اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر زینب دوشنبه ۱۶ بهمن ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 263 مشاهده پرسش
    با سلام همسر بنده بیست روز پیش باعلائم درد پهلو و کاهش وزن به دکتر مراجعه کرد.بعد از آزمایش و سونو به دکتر ارولوژیست ارجاع داده شد ایشون گفتن یه کیست به اندازه ۳۰ میل در غده فوق کلیوی دیده میشه و مولده.ایشون گفتن بعد از یک ماه باید آزمایش و سونو تکرار بشه اگه سایزش تغییری نکنه احتیاج به درمان نیست.نظر شما چیه آیا خوش خیمه؟؟البته هنوز یک ماه نشده
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۶ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      بهتره سی تی اسکن انجام بدین
  • تصویر کاربر سامان دوشنبه ۱۶ بهمن ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 256 مشاهده پرسش
    سلام خداقوت
    من۳۶ سالمه و کلیه چپمو دوبار عمل باز کردم .حدود ۲۰ سال قبل. الان کلیه چپم سنگ داره ۳عدد هرکدام ۱۰ میل.
    سنگ شکن انجام دادم چندین بار ولی چون سنگا پایین کلیه هستن امکان دفع وجود نداره.
    ایامیتونم pcnl انجام بدم؟؟
    چنتا دکتر رفتم و گفتن چون کلیتو ۲بار عمل باز کردی خطرناکه pcnl کنی
    تشکر از پاسخگوییتون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۶ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      بله عوارض خواهد داشت برای شما
  • تصویر کاربر زینب دوشنبه ۱۶ بهمن ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 428 مشاهده پرسش
    با سلام آقای دکتر بنده ۳۳ سال دارم خانم هستم یک دختر ۷ساله دارم سزارین هر ماه تکرر ادرار میگیرم ووقتی آزمایش کشت میدم میگن عفونت نداری عفونت زنانه هم خیلی کم دارم ولی الان چند روزه همش احساس میکنم مثانه خوب تخلیه نمیشه قرص هم فنازو سیپرو میخورم ووزیکر چکار کنم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۶ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      با سلام و احترام سونوگرافی کلیه ها و مجاری ادراری انجام دهید
  • تصویر کاربر رقیه دوشنبه ۱۶ بهمن ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 258 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید هیدرونفروز خفیف کلیه ومثانه متسع رو بگید نمیدونم تو سونوگرافی گفتن خیلی نگرانم آیا درمانی داره
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۶ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      شرح حال درست ارائه بدین مدارکتون رو بفرستید
  • تصویر کاربر مهدیه دوشنبه ۱۶ بهمن ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 260 مشاهده پرسش
    سلام پدرم ۷۸ ساله به علت سرطان نفرکتومی رادیکال انجام دادن . با توجه به اینکه کلیه چپ رو فقط دارن شما برای حفظش چه پیشنهادی دارید؟ و اینکه بیمارستان گفت باید رژيم اورمیک بگیریم اما این رژيم سخت و اینکه فاقد و گوشت و حبوبات و لبنیات است . تازه یک هفته است عما کردن و بخیه دارن مایعات میخورن و کمی ورم در پا دارن . ممنونم از شما
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۶ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      بهتون پاسخ داده شده
  • تصویر کاربر فروغ پنجشنبه ۱۹ بهمن ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 408 مشاهده پرسش
    درود
    بنده طی 1 ماه و نیم پیش 2بار دچار عفونت ادراری شدم
    سری اول با سیپرو اوکی شد ولی مجدد بعد از 10 روز عفونت گرفتم
    این بار آزمایش دادم که نشون داد باید نیتروفورانتوئین بخورم
    با وجود اینکه دارو میخوردم بازم سوزش داشتم ولی اینبار متفاوت تر کمی
    مثلا الان اینجوریه که مثانه شروع به سوزش میکنه
    یکم که اب میخورم این سوزش برطرف میشه ولی احساس سنگینی توی ناحیه مثانه دارم
    و همچنین پایین کمرم درد داره
    آزمایش کشت دادم مجدد ولی تعداد باکتری ها کم بود و کشت منفی شد
    به اورولوژی مراجعه کردم گفت مجدد سیپروفلوکساسین بخور الان 3شبع میخورم اما تاثیری نداشته
    چکار باید بکنم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۸ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      با سلام مجددا عکس هارو آپلود کنید
    2. تصویر کاربر فروغ چهارشنبه ۱۸ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      اپلود کردم چک‌بفرمایید ممنون
    3. تصویر کاربر فروغ چهارشنبه ۱۸ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      آپلود کردم چک بفرمایین ممنون
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۹ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      یک تست مجدد کشت ادرار با رعایت اصولی شرایط استریلیته انجام بشه
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۹ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      شرایطش رو از آزمایشگاه یا اینترنت بخونید
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر اطا سه شنبه ۱۷ بهمن ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 297 مشاهده پرسش
    سلام به آقای دکتر پسرمن ۵سالش هست پیش دبستانی میره و استرس داره تکرر ادرار گرفته آزمایش و سونو داده مشکلی نداشته دکتر اطفال قرص اکسی بوتینین ۵هر ۱۲ساعت نصفه داده ولی اصلا تاثیر نداره خیلی اذیت میشه ممنون میشم پاسخ بدید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۶ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      داروهارو مصرف کنید و صبر کنید
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۶ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      استرس های فرزندتون روردر حد امکان کمتر کنید
    3. تصویر کاربر اطا سه شنبه ۱۷ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      خیلی ممنون از پاسخگویی تون
      دکتر اطفال برای استرس پرانول ۱۰ شبها نصفه داده
      مولی من هنوز ستفاده نکردم
      آیا مشکلی نداره پرانول بهش بدم
      واینکه این دو دارو باهم تداخل ندارن یعنی با اکسی بوت
      بازم ممنون
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۷ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      خیر مشکلی نداره
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر مهسا دوشنبه ۱۶ بهمن ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 236 مشاهده پرسش
    سلام پدرم ۷۸ ساله عمل نفرکتومی رادیکال کلیه راست انجام دادند. یک هفته است که مرخص شدن اما بیمارستان گفتندباید رژیم اورمیک بگیره . این رژیم بسیار سخت است چون پروتئین و حبوبات و سیب زمینی و لبنیات منع شده . البته مایعات میخورن و کمی هم راه میروند. هنوز بخیه دارن . میخوام بدونم پیشنهاد شما برای حفظ کلیه چپ چیست ؟ خیلی اندک در مچ‌پا ورم دارن علامت دیگه ای ندارند . به علت سرطان نفرکتومی انجام شده . اگر مواردی لازم است بیان کنید تا انجام دهم سپاس
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۶ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      آزمایشات دوره ای انجام شود به متخصص تغذیه مراجعه کنید
    2. تصویر کاربر مهسا دوشنبه ۱۶ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      سپاس
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۶ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      🌺
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر کیهان دوشنبه ۱۶ بهمن ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 251 مشاهده پرسش
    سلام دکتر خسته نباشی و خدا قوت برای وقتی که برای بیماران میگذاری

    بنده هفته قبل عمل tulدرون اندامی انجام دادم ۲ روز کامل فقط خون دفع میکردم و لخته هم داشت الان مقداری کمتر شده ولی چیزهای نرمی مثل پوست گردو خیلی ریز در ادرار میبینم گاهی و بعضی اوقات درد شدیدی دارم اگه راهنمایی بفرمایید ممنون میشم چون روستایی دور هستم و دسترسی به جایی ندارم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۶ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      بخاطر فنر درون کلیه هست
  • تصویر کاربر مریم دوشنبه ۱۶ بهمن ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 270 مشاهده پرسش
    سلام همسر بنده عمل سنگ کلیه انجام دادن دکتر داروی افلوکیم دادن ولی بعد از خوردن دودوز درد بدن قفسه سینه گرگرفتگی دارن میشه دارو را جایگزین با سفکسیم 200 قرار داد چون قبلا این دارو را مصرف کرده
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۶ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      به اورژانس مراجعه ‌کنید
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب