لیست پرسشها (10,723 پرسش)
نیکنام چهارشنبه ۲۴ تیر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 531 مشاهده پرسش
با سلام خدمت اقای دکتر
من سوالم در مورد خود ارضایی و ازدواج بود ممنون میشم راهنماییم کنین.من از سن 14سالگی استمنا میکردم تا الان که32سالمه اونم هر روز حالا میخوام ازدواج کنم ایا من به مشکلی بر خواهم خورد از بابت ناتوانی و زود انزالی و بچه دار شدن ممنون میشم راهنماییم کنین چون واقعا این فکرا عذابم میده-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۲۴ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
نه نگران نباش
-
- دستاني كه كمك ميكنند مقدستر از لباني هستند كه دعا ميكنند
جناب آقاي دكتر ضمن سلام و قبولي طاعات و تشكر از پاسخ تان به سوال قبلي- يك انتقاد نسبت به كارتان داشتم با كمال معذرت. جناب آقاي دكتر من خيلي دكتر براي كليهام كه سنگ ساز است رفتم اما خواهرم گفت كه آقاي دكتر قاري قرآن است برو پيشش انشاءالله كه دستش شفا بده. روز شنبه آمدم بيمارستان شهداي تجريش اما وقتي وارد اتاق شدم متاسفانه مورد معاينه يك دكتر ديگر قرار گرفتم در صورتي كه شما اتاق بغلي بوديد خواستم اعتراض كنم اما گفتم شايد به شخصيت آقاي دكتري كه معاينهام كرد بربخورد وقتي از اتاق رفتم بيرون كمي منتظر شدم و ديدم هر بيماري كه بيرون مي آيد ناراحت ازاينكه شما آنرا معاينه نكرديد. خواهش مي كنم مديريت بفرمائيد اين قضيه را.-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۲۴ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
چشم من انروز مرخصی بودم ودر بیمارستان نبودم
-
- سلام ااقای دکتر
نتیجه ای ازمایش چطور
Volume5.1
Wbc/hpf^1
Abstinence day 3
motility report
motility 60
progressive 40
nonprogressive 20
immotile 40
concentratioo million/ml 85.00
total count million/mi 433.50
mor phology report
abnormal 93
A-Head 93
A-Neck 13
A-Tail 3
Immaturn 0
Viscosity Normal
Agglutination 1 - با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما من یه خانم 27 ساله هستم که تکرر ادرار و دستشویی رفتن های زیاد بزرگترین دغدغه من شده که حتی مسافرت ها و خیلی از برنامه هامو به خاطر این موضوع کنسل میکنم همش ترس عدم دسترسی به موقع به سرویس بهداشتی منو اذیت میکنه اگه من 12 شب برم به رختخواب تا 7 صبح کم کمش 2 باری باید برم همیشه و ه لحظه احساس میکنم که باید برم دستشویی . من فوق العاده استرسی و کمی عصبیم اگه موضوعی ناراحتم کنه دم در دستشویی باید بست بشینم تو شهر ما دکتر کلیه نداریم یه متخصص داخلی رفتم آزمایش ادرار نوشت که بعد انجام دادن گفت خون تو ادرار دیده شده باید بری یه متخصص کلیه دکتر واقعا خسته شدم
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۲۴ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
02122642744 09351142080 نوار مثانه بگیرید
-
- با سلام و خسته نباشید:
من دختر 29 ساله ای هستم که مشکل سوزش ادار دارم این مشکل مقطعی است ولی مدتی است که خیلی شدید و پی در پی شده. من به دلیل شباهت های زیادی که بین عفونت های مثانه و عفونت زنان وجود دارد قادر به تشخیص نیستم که به چه دکتری مراجعه کنم میتوانم به متخصص مجاری ادارا مراجعه کنم؟. علائمی مثل درد دوران قائدگی یا نا منظم بودن ندارم لطفا راهنمایی کنید.
با تشکر-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۲۴ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
زنان و ارو لوگ
-
- سلام. دکتر بنده فتق کشاله ران دارم و رودم بیشتر وقتی که سر پا هستم میره داخل کیسه بیضه و برجسته می کنه اونو. آیا نیاز به عمل هست یعنی واجبه؟ چون دردی ندارم. چون واسه کنکور می خونم می تونم مثلا 2 سال به تعویق بندازم عمل رو؟ اگرم عمل کنم بعد عمل چقدر درد خواهم داشت؟ چون راستش می ترسم کمی هم.ممنون.
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۲۴ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
بهتر است زود عمل کنید
-
- با سلام, در سن ۱۲سالگی سنگ حالب عمل باز کردم, و الان ۳۵ سالمه, بعداز عمل دکتر متوجه تنگی حالبم شد و ان زمان بار فنر های مخصوص تا حدودی رفع کرد, تا اینکه جنت چکاب رفتم سونوگرافی, در سونگرافی گفتند ,تنگی حالب خفیف, کیست کورتیکال به اندازه ۱۸میلیمتر, و بزرگ شدن پرستات به اندازه ۲۵سی سی, لازم بذکر است ,من بعد از عمل جراحی سوزش الات تناسلی و ادارایم وجود داره حدود ۲۳سال, و هر وقت ازمایش ادار دادم گفتند ,سالمی, لطفا راهنماییم کنید, تشکر
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۸ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
مهم نیستند
-
- 44 ساله - مرد- اسید اوریکم 7 شده سابقه نقرس یکبار سال گذشته (سه الی 4 روزه)
حدود 21 روزه التهاب مفصل شصت پا دارم در این مدت روز اول آمپول دگزا +هفته بعد آمپول بتامتازون + قرص ایندومایسین 25 روزی یک عدد+ گلشی سین (مداسین1 )روزی یک عدد مصرف کردم ولی دوبار حمله داشتم نگرانم چیکار کنم ایا باید دوز دارو ها زیاد شود؟-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۸ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
مایعات زیاد وکاهش مصرف پروتیین و مصرفدارو
-
- با سلام و خسته نباشید
بنده کیست کلیه در هردو کلیه دارم آیا میتوانم روزه بگیرم؟
با تشکر-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۸ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
بله اگر کراتینین خوب است
-
- در سیستم پیلوکالیس فوقانی کلیه راست حداقل دو دانسته اکوژن 8-9 mm ناشی از سنگ بدون استاز و هیدرونفروز مشهود است.
در سیستم پیلوکالیس فوقانی کلیه چپ حداقل یک دانسته اکوژن 6mm ناشی از سنگ بدون استاز و هیدرونفروز مشهود است.-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۸ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
سنگ شکنی فیلم عمل من را در سایت ببینید
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

