اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر فرید پنجشنبه ۱۸ تیر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 426 مشاهده پرسش
    سلام. 21 ساله هستم. مجرد. سابقه رابطه جنسی هم ندارم. چند روزی هست که یه مورد مشکوک بر روی بدنه آلت تناسلیم مشاهده کردم. درد نداره. تصویرشم براتون فرستادم.
    1- به نظر شما مشکل چیه؟ 2- ممکن تعدادش بیشتربشه؟ 3- از هر 1000 مرد چند نفر به سرطان آلت تناسلی مبتلا میشوند؟ 4- از هر 1000 مبتلا به زگیل چطور؟
    من فردی وسواسی هستم که با دیدن چنین چیز هایی به شدت نگران میشوم. لطفاً با پاسخی روشن مرا راهنمایی کنید. ممنون.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۸ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
      زگیل نیست
  • تصویر کاربر آب پنجشنبه ۱۸ تیر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 538 مشاهده پرسش
    با سلام
    وقتی روی پهلو می خوابم، احساس درد در کلیه می کنم.
    صبح ها وقتی از خواب بیدار میشم بزاق دهانم قرمز است.
    ممنون میشم بدونم این دوتا علامت آیا نشانه مشکل خاصی هستن یا نه؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۸ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
      چکاپپ کنید
  • تصویر کاربر شمه پنجشنبه ۱۸ تیر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 684 مشاهده پرسش
    با سلام دلیل انزال در زمان اضطراب مثلا در جلسه امتحان به چه دلیل می باشد ؟ایا طبیعی است یا خیر؟در صورتی که غیر طبیعی است راه درمان ان چیست؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۸ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
      با زمان بهتر میشود
  • تصویر کاربر محمودشیرمحمدی یکشنبه ۱۴ تیر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 434 مشاهده پرسش
    باسلام بنده یه سوالی باکدx73m09040چندروزپیش پرسیدم که هنوزپاسخی دریافت نکردم .درموردابهام جنسی بود.به چه دکتری جهت بررسی اختلالات دستگاه تناسلی دختران مراجعه کنیم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۴ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
      زنان
  • تصویر کاربر حاجیوند یکشنبه ۱۴ تیر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 576 مشاهده پرسش
    با سلام وممنون از اینکه وقت شریفتان را برای پاسخ گویی دراختیار قرار میدهید
    آیا خوردن قطره گیاهی سنکل برای پیشگیری از ایجاد سنگ کلیه واقعا موثر است؟
    ممنون از شما
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۴ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
      معلوم نیست
  • تصویر کاربر مرضیه یکشنبه ۱۴ تیر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 725 مشاهده پرسش
    باسلام و خسته نباشید
    من هفته33 بارداری هستم.برای سونو سلامت جنین که مراجعه کردم در برگه سونو نوشته فولنس در کلیه چپ جنین با قطر قدامی خلفی 9 میلیمتر.
    ایا خطرناکه؟ چه اقدامی باید انجام بدم..ممنونم از پاسخگویی و دلسوزی شما
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۴ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
      بررسی بعد از زایمان
  • تصویر کاربر مریم یکشنبه ۱۴ تیر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 622 مشاهده پرسش
    با سلام
    من در تاریخ 25 فروردین 94 به دلیل تشخیص وجود سنگی به اندازه 7 میلیمتر در کلیه راست عمل سنگ شکن را انجام دادم و در طول سه هفته سنگ های خورد شده را دفع کردم . سوال من این است که الان در ماه رمضان می توانم روزه بگیرم یا خیر؟ به دلیل اینکه دو ماه و نیم است که از سنگ شکن می گذرد و باید مایعات مصرف کنم، نمیدانم باید چکار کنم .
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۴ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
      اگر میتوانی بگیر
    2. تصویر کاربر مریم یکشنبه ۱۴ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      آقای دکتر ممنون از اینکه به سوالم پاسخ دادید.
      من مشکلی در روزه گرفتن ندارم از نظر ضعف جسمی و توانایی گرفتن روزه ، فقط ترسم از این هست که در این شرایط آب و هوایی و طولانی بودن مدت زمان روزه ، مجدداً مشکل سنگ سازی شروع شود . من خیلی درد کشیدم تا سنگم دفع شد برای همین نمیخوام مجدداً این درد برایم تکرار شود. همچنین نوع سنگ من در آزمایش از نوع اسید اوریک تشخیص داده شده است .میشه لطفاً بگویید از چه نوع رژیم غذایی باید استفاده کنم؟
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر مهدیه یکشنبه ۱۴ تیر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 548 مشاهده پرسش
    عرض سلام و ادب حضور شما
    اقای دکتر چندین سال هست که مبتلا به عفونت ادراری می باشم. (در ضمن 39 ساله و مجردم). با کوچکترین فاکتوری مجددا عود میکند. و من هر دو ماه چکاپ میدهم. چیزی که همیشه در چکاپ من مشاهده می شود وجود خون است حتی اگر عفونت وجود نداشته باشد ، و خودم هم به وضوح میبینم. اینبار دکترم توصیه کردند که با مشورت با پزشک زنان در صورت توصیه از طرف ایشان سیستوسکوپی را انجام دهم. که پزشک زنان نیز تاکید فرمودند که برای وجود داشتن و یا عدم وجود اندومتریوز مثانه حتما این کار را انجام دهم.
    اقای دکتر ایا واقعا واجب است انجام دهم؟ من هم از این عمل وحشت دارم و هم هزینه ان بسیار بالاست. چند سال پیش در مطب برایم یورودینامیک انجام دادید آیا در صورت وجوب ، سیستوسکوپ هم برایم انجام میدهید؟. در کدام بیمارستان می توانم حضورا شما را ملاقات نمایم.
    ارزوی سعادت و توفیق برای شما
    طاعات شما قبول درگاه حق
    خدانگهدار
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۴ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
      باید حضوری ببینم
  • تصویر کاربر عباس شنبه ۱۳ تیر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 501 مشاهده پرسش
    سلام

    من عباس ۴۳ ساله هستم.

    ۳سال متوجه شدم در هر دو کلیه ام سنگها و کیستهای متعدد وجود دارد
    در خانوادهام کسی به این بیماری دچار نیست .
    من دختر ۴سالهای
    دارم.
    امکان دارد دخترم به این بیماری مبتلا شود .
    با این شرایط اگر فرزند دیگری هم داشته باشم ، امکان ابتلا شدن هست ؟(قصد داریم دوبار بچه دار شویم)

    مرا راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۳ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
      اگر ارثی باشد بله
  • تصویر کاربر محمدجواد یکشنبه ۱۴ تیر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 538 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر
    من یک نوجوان 16 ساله هستم و قبلا هم در باره این موضوع از شما سوال کردم
    اگر یادتون باشه گفتم یک چیز نقطه مانند در محل ختنه گاهم حدود دو سه ماهه در آمده و دکتر که رفتم گفته چیزی نیست حالا حتما متوجه اون شده
    اما من خیلی وقته هی رنج میبرم که نکنه مشکلی باشه
    لازم به ذکر است که بگم هیچ دردی هم نداره .قبلا فکر میکردم سرطان تناسلی هست که شما گفتید در سنم نیست
    از طرف دیگر این موضوع را به دوستم که گفتم گفت چیز عادیه و اون هم چیز نقطه مانند داره!
    لطفا این عکس ها را ببینید و بگیر آیا مشکلی هست؟
    http://up.smu.ir/uploads/c6b000a9d8c2a937b37374af9e56b46a.jpg
    و
    http://up.smu.ir/uploads/4ff75205aa0be008a37a4b5b5f305b09.jpg
    آقای دکتر ترو خدا نگید که بیماری دارم
    به پدر مادرم دیگه نتونستم بگم که باز منو ببرن دکتر چون خجالت میکشم برای اینکه تازه دکتر رفتم
    و اگر چیزی نیست ، خودش خوب میشه؟
    یا از علائم بلوغ هست؟
    لطفا جوابمو بدید
    ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۳ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
      دیدم مهم نیستند
    2. تصویر کاربر محمدجواد شنبه ۱۳ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
      یعنی آقای دکتر این خودش از بین میره
      و هیچ مشکلی رو برام نداره؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۴ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
      نه
    4. تصویر کاربر محمدجواد یکشنبه ۱۴ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
      خیلی ممنون آقای دکتر.عمر دوباره گرفتم.
      واقعا دستتون درد نکنه
      نمیدونم چطور ازتون تشکر کنم
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب