اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر گندم شنبه ۱۳ تیر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 486 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت شما . من خانمی 28 ساله هستم حدود 3 هفته قبل با علایم دل درد ، کمر درد ، تکرر ، ادرار و درد هر دو کلیه به پزشک مراجعه کردم . با انجام کشت ادرار مشخص شد که blood=trace. و bacteria= rare. و با انجام سونو گرافی کلیه سالم و مثانه هم سالم بود دکتر برایدمن افلوکساسین و یوریناسین ، سیستون و باکلوفن تجویز کرد . علایمم کمی بهتر شد ولی خوب نشدم و کلیه هام روز به روز بدتر شد . امروز به دکتر دیگری مراجعه کردم به خاطر درد کلیه، دل درد و کمر درد . ایشون دلایل همه اینها را یبوست بنده اعلام کردند . بنده حدود سه هفته است که یبوست دارم و فقط قرصmyocholine gelenwood تجویز کردند . احساس میکنم تشخیصشون اشتباهه. لطفا راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۳ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
      دکتر گوارش بروید
  • تصویر کاربر محسن یکشنبه ۱۴ تیر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 457 مشاهده پرسش
    با سلام و عرض قبولی طاعات و عبادات.اقای دکتر من کلیه ام تاحدی سنگساز است و لذا مجبورم اب زیاد بخورم. وقتی اب زیاد میخورم مجبورم تخلیه کنم طبیعتا.هنگام تخلیه ادرارم با سوزش خارج میشود و هرچه اب بیشتری بخورم موقع تخلیه،سوزش هم بیشتر است. ولی وقتی اب نخورم طبیعتا سوزش هم ندارم. لطفا راهنمایی کنید.ایا راهی هست که اب زیاد بخورم و ادرارم هم با سوزش خارج نشود.مثل قرصی شربتی ماده غذایی؟ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۳ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
      نه
    2. تصویر کاربر محسن شنبه ۱۳ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
      یعنی آیا این طبیعی است؟ در همه افراد این سوزش عادی است؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۴ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
      بله
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر باران شنبه ۱۳ تیر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 463 مشاهده پرسش
    با سلام.یه انتقاد:
    یک هفته پیش ازتون سوال پرسیدم.هر روز سر میزنم میگم امروز جواب میدین فردا جواب میدین!
    کاش نمیگفتین تو مدت 3روز جواب میدین!!!
    تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۳ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
      شرمنده از تاخیر
  • تصویر کاربر علیرضا شنبه ۱۳ تیر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 387 مشاهده پرسش
    با سلام
    42 سال سن دارم .تعداد دفعات رفتن به دستشویی زیاد است.حدودا 6 بار در روز.ولی شبها مشکلی نیست مگر اینکه مایعات زیاد مصرف شود.در ماه رمضان بخصوص بعد از سحر بعضی اوقات تا 5 بار دستشویی میرم.و هر بار مقدار زیادی ادرار به صورت بی رنگ دفع میشود.در روز های عادی وقتی ورزش میکنم یا فعالیت بدنی دارم تعداد دفعات کم میشود و تاثیر مثبت دارد.باید بگویم که این موضوع جدید نیست و حد اقل 10 ساله که همینجوری هستم.
    با تشکر و آرزوی موفقیت
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۳ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
      02122642744 نوار مثانه
  • تصویر کاربر عباس شنبه ۱۳ تیر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 589 مشاهده پرسش
    یک پسر یازده ساله دارم که آلت اون در حالت عادی اصلا معلوم نیست حتر سر آلتش و طول آلتش در حال نعوظ خیلی کوچکتر از اندازه طبیعی است و این مرا نگران کرده من فکر میکردم با افزایش سن شاید بر طرف بشه اما نگرانی من این است بالغ بشه و اندازه آلتش کمتر حد طبیعی باشه میشه لطف کنید من را راهنمایی کنید.
    خیلی متشکر میشم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۳ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
      باید بررسی شوند
  • تصویر کاربر عليرضا شنبه ۱۳ تیر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 426 مشاهده پرسش
    جناب دكتر در ضمن آزمايش پروستات هم منفي بود.. اما قندم هم بالا رفته و روي ٣٠٠ الي ٤٠٠ بود كه شروع به مصرف متفورمين كردم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۳ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
      ادامه درمان با دکتر دیابت
  • تصویر کاربر عليرضا شنبه ۱۳ تیر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 443 مشاهده پرسش
    با سلام بنده ٥٠ سال سن دارم الان چند هفته هست كه در ادرار خود خون مشاهده ميكنم به رنگ چاي سونو كردم هر كليه ام ٢ تا سنگ حدود ٤ الي ٥ ميليمتري دارد و با ورزش و راه رفتن طولاني خون بيشتر ميشه. آزمايش سايتولوژي ادرار منفي بود. لطفا نظر خود را به من ابلاغ كنيد. آيا مشكلي هست يا طبيعي هست؟ ضمنا سابقه مصرف سيگار هم ندارم. سپاس
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۳ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
      نه دکتر کلیه بروید
  • تصویر کاربر نازنین شنبه ۱۳ تیر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 509 مشاهده پرسش
    باسلام
    خانمی 25ساله ام در ناحیه زیر کتفم سمت چپم احساس درد وگرفتگی میکنم (تقریبا مثل قولنج) که وقتی دستشویی میرم ودراز میکشم بهتر میشم وگا هی زیاد میرم دستشویی گاهی کم گاهی هم رنگ ادرارم خیلی تیره است.ناحیه کلیتوریستم هم گاهی اوقات قرمز میشه وبازم احساس دستشویی دارم
    احساس کردم از کلیه هامه که یازدهم خرداد سونوگرافی از کلیه ومجاری ادراری وازمایش دادم که سونوگرافی خوشبختانه مشکلی نبود ازمایشم هم
    creatinin=1وbun=22وw.b.c=9.3 r.b.c=4.50 وhb=13.2وhct=40.3,وm.c.v=89.6وm.c.h=29.3وm.c.h.c=32.8وplatelet=176
    ازمایش ادرارهم همه چیزش منفی وph=5, وsp.gravity=1.010
    بود که دکتر گفتن چیزی نیست.
    الان ناخن هام لک سفید داره که تو اینترنت خوندم که یکی از دلایلش نارسایی کلیه است دوباره استرس گرفتم لطف کنید راهنماییم کنید ایا کلیه هام مشکل داره؟باید به چه دکتری مراجعه کنم؟(این مشکل رو از پارسل قبل از ماه رمضان بعداز یه سرماخوردگی پیدا کردم)
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۳ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
      سالمید
  • تصویر کاربر علیرضا شنبه ۱۳ تیر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 359 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر
    من بیست سال دارم و میل جنسی بنده شدیدا کاهش پیدا کرده یعنی اصلا با هیچ چیزی تحریک نمیشم خواهش میکنم بگید باید چیکار کنم دچار استرس شدید شدم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۳ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
      بررسی میخواهد
  • تصویر کاربر قاسمعلی شنبه ۱۳ تیر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 544 مشاهده پرسش
    آیا دکتر جراحی فتق ناف هم انجام میدهند
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۳ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
      نه
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب