لیست پرسشها (11,111 پرسش)
حمید سه شنبه ۱۷ بهمن ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 290 مشاهده پرسش
سلام ایا خود ارضایی باعث تنگی حالب و تنگی مجرای ادراری میشه؟
ضرر جدی داره؟
بعد خود ارضایی ادرارم به صورت قطره ای میاد
حدود دوماه پیش سنگ کلیه گرفتم و چهار هفته فنر دابل جی داخل حالب سمت چپم کار گذاشتن برای تنگی حالب
خود ارضایی باعث تنگی حالب و تنگی مجرای ادراری میشه؟
ممنونم که وقت گذاشتید-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۷ بهمن ۲( 2 سال پیش)
خیر به مواردی که گفتید مرتبط نیست
-
- سلام من خانمی ۴۰ ساله هستم حدود ۳ ماه پیش عفونت ادراری شدید گرفتم با چند روز بستری خوب شدم البته من دیابتی هستم در روز دوتا متفورمین و دوتا گلی کلازید و قرص متورال میخورم الان دو روزه که بعد از ادرار تا نیم ساعت احساس در زیر شکم به سمت چپ میکنم البته آقای دکتر من ۳ سال پیس عمل هیسترکتومی انجام دادم میشه راهنمای کنید
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۷ بهمن ۲( 2 سال پیش)
با سلام و احترام سونوگرافی کلیه ها و مجاری ادراری انجام دهید
-
- سلام آقای دکتر من فولنس خفیف کلیه چپ دارم بعد کلیه راست من از کار افتاده بود حمل کرم و برداشتن رفتم پیش دکترم گفت مشکلی نیست گفت یک آزمایش خون بده آزمایش خون دادم دکترم گفت سالمی یا آقای دکتر ار نظر شما مشکلی نیست خیلی ممنون
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۷ بهمن ۲( 2 سال پیش)
آرمایشات رو بفرستید
-
- با سلام من میخوام کلیه ام رو بفروشم چه عوارضی داره بعد از عمل
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۷ بهمن ۲( 2 سال پیش)
عوارض پیوند و اهدا کلیه رو باید از نت سرچ کنید توصیه میکنم که بخاطر شرایط مالی اینکارو نکنید
-
- سلام وقت بخیر
یه کلیه کیست 22 در 18 میل داره در حال ای وی اف هستم سونوگراف گفت چربی ولی دکتر زنان گفت حتما باید برطرف کنی که انتقال جنین بدم، ایا این کیست در بارداری خطرناکه؟ ۲ سال رشد نکرده-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۷ بهمن ۲( 2 سال پیش)
اگر آنژیومیولیپوم باشه باید برطرف بشه
-
- سلام آقای دکتر من ادرارم به زور یا اصلا تخلیه نمی شده
نوار عصب مثانه هم گرفتم-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۷ بهمن ۲( 2 سال پیش)
دیابت دارید؟
-
- سلام آقای دکتر من چند وقتی هست عفونت ادرار دارم تو ازمایشم نشون داده هرچند وقت یک با ادرار قطره قطره میادچه دارویی مصرف کنم
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۱۶ بهمن ۲( 2 سال پیش)
با سلام و احترام آزمایش آنالیز و کشت ادرار انجام شود
-
- سلام و خدا قوت، دکتر من سونو دادم نوشته آنژیولیوپوم کورتیکال ۱۲mm در پل تحتانی کلیه راست رویت شد، خیلی میترسم ، این ینی چی؟
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۱۶ بهمن ۲( 2 سال پیش)
خوش خیمه سالانه پیگیری شود
-
- پسر من ده ماه داره از جنینی کلیه راست هیدرو نفر شدید بود و زمان تولد خوب نشد کلیه راست و عکس رنگی گرفتیم۹ درصد کارکرد داشت حالا ده ماهگی سونو برای کلیه چپ به دلیل هایپرتروفی جبرانی افزایش یافته و سنگ و توده و هیدرو نفر در کلیه چپ مشاهده نشده آیا این خطرناکه و همچنین امروز مقدار ادرار کن شده ورم پلک کمی داره وزنگیری دوماهه کم داره
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۱۶ بهمن ۲( 2 سال پیش)
حتما به پزشک اطفال معالج خودش سریعا مراجعه کنید اگر کاهش ادرار داشته
-
- سلام امروز سونو انجام دادم کلیه سمت چپ سنگ ۷میلی داره وهیدرونفروز هم داره دکتر گفت به سنگ هم دفع کردم درد خیلی شدید تو پشتم وزیر شکمم دارم وادرار درد ناک اول فکر میکردم مال عمل مثانه است که حدود دو سال پیش انجام دادم چون از بعد عمل همش کلیه سمت چپم درد میکرد الان باید چیکار کنم
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۱۶ بهمن ۲( 2 سال پیش)
احتمالا با دارو قابل دفع هست - نمایش سایر 1 پاسخ
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

