اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر آرین شنبه ۱۳ تیر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 495 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر چطور باید با کسی که از سلامتی جنسیش خبری نداریم رابطه جنسی ایمن برقرار کرد؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۳ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
      پر خطر است
  • تصویر کاربر حجت شنبه ۱۳ تیر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 532 مشاهده پرسش
    باسلام وسپاس وقبولی طاعات جواب سونوگرافی :کیستهای پارانشیمال واکوی داخلی به اقطار24 میلیمتردر پل تحتانی کلیه راست و18میلیمتردرپل فوقانی کلیه چپ مشاهده شدند.پروستات30سی سی(بزرگترازطبیعی)بعدازتخلیه5سی سی رزیدومشاهده شد. ممنون از راهنمایی ومشاوره شما
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۳ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
      مهم نیستند
  • تصویر کاربر ايازى شنبه ۱۳ تیر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 450 مشاهده پرسش
    با سلام و عرض خسته نباشيد
    آقاى دكتر كرمى بنده (قد ١.٩٠ وزن ٩٠كيلو) به علت كراتينين ١.٧ اسكن كليه انجام دادم GFR=84 ml/min/1.73 .به مدت ٦ هفته بدنسازى رو كنار گذاشتم و رژيم غذايى كم پروتئين با آب زياد رو شروع كردم و كراتينين به ١.٣٥ رسيد. دو هفته پس از شروع ورزش مجددا كراتينين بالا رفته و به عدد ١.٥٢ رسيده است. لازم به ذكر است پدر و عموى بنده هم هميشه مقادير بالاى كراتينين در آزمايشات داشته اند. آيا بالا بودن كراتينين ميتواند زمينه مادرزادى يا ارثى داشته باشد؟ توصيه شما پزشك محترم چيست؟
    با تشكر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۳ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
      ورزش نکنید و بررسی لازم است
  • تصویر کاربر مشاوره شنبه ۱۳ تیر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 493 مشاهده پرسش
    باسلام ، قبولی طاعات و عبادات
    29سالمه و روز شنبه دچار سردرد شدید ، قفل شدن عضلات گردن و کمر ، تهوع ، قبلا ضعف ، درد در ناحیه ی قفسه سینه ، درد دست و پا ، تهوع ، سردرد ، لرزش در دستان ، رنگ پریدگی ، ضعف عمومی داشتم ، به اورژانس بیمارستان مراجعه کردم ، آزمایش و سونوگرافی انجام دادم و جواب براتون ارسال کردم ، در داخل سونوگرافی من اتساع خفیف دیده شده ، و در آزمایش من داخل ادرار خون دیده شده ، به همین دلیل گفتند پزشک داخلی تحت نظر یک اورولوژ باشی لطفا مرا راهنمایی کنید .
    باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۳ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
      تنگی مادر زادی دارید
  • تصویر کاربر مژده شنبه ۱۳ تیر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 460 مشاهده پرسش
    با سلام . پدر من ۸۲ ساله است با دیدن خون در ادرار بیمارستان رفت سونوگرافی و سی تی اسکن شدن و از ایشون سیستوسکپی انجام شد فقط توی کلیه ایشون یک تومور بود که در سونوگرافی یک سال پیش اون رو به اسم کیست نوشته بودن دکتر ایشون خواستن عمل نفروکتومی رادیکال انجام بدن اما من با سه تا پزشک دیگه مشورت کردم که با توجه به وضعیت قلبشون گفتن انجام ندن که البته دکتر قلب همون بیمارستانم تا قبل از آنژیو از قلب ایشون اجازه عمل نمیدادن ، من با چند تا پزشکی که مشورت کردم گفتن سرطانی بودن تایید نشده و اگر ایشون جراحی نشن زندگی طبیعی خودشون را دارند میخواستم نظر شما رو بدونم و اینکه حتما حضوری با مدارکشون به مطب شما بیام
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۳ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
      باید ببینم
  • تصویر کاربر مرتضی شنبه ۱۳ تیر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 428 مشاهده پرسش
    دکتر جون سلام:
    ادرار هنوزم هنوزه خیلی میسوزه ،آب زیاد میخورم ولی کار ساز نیست . داخل میزرا ه یک جوری هست که نمی تونم بگم با زبان گفتنی نیست آزمایش ادرار که میدم میگه سالم هست ولی همچین چیزی نیست که آزمایش ادرار میگه ،دکتر جون میدونم که الان میگی که مشکل عصبی داری ولی چرا هر چقدر قرص میخورم کار ساز نیست.
    راستی منی من خیلی کم هست؟چرا؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۳ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
      مهم نیست
  • تصویر کاربر یاسریحیی شنبه ۱۳ تیر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 410 مشاهده پرسش
    باسلام بنده درماه رمضان تکررادراردارم بدون سوزش دلیل ودرمان آن چیست باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۳ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
      در این ماه طبیعی است
  • تصویر کاربر مهدی شنبه ۱۳ تیر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 646 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر ،من در اواخرفروردین امسال یک سنگ کلیه چهار میل و مقداری شن ریزه دفع کردم ،الان می توانم روزه بگیرم مشکلی برام پیش نمیاد؟البته در حال حاضر هیچ مشکلی ندارم چهار روز هم روزه گرفتم !ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۳ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
      بگیرید قبول باشه
  • تصویر کاربر میثم شنبه ۱۳ تیر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 425 مشاهده پرسش
    با سلام و عرض خسته نباشید خدمت استاد گرانقدر اگر امکان داره در مورد نارسایی کلیه مطلب بزارید. باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۳ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
      دارم چشم
  • تصویر کاربر رضا شنبه ۱۳ تیر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 791 مشاهده پرسش
    با سلام
    می خواستم ازتون بپرسم برای کسیکه کلیه سنگ ساز داره آیا روزه گرفتن صحیح هست یانه
    من کلیه ام سنگ سازه،حدود 7 ماه پیش به علت وجود سنگ در حالب و کلیه و عفونت ادراری شدید سنگ شکنی کردن و dg در حالب گذاشتند و تمام سنگهام دفع شد.الان دوباره رفتم سونو میگه یک 4.5 و 7 میلی در کلیه چپ دارید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۳ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
      مطلب جدید من را بخوانید
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب