اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر حسینی شنبه ۲۸ بهمن ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 476 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید ببخشید من پسر ۵ساله ی دارم چند روزی ناف ش درد میکنه.
    ووقتی با کمی روغن ماساژ میدم بهتر میشه.
    پسرم شب اداری دارد .
    ومن هنوز شب ها او را مای بی بی میکنم.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲۸ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      چند سالشه؟
  • تصویر کاربر ایمان یکشنبه ۲۹ بهمن ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 386 مشاهده پرسش
    سلام دکتر یه دو ماهی هست مثانه ام درد میکنه با خارش از داخل لوله ادرار ...اول گفتن عفونت هست آزمایش دادم عفونت نداشتم سونوگرافی رفتم گفتن مشکلی نداره .رفتم پیش متخصص باز یه سری آزمایش و سونوگرافی انجام دادن .که میگن حجم باقی مانده ادرار در مثانه زیاده و مثانه ام کامل خالی نمیشه.چکار کنم.هیچ دارویی بهم ندادن
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۷ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      مدارکتون رو ارسال کنید
    2. تصویر کاربر ایمان جمعه ۲۷ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      تو آزمایشات هیچی نبود و حتی سونوگرافی کلیه و دستگاه ادراری و پروستات همه سالم بودن فقط همین حجم ۶۳ سی‌سی از مثانه ام خالی نمیشه الانم پزشک قرص اکسی بولتین ۵بهم دادن
    3. تصویر کاربر ایمان شنبه ۲۸ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      عکسا ارسال نمیشن دکتر
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۹ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      اگه با قرص بهبود نیافتین باید نوار مثانه انجام شود
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر علام جمعه ۲۷ بهمن ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 338 مشاهده پرسش
    مدتیست شب هابااینکه چایی ونوشیدنی هم نمیخورم ۴باربیدارمیشوم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۷ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      با سلام و احترام سونوگرافی کلیه ها و مجاری ادراری انجام دهید
  • تصویر کاربر جلیل جمعه ۲۷ بهمن ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 250 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر مادرم ۷۲ ساله هستن سال ۸۸ به دلیل سرطان کلیه چپ رو تخلیه کردن و بیمار دیابتی و فشار خون و پوکی استخوان هستن تقریبا سه هفته پیش سرم خوردن و پزشک برای ایشان آمپول دیکلوفناک و کورتون تزریق کردن از اون شب تا حالا فشارخون خیلی بالا میره و زیر سینه و پشتشون درد میگیره سونوگرافی گرفتیم داخل سونو زده کلیه راست دارای اکوی کورتکس نسبتا افزایش یافته میباشد وباید با یافته های آزمایشگاهی تطبیق داده شود آقای دکتر آیا این علائم خطرناکه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۷ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      به نفرولوژیست مراجعه کنید حتما
  • تصویر کاربر ندا جمعه ۲۷ بهمن ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 364 مشاهده پرسش
    با سلام ، بنده یکماه قبل pcnl سمت راست انجام دادم، بعدش پیلونفریت شدو ۶ روز ایمیپنم گرفتمو بعد باز جنتا مایسین ۵ روز والان سیپرو خوراکی مصرف میکنم نتیجه سونوگرافی بعد از یکماه از جراحی و کشت ادرار جدیدم رو خدمتتون میفرستم. دکترم میگن این مقدار پیوری طبیعی و هیدروفروز خفیف مشکلی نداره، ایا نیاز به پیگیری دارم؟ متشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۷ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      با سلام و احترام آزمایش آنالیز و کشت ادرار انجام شود
  • تصویر کاربر زاهدی چهارشنبه ۲۵ بهمن ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 317 مشاهده پرسش
    من دیروز سونو شدم در سونو اینو نوشته بود بین معده و سر پانکراس توده هایپو اکوی 32*23 میلیمتری مشهود است جهت بررسی بیشتر سی تی اس کن با و بدون تزریق ضروری است آیا خطرناکه و توده سرطانیه؟
    عکس سونو به پیوست است
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۵ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      سی تی اسکن انجام بدین
  • تصویر کاربر شیدا چهارشنبه ۲۵ بهمن ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 264 مشاهده پرسش
    با سلام من در ام آر آی متوجه کیست در کلیه راستم شدم و برای بررسی آن سی تی اسکن با و بدون تزریق انجام دادم. لطفاً در مورد این کیست و درمان آن من رو راهنمایی بفرمایید ممنون میشم سپاسگزارم 🙏🌹
    1. تصویر کاربر شیدا چهارشنبه ۲۵ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      خانم هستم ۳۶ ساله
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۵ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      هر ۶ ماه پیگیری شود فعلا نیاز به عمل نداره
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر رحیم چهارشنبه ۲۵ بهمن ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 323 مشاهده پرسش
    سلام دکتر من هنگام انزال دردی در کنارزیر شکم کنار بیضه سمت راست خود احساس می کنم علت چیست
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۵ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      درد شدیده؟
  • تصویر کاربر وحدتی پنجشنبه ۲۶ بهمن ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 258 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر .پسر ۹ ساله دارم یک سال پیش ورم کلیه داشت و هیدرنفروز کلیه تشخیص دادن جراحی شد و رگ رو باز کردن .الان دو ماهه که خیلی میره توالت و احساس پری مثانه میکنه .آیا عفونت ادراری داره یا مربوط به کلیه اش هست؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۶ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      آزمایش کشت ادرار انجام بشه
  • تصویر کاربر مهناز چهارشنبه ۲۵ بهمن ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 339 مشاهده پرسش
    سلام وقتتون بخیر 41 ساله هستم3 ساله مبتلا به آندومتریوز هستم دکتر برام سه عدد آمپول دیفرلین تجویز کردن با زدن دو دوز خیلی حالم بده سردرد ،بی حال و خستم همش احساس ضعف دارم می‌تونه از عوارض آمپول باشه ؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۵ بهمن ۲( 2 سال پیش)
      بله از عوارض داروئه دیگه تزریق نکنید و حتما به پزشک معالج خود مراجعه کنید
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب