اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر سینا جمعه ۲۶ تیر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 493 مشاهده پرسش
    من از وقتی 5دبستان بودم خود ارضایی کردم و الا که پیش دانشگاهی هستم از ناحیه لگن و نخاع نزدیک به لگن احساس درد میکنم و احساس میکنم ترک این کارم سخته ولی باید اینکارو بکنم چون من دانش آموزی بودم که نمره زیر 19 و 20 نداشتم و تیزهوشان قبول شدم ولی بعد یه مدت هی ضعیف شدم و الا تجدیدی و قبولی شهریورم ... راستی گاهی از ناحیه لگن قلنج میکنم و صدای شکستن قلنج خیلی زیاد و غیر طبیعیه ب نظرم ... خواستم بدونم برای درمان باید پیش شما بیام یا دکتر دیگه ای اگر میشناسین هم ممنون میشم معرفی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۶ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
      مشاوره روان درمانی
  • تصویر کاربر وحید جمعه ۲۶ تیر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 490 مشاهده پرسش
    با سلام جوانی هستم 31ساله روی کلیه چپم tul انجام گرفته ولی همون روز کلیه راستم لوله گذاشتند و دو روز بعد رفتم سنگ شکن روی گلیه راستم از همان روز لوله گذاری مستمر در دارم و همراه خون موادی در ادرارم پیدا شده شبیه ترشحات بینی
    حال از شما میپرسم این مواد خطرناکه و اصلا چیه؟
    بعد از گذشت ده روز از سنگ شکن چرا خیلی کم دفع سنگ دفع کردم چون چند سال قبل تجربه سنگ شکن داشتم در حالی که این سری 5 سنگ6میل سنگ شکن کردم؟
    بسیار متشکرم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۶ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
      پیگیری تحت نظر بزشگتان
  • تصویر کاربر علی چهارشنبه ۲۴ تیر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 656 مشاهده پرسش
    با سلام و احترام آقای دکتر بنده پسری 28 ساله و مجرد هستم دو روز است یک نقطه قرمز رنگ روی سر الت تناسلی اینجانب وجود دارد که درد و سوزش و خارش و هیچ علائم دیگری ندارد . خواهشمند است راهنمایی فرمایید چه اقدام درمانی باید برای آن انجام دهم و بعد از چه مدت بهبود می یابد؟ با تشکر و سچاس فراوان
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۴ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
      عکسش را بفرستید
  • تصویر کاربر فاطمه چهارشنبه ۲۴ تیر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 463 مشاهده پرسش
    باسلام .من 25 سالمه در ازمایش ادرارم مقدار ناچیزی پروتیین دیده شده دکتر گفت نیاز به درمان نیست اما من باتوجه به اینکه میخواهم حامله شوم نگران هستم که مشکلی به وجود بیاد.در ضمن از اول خیلی دفع ادرار دارم اب زیادی هم مینوشم وتازگیها در سمت چپ شکمم دردهایی دارم لطفا راهنمایی کنید ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۴ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
      ازمایش ادرا 24 ساعت از نظر دفع پروتئین
  • تصویر کاربر فرشته چهارشنبه ۲۴ تیر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 423 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید ببخشید میخاستم جواب ازمایش اسپرم همسرمو ببینید الان به دکتر دسترسی ندارم ممنون میشم کمک کنید خیلی ناامیدم
    Color :Milky
    Viscosity:High
    Liquifaction:50min
    PH:8.0
    W.B.C/h.p.f:0-1
    R.B.C/h.p.f:0-1
    Ep.Cell/h.p.f:0-1
    Spermatocyte:0-1%
    Sperm Count/mL:38.0 milion/ml
    NormalMorph:78%
    Atypical Morph:22%
    Motile:45%
    Non motile:65%
    Progressive Rapid motile:30%
    Slow Motile:15%
    Volume:3.0cc ml
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۴ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
      خوب است
  • تصویر کاربر ناصر چهارشنبه ۲۴ تیر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 389 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر ازت سئوالی کردم چراجواب ندادی
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۴ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
      با پوزش 24 ساعته اینده حتما جواب میدهم
  • تصویر کاربر سید چهارشنبه ۲۴ تیر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 467 مشاهده پرسش
    با عرض سلام و احترام
    جناب دکتر درد بالای الت تناسلی و زیر شکم که بعد از مقاربت برای اینجانب ایجاد می شود و چند ساعتی هم طول می کشد ناشی از چیست ممکن است سنگ مثانه داشته باشم یا برای همان پروستاتیت است ؟با تشکر از راهنمایی شما
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۴ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
      سونو کنید و ازمایش
  • تصویر کاربر محمد چهارشنبه ۲۴ تیر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 447 مشاهده پرسش
    جناب دکتر کرمی سلام.من tul شدم و دبل جی دارم. فیلمهای شگفت انگیز عملهای جراخی شما را دیدم.خلا صه میگم. دستهای شما را میبوسم. موقع دفع ادرار درد شدیدی در کلیه و یا حالب احساس میکنم. پروستات من هم خیلی اذیت میکنه ادرار قطع و وصل میشه. ایا این موارد عادی است یا باید به بیمارستان مراجعه کنم ؟ ممنونم از محبت شما.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۴ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
      در خدمتم
  • تصویر کاربر سحر چهارشنبه ۲۴ تیر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 529 مشاهده پرسش
    سلام جناب دکتر
    من سی ساله هستم.و سنگ شکن رفتم و سنگ 10 میلی را دفع کردم. ولی در حال حاضر هرد کلیه چپ و راست دوتا سنگ 3 میلی دارم.
    چطور میتونم دفع کنم؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۴ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
      نیاز به درمان ندارد
  • تصویر کاربر اسدپوری چهارشنبه ۲۴ تیر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 580 مشاهده پرسش
    سلام جناب آقای دکتر . با قدردانی قبلی از توجه شما خدمتتون عرض میکنم که روی آلت پسر هفت ساله ام یک لخته ی کوچک خونی هست که خیلی نگرانم کرده. آیا مشکل خاصی هست یا باید جراحی شود؟ لطفا رراهنماییمکنید. با تشکر قبلی از پاسخ شما
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۴ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
      باید ببینم
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب