توده در مثانه جراحی و ب ث ژ تزریق کردن و هر دفعه چکاپ انجام میشد و سالم بود حدودا ۱ ماه پیش خودشون هر از چند گاهی خون در ادرار میدیدن که به دکترشون مراجعه شد و ایشون آزمانش و سونو دادن و سالم بود و حتی سیستوسکوپی هم دوهفته پیش انجام دادن سالم بود و عودی نداشتن اما هنوز هم هر از چند گاهی خودشون در ادرارشون لخته میبینن آقای دکتر دلیلش چی میتونه باشه ؟این آخرین سونو و آزمایش ایشون قبل سیستویکوپی
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۴ بهمن ۲( 2 سال پیش)
با سلام و احترام سی تی اسکن شکم و لگن با و بدون کنتراست با فاز تاخیری انجام شود
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

