لیست پرسشها (10,723 پرسش)
رضا یکشنبه ۱۴ تیر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 538 مشاهده پرسش
سلام
پسری مجرد و21ساله هستم .
حدود پنج سال هست که روی تنه ی آلتم دانه های ریز زیاد بوجود اومده که از بعضی از اونها مو در اومده.
البته با جستوجوی زیاد در اینترنت فهمیدم fordyce spotfordyce هست . تصویرش رو هم براتون ارسال کردم. لطفا راهنمایی کنید که چطوری میشه از شر این دونه ها راحت بشم و آلتم مثل بقیه بدون این دونه ها بشه . لطفا یک راهنمایی مفصل بکنید چون حدود پنج ساله که از این موضوع رنج میکشم . لطفا یه پاسخ کامل بدید که دوباره مزاحمتون نشم.-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۳ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
مهم نیستند - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- سلام چند ماهی هست پف زیر چشم من زیاد شده وگود افتاده بعد ازبیدار شدن از خواب این پف بیشتر هست حتی دست وپام هم پف داره علتش چی هست ؟می تونه مربوط به کلیه ویا کبد باشه -در اکثر نقاط بدن هم جوش چرکین می زنه به خصوص صورت وبازو وسینه
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۳ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
چکاپ ضروری است
-
- در سونوگرافی(لگن وشکم) انجام شده در مورد کلیه همه موارد نرمال بوده فقط درمورد طحال که نوشته بود(طحال به اسپن تقریبی88میلیمتر با اکوی نرمال پارانشیمی رویت گردید)
- با سلام و احترام ، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات
اینجانب سابقه عمل کیسه صفرا دارم و همچنین یک مرتبه نیز دچار سنگ کلیه شده ام که آن را نیز دفع نموده ام . در حال حاضر برخی از مواقع مثانه ام تیر می کشد و پهلوهایم نیز درد می گیرد . ضمن اینکه در محل عمل کیسه صفرا نیز اکثر مواقع درد مختصر تا متوسطی دارم . در آزمایشاتی که مکرر انجام داده ام افزایش مختصر آنزیم های کبدی و همچنین خون در ادرار گزارش شد که دکتر عمومی فرمودند شاید مجدداً سنگ کلیه داشته باشید . ولی در سونوگرافی شکم که انجام دادم چیزی مشاهده نشد . حال می خواهم بدانم با شرایطی که دارم روزه گرفتن برایم به صلاح هست یا نه ؟ و اینکه راه درمان چیست ؟ با تشکر-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۳ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
بله می توانید
-
- سلام آقای دکتر خسته نباشید جوانی 22 ساله هستم و به طور دقیق یک هفته نیم رابطه داشتم از مقعد الان یک هفته میشه رابطه رو تموم کردم و متوجه خارش در نوک آلت تناسلی خود شدم که وخیم نیست و رندوم هست یعنی هرزگاهی خارش داره هرگاهی خارش نداره اما موقع ادار و خارج شدن منی خارش کامل داره نا گفته نمونه از قرص تاخیری هم استفاده کردم با تحقیقات که انجام دادم خوشبختانه سوزاک نیست .ممنون میشه راهنماییم کنید در ضمن از سایت پزشک آنلاین مشاوره گرفتم گفت به دلیل خارج نشدن کامل منی اینطوری شدی و با مصرف قرص تامسیلیون مشکلت بر طرف میشه ولی بازم میترسم عفونت باشه اخه هنوز به دکتر مراجعه نکردم و سابقه هم نداشت به این مشل بر بخورم ممنون میشم کمکم کنید اگر قرصی داری معرفی میکنید کامل در موردش توضیح بدید من قرص تامسیلون گرفتم ولی مصرف نکردم چون میترسم منی دیگه ازم خارج نشه میخوام دقیق توضیح بدید که چیکار کنم که مشکلم بر طرف بشه
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۳ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
مراجعه به دکتر
-
- سلام خسته نباشید آقای دکتر چند روزیه کلیه سمت چپم تیر می کشه ول می کنه وقتی ادرار دارم درد می گیره تا برم خالی کنم بهتر میشم تکرر ادرار دارم یکبار دوماه پیش همینطوری. شدم رفتم دکتر گفت کیست تخمدان داری داروی ضد حاملگی که شروع کردم خوب شدم کیستم آب شد تا الان که دوباره اینطوری شدم واینم بگم موقع آمیزش ترشحات سفید دارم ممکنه از عفونت رحم باشه؟ با این همه من می تونم روزه بگیرم؟ مشکلز نداره برای کلیه؟ ممنون
- با عرض سلام و خسته نباشید.
اقای دکتر من 23 سال دارم و از سن 12 سالگی دچار مشگل تکرر ادرار شده ام بطوری که گاهی مواقع با خوردن یک لیوان آب ممکنه هر 1 یا 2 ساعت نیاز به سرویس رفتن داشته باشم این اواخر وقتی کمی ادرارمو نگه می دارم دو طرف کمرم شروع به سوزش خفیف می کند رنگ ادرارم هم اکثرا زرد رنگ هست قبلا هم ازمایش کشت ادرار و قند خون دادم که نتیجش نرمال بود نرمال بود.
ممنون میشم اگه کمکم کنید. - جناب آقاي دكتر با سلام و قبولي طاعات و عبادات
عمو بنده 46 سال دارن و مدتي پيش در بيمارستان به علت مشكل كليه بستري شدن
حال آزمايشات و پرونده پزشكي ايشون به همراه بيوپسي كليه رو به ايمياتون فرستادم اگر زحمتي نيست ملاحظه و نظر شمار رو هم جويا بشيم. تشكر-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۳ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
همینجا بفرستید
-
- سلام اقای دکتر. از مشهد هستم. 43 سالمه. طاعات قبول. مثلا خواستم در ماه مبارک وزن کم کنم تو یک سایت نوشته اب زیاد هشت لیوان خوبه. سه چها روز اول خوب بود هشت لیوان اب بین افطار تا سحر می خوردم ولی الان چند روزه انقد تکرر ادرار دارم که وسط خواب باید بیدار بشم. حدود یک ماه پیش اسهال بدی شدم البته بود نداشت درد و سوز هم نداشت رنگش قهوه ای بود بعد که نبات سوخته خوردم سفید دل پیچه هم داشتم با حالت تهوع. رفتم دکتر مسکن داد. خوب شدم ظاهرا ولی حالت تهوع خفیف رو هنوز گاهی حس می کنم و گاهی هم دل پیچه و تازگی هم که تکرر ادرام تو اینترنت سرچ کردم نوشته بود از کلیه است. البته وقتی بچه بودم حدود دیپلم طرف چپ پعلوم درد شدیدی گرفتم رفتم بیمارستان دکترا تشخیص ندادند از چیه یک دکتر گفت سنگ کلیه است بهدم خوب شدم و دیگه پیگری نکردم. حالا باید با این وضعی که دارم چکار کنم؟ از طرفی ورم معده هم دارم زود نفخ می کنم تا دوغ میخورم یا کلم برگ سفید یا بنفش انقد شدید نفخ می کنم که حد نداره. نمیدونم مشکلم به تخصص جنابعالی ربط داره یا نه. لطفا راهنمایی بفرمایید. با تشکر
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۳ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
مشکلی ندارید حساس نباشید
-
- با سلام
بنده جوانی 30 ساله هستم که با علائم سوزش و درد در ناحیه زیر شکم به پزشک مراجعه کردم و پس از انجام سنوگرافی مشخص شد سنگ های ریز(شن ریزه)متعدد در دو کلیه دارم و پروستات هم از حد طبیعی بزرگتر است و حجم 40 سی سی دارد. ضمنا دفع ادرار به صورت مکرر و عدم تخلیه کامل صورت می گیرد.
با توجه به اینکه احساس ورم در ناحیه مثانه و پروستات دارم آیا این سنگ ها به التهاب و ورم پروستات ارتباط دارد؟لطفا راهنمایی کنید-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۳ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
مهم نیستند در سن شما
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

