لیست پرسشها (10,723 پرسش)
هوشنگ چهارشنبه ۲۴ تیر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 644 مشاهده پرسش
با سلام خدمت آقای دکتر عزیز ضمن تشکر فراوان از پاسخگویی به سوالات بیماران به استحضار می رساند اینجانب 30 سالمه 5 ماه پیش با درد کلیه به دکتر مراجعه کردم سونوگرافی یه سنگ 6.5 میلی در حالب ویه سنگ 7 میلی در کلیه چپ نشان داده بود سنگ حالبم با لیزر شکسته و خارج شد با سنگ موجود در کلیه چه کنم آیا با دارو یا آمپول شکسته و دفع می شود یا با عرقیات سنتی قابل دفع است ضمنا لوله حالب بنده ظاهرا تنگ میباشد دفعه قبل دکتر فنر گذاشته بود ممنون از راهنمایی جنابعالی . ( آیا دکتر هردو را باهم نمی توانست بشکند به نظر شما چرا این کار را نکرده است)-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۲۴ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
سنگ شکنی برای سنگ 7 میلی فیلم سنگ شکنی سایت من را ببینید
-
- ایا کورتیکال کیست کلیه راست در فرد لاغر از روی شکم قابل لمس است؟
- من از بچگی به تشخیص پزشک معالج پروستاتیت داشته ام ولیکن الان بصورت پروستات مزمن شده و داروی تامسولون مصرف میکنم الان دو دوره است به همراه داروی سیفیکسیم و الان سالهاست با این بیماری دست و پنجه نرم میکنم و ارتباطات بیرون نیز هرز گاهی دارم و عفونت اداری من همیشه مثبت است ایا عفونت فعلی من میتواند از ارتباط جنسی بیرون باشد یا از پروستات من هست راهنمایی بفرمائید الان مدتهاست همسرم از نزدیکی با من خودداری میکند نه ماه است
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۲۴ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
باید بررسی شوید
-
- علیرغم اینکه اس.ام.اس. مبنی بر ارسال پاسخ دریافت کردم اما متئسفانه پاسخی در سایت دکتر نیافتم .کد رهگیری ارسالی p50f59184 f,n با تشکر و تقدیر یارتیره
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۲۴ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
دوباره جواب میدهم
-
- با سلام، آقای دکتر من الآن 27 سال دارم. در موقع به دنیا اومدن دچار عفونت کلیه بودم که در همان نوزادی درمان شد و دیگه اذیتم نکرد. دائم هم چکاپ می شدم. از پارسال تا حالا که ازدواج کردم چندبار دچار عفونت ادراری شدم که با تجویز دکتر و مصرف چند دوره قرص های افکلوکساسین و سیپروفلوکساسین خوب می شدم اما دوبازه عود می کرد. خودم دو بار ظرف 4 ماه گذشته آزمایش کشت ادرار دادم که سالم بود و کراتینین و پروتئین دفع نمی کردم. سونوگرافی کلیه و مثانه هم رفتم 2 بار که اونم همه چیز سالم بوده. توی ماه رمضون 4 روز روزه گرفتم و بعدش دیگه به خاطر درد کلیه نتونستم بگیرم. الان 4 روزه که کمی درد و تهوع دارم، جوشونده بابونه و آب ذغال اخته می خورم. مصرف مایعاتم رو هم زیاد کردم. اما امروز دیدم کلیه هام می سوزه، از نارسایی کلیوی خیلی می ترسم. ممکنه 4 ماهه ایجاد بشه؟ الان 4 روزه که هر 12 ساعت یک قرص سیپروفلوکساسین 500 می خورم. میشه راهنماییم کنین؟ واقعا نگرانم.
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۲۴ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
ازمایش دهید
-
- دکتر جون سلام : روزه داری ات قبول درگاه حق.
الان یه یکی دو ماهی هست که فشارم بالا پایین میکنه چرا و اینکه ادرار میسوزه؟؟؟
منتظر جوابتم. - با سلام خدمت آقاي دكتر من 52 سال سن دارم /مذكر/ مدتي است احساس ميكنم فشار ادرارم كم شده علت از جه ميتواند باشد؟
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۲۴ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
مال پروستا ت است
-
- با سلام خدمت جناب آقای دکتر کرمی
طاعات و عبادات شما قبول حق تعالی
من 23 سال سن دارم 6 الی 7 سال شایدم کمتر دقیق زمان عفونت در کلیه سمت چپم گذشته و همچنان درد در کلیه ی سمت چپم احساس میکنم. موقعی که کلیه ام درد گرفت به دکتر مراجعه کردم و انجام سونگرافی و ازمایش ادرار مشخص شد که عفونت در کلیه سمت چت و داخل هر دو بیضه وجود داره و با دارو تا حدود خیلی زیادی برطرف شده اما همچنان درد داخل کلیه ام احساس میکنم اون موقع که دارو مصرف کردم بیضه هام کاملا عفونتش برطرف شده حال باز احساس میکنم وقتی یه ضربه اروم یا فشار اروم روی بیضه سمت چپم میارم یه کوچولو تیر میکشه میترسم مخصوصا درد بیضه چپم با تشکر - سلام.دکتر جان.من5 ماه پیش دربیمارستان.دکترشریعتی.عمل نفرکتومی بنیان کردم.وکلیه وغدد ادرنال ولنفی وبافت های کلیوی رو تخلیه کردند...هنوز درد دارم.سرگیجه دارم.واصلا توان راه رفتن ندارم.همش به خودکشی فکرمیکنم.فراموش کار شده ام..وکلیه چپم هم درد دارد.سونو هم کردم.گفتن کلیه ات ورم داره...خلاصه حالم اصلا خوب نیست....روزانه 5cc تنتور اپیوم مصرف میکنم.استنت قلبی هم دارم.سینه چپم هم توده برست داشته تخلیه کردم..سیگاری هم هستم...خدا خیرت بده.مراراهنمایی کن چکار کنم.حالم خوب بشه..ممنونم
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۲۴ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
دکتر خودتان مراجعه شود
-
- سلام.اقای دکتر.من 6/11/93 در بیمارستان شریعتی .نفرکتومی بنیادی کردم.وتا امروز درد زیادی دارم طرف راست.وکلیه چپم هم ورم کرده.این درد تاکی ادامه دارد.و بعد از جراحیتا چه مدتی درد دارم..ودوهفته است که همش خوابم میاد وروزی یک ساعت هم.ازمنزل بیرون نمیروم وخواب هستم اشکالی ندارد.ممنونم
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۲۴ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
مراجعه به دکتر خودتان
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

