لیست پرسشها (11,111 پرسش)
حسینی شنبه ۲۸ بهمن ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 476 مشاهده پرسش
سلام خسته نباشید ببخشید من پسر ۵ساله ی دارم چند روزی ناف ش درد میکنه.
ووقتی با کمی روغن ماساژ میدم بهتر میشه.
پسرم شب اداری دارد .
ومن هنوز شب ها او را مای بی بی میکنم.-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۲۸ بهمن ۲( 2 سال پیش)
چند سالشه؟
-
- سلام دکتر یه دو ماهی هست مثانه ام درد میکنه با خارش از داخل لوله ادرار ...اول گفتن عفونت هست آزمایش دادم عفونت نداشتم سونوگرافی رفتم گفتن مشکلی نداره .رفتم پیش متخصص باز یه سری آزمایش و سونوگرافی انجام دادن .که میگن حجم باقی مانده ادرار در مثانه زیاده و مثانه ام کامل خالی نمیشه.چکار کنم.هیچ دارویی بهم ندادن
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۲۷ بهمن ۲( 2 سال پیش)
مدارکتون رو ارسال کنید - نمایش سایر 3 پاسخ
-
- مدتیست شب هابااینکه چایی ونوشیدنی هم نمیخورم ۴باربیدارمیشوم
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۲۷ بهمن ۲( 2 سال پیش)
با سلام و احترام سونوگرافی کلیه ها و مجاری ادراری انجام دهید
-
- سلام آقای دکتر مادرم ۷۲ ساله هستن سال ۸۸ به دلیل سرطان کلیه چپ رو تخلیه کردن و بیمار دیابتی و فشار خون و پوکی استخوان هستن تقریبا سه هفته پیش سرم خوردن و پزشک برای ایشان آمپول دیکلوفناک و کورتون تزریق کردن از اون شب تا حالا فشارخون خیلی بالا میره و زیر سینه و پشتشون درد میگیره سونوگرافی گرفتیم داخل سونو زده کلیه راست دارای اکوی کورتکس نسبتا افزایش یافته میباشد وباید با یافته های آزمایشگاهی تطبیق داده شود آقای دکتر آیا این علائم خطرناکه
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۲۷ بهمن ۲( 2 سال پیش)
به نفرولوژیست مراجعه کنید حتما
-
- با سلام ، بنده یکماه قبل pcnl سمت راست انجام دادم، بعدش پیلونفریت شدو ۶ روز ایمیپنم گرفتمو بعد باز جنتا مایسین ۵ روز والان سیپرو خوراکی مصرف میکنم نتیجه سونوگرافی بعد از یکماه از جراحی و کشت ادرار جدیدم رو خدمتتون میفرستم. دکترم میگن این مقدار پیوری طبیعی و هیدروفروز خفیف مشکلی نداره، ایا نیاز به پیگیری دارم؟ متشکر
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۲۷ بهمن ۲( 2 سال پیش)
با سلام و احترام آزمایش آنالیز و کشت ادرار انجام شود
-
- من دیروز سونو شدم در سونو اینو نوشته بود بین معده و سر پانکراس توده هایپو اکوی 32*23 میلیمتری مشهود است جهت بررسی بیشتر سی تی اس کن با و بدون تزریق ضروری است آیا خطرناکه و توده سرطانیه؟
عکس سونو به پیوست است-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۲( 2 سال پیش)
سی تی اسکن انجام بدین
-
- با سلام من در ام آر آی متوجه کیست در کلیه راستم شدم و برای بررسی آن سی تی اسکن با و بدون تزریق انجام دادم. لطفاً در مورد این کیست و درمان آن من رو راهنمایی بفرمایید ممنون میشم سپاسگزارم 🙏🌹
-
شیدا چهارشنبه ۲۵ بهمن ۲( 2 سال پیش)
خانم هستم ۳۶ ساله - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- سلام دکتر من هنگام انزال دردی در کنارزیر شکم کنار بیضه سمت راست خود احساس می کنم علت چیست
- سلام آقای دکتر .پسر ۹ ساله دارم یک سال پیش ورم کلیه داشت و هیدرنفروز کلیه تشخیص دادن جراحی شد و رگ رو باز کردن .الان دو ماهه که خیلی میره توالت و احساس پری مثانه میکنه .آیا عفونت ادراری داره یا مربوط به کلیه اش هست؟
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۲۶ بهمن ۲( 2 سال پیش)
آزمایش کشت ادرار انجام بشه
-
- سلام وقتتون بخیر 41 ساله هستم3 ساله مبتلا به آندومتریوز هستم دکتر برام سه عدد آمپول دیفرلین تجویز کردن با زدن دو دوز خیلی حالم بده سردرد ،بی حال و خستم همش احساس ضعف دارم میتونه از عوارض آمپول باشه ؟
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۲( 2 سال پیش)
بله از عوارض داروئه دیگه تزریق نکنید و حتما به پزشک معالج خود مراجعه کنید
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

