اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر مریم چهارشنبه ۱۸ بهمن ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 279 مشاهده پرسش
    سلام دکتر من یک ماه پیش عمل کلیه انحام دادم سنگ درد اوردم ..الان سمت پهلو نزدیک جایی عمل درد دارم ..چکار کنم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۸ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      با سلام و احترام سونوگرافی کلیه ها و مجاری ادراری انجام دهید
  • تصویر کاربر شهین چهارشنبه ۱۸ بهمن ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 265 مشاهده پرسش
    دکتر عمل مرد WGگذاشت آقا بعداز عمل میتونم کپسول رواتینکس ایرلند بخورم میگن برای دفع سنگ کلیه خوبه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۸ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      بله میتونید بخورید
  • تصویر کاربر لیانا چهارشنبه ۱۸ بهمن ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 439 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشین
    دخترم 10ماه داره وزنش آمده بود پایین دکتر براش آزمایش ادرار نوشت آزمایش جوابش مثبت شد ولی داروسفیکسیم 100بهش داد دارو استفاده می‌کنه اسهال خیلی شدید میگیره من دارو قطع کردم دکتر براش سونوگرافی نوشته بود بردم کلیه سمت راست
    شن داره ولی خیلی کوچیکه هستن
    الان برایه عفونت ادراری چه دارویی بهش بدم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۸ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      با سلام و احترام آزمایش آنالیز و کشت ادرار انجام شود
  • تصویر کاربر لیلی چهارشنبه ۱۸ بهمن ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 333 مشاهده پرسش
    بادرود پسرمن ۱۱ سالشه شب ادرلری داره قبلن داشت ازمایش وازمثانش سونو وهمه کاری انجام دادم گفتن مثانه عصبی داره بادارو خوب شد یه سالی خوب بود ولی الان جدیدن دوباره شب ادراری پیداکرده چیکارکنم من؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۸ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      نوار مثانه انجام دادین؟
  • تصویر کاربر MoRteza پنجشنبه ۱۹ بهمن ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 360 مشاهده پرسش
    سلام و عرض خسته نباشید خدمت دکتر کرمی عزیز
    عرضم به حضورتون دکتر من پسر ۲۱ ساله هستم ؛ قریب به دو هفته است ک یه درد خفیف بالای مثانه سمت راست احساس میکنم و همچنین کشاله پای راستم هر چند روز یکبار یه درد خفیفی میگیره قسمت درونی ؛ و اینم باید ذکر کنم ک بخاطر درس مجبورم ساعت زیادی رو بشینم ؛ همچنین بشدت افکار سمی دارم و مدام مغزم به بدترین بیماری ها فکر می‌کنه ! علائم دیگه من جمله تکرر یا خونریزی یا فشار ادرار یا قطع و وصلی ندارم صرفا همین درد خفیف هست ؛ خواستم راهنمایی بخوام ازتون ک چیکار باید انجام بدم !؟
    متشکر و قدردان زحمات شما جناب دکتر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۸ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      با سلام و احترام سونوگرافی کلیه ها و مجاری ادراری انجام دهید
    2. تصویر کاربر MoRteza پنجشنبه ۱۹ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      آقای دکتر ممکنه چیز خاصی باشه یا مشکوک هستین به سنگ کلیه و اینا !؟
      چون من خودبیمارانگاری هم دارم و مدام بهش فکر میکنم
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۹ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      ابتدا سونو انجام بشه
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر متین جمعه ۲۰ بهمن ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 487 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر خسته نباشید ، من ۲۷ سالمه و بیشتر از ۴ ماهه که ریزش قطره ایی ادرار بعد از دستشویی دارم ، یعنی احساسم بر اینه ، تا بحال چند دکتر رفتم که کلی قرص و دارو دادن اما مشکلم حل نشده ، ازمایشات خون و ادرار ، سونوگرافی مثانه و کلیه هم انجام دادم هیچ مشکلی نداشتم و ازمایشات نورماله ، هفته پیش سیستوسکوپی انجام دادم ، دکتر گفت تنگی مجرا و مشکل پروستات هم ندارم فقط گفت که پوست داخل مثانه ام یا مجرای ادراریم قرمزه (دقیق نمیدونم) در حین سیستوسکوپی ، آزمایش سیتولوژی گرفت و گفت جوابش تا یک ماهه دیگه میاد ، و قرص فنازوپیریدین رو تجویز کرد حالا با توجه به رنگ ادرار بعد از مصرف قرص فنازوپیریدین احساسم به یقین تبدیل شده ( با توجه به اثرات رنگ در لباس) که ریزش ادرار دارم ...
    آقای دکتر آیا راه حلی هست ؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۹ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      رنگ نارنجی دیدین؟
    2. تصویر کاربر متین پنجشنبه ۱۹ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      بله آقای دکتر نارنجی رنگ بود
      اینم بگم درد ، سوزش و عفونت ندارم
      جالبه برام فقط بعد ظهرها تکرر ادرار دارم ، هر دو ساعت یه بار برم دستشویی
      قرص هایی که تا بحال برام تحویز کردن :
      آلفن ایکس ۱۰۰ - تولترودین - سیپروفلوکساسین - نیتروفورتین -باکلوفن - کلیدینیوم -بتانکول
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۰ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      باید نوار مثانه انجام به
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۰ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      باید نوار مثانه انجام شود همکاران مطب جهت توبت دهی نوار مثانه با شما تماس خواهند گرفت
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر وحید چهارشنبه ۱۸ بهمن ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 465 مشاهده پرسش
    حدود دو هفته هست دو طرف پهلوم درد میکنه و آزمایش ادرار انجام دارم و مشکلی نبود ولی درد بگیر و نگیر ادامه دارد باید چکار کرد
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۸ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      با سلام و احترام سونوگرافی کلیه ها و مجاری ادراری انجام دهید
  • تصویر کاربر سیاوش چهارشنبه ۱۸ بهمن ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 280 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر من سنگ ۴×۱۱ دارم ودر حالب گیر کرده چطور می توانم آن را دفع کنم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۸ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      سونوگرافی رو بفرستید
  • تصویر کاربر آدرینا پنجشنبه ۱۹ بهمن ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 355 مشاهده پرسش
    باسلام خانمی۳۳ساله هستم نزدیکای ۱ ونیم ماه احتباس ادراری دارم
    رفتم دکتر زنان بهم سوند داد،و قرصی به اسم کرن فیکس و کرم واژینال دادن با یه قرصی که رنگ ادرار رو تغییر میده فعلا خوب نشدم چکارکنم که خوب شم دیگه خسته شدم،میشه لطف کنین راهنمایی کنین چکار کنم خوب شم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۸ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      نوار مثانه انجام دادین؟
    2. تصویر کاربر آدرینا سه شنبه ۱۷ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      نخیر،ولی سنو لگن و شکم و مثانه پر وخالی انجام دادم گفتن که چیزی نیس
    3. تصویر کاربر آدرینا چهارشنبه ۱۸ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      نه،ولی سنو لگن و شکم و مثانه پر وخالی انجام دادم
      گفتن که چیزی نیس
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۹ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      سونو رو بفرستید
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر حسین چهارشنبه ۱۸ بهمن ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 359 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر من چند روز پیش بر اثر یبوست شقاق مقعدی شدم بعد دکتر رفتم گفتن شقاق هستش دوتا امول یکی دگزا یکی کترولاک زدم دردم اروم گرفت گفتن بعد هر دفع این دوتا پوما استفاده کن یکی پوماد رکتال زایکس اچ .یکی پوماد دیلتیازم الان یه هفته استفاده کردم دردم اروم شده ولی دوروزه احساس نمیکنم ادار دارم حین ادرار قطع وصل میشه بنطرتو مال چیه مربوط به پروسات هستش ۳۸ سالم هستش
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۸ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      مواردی که مطرح شد مرتبط نیستند
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب