لیست پرسشها (10,723 پرسش)
مرضیه چهارشنبه ۷ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 511 مشاهده پرسش
سلام آقای دکتر
پدر من 90 سال سن دارند و کلا بدلیل مسدود شدن مجرای ادارات بدلیل بزرگی پروستات از سوند ناف استفاده میکنند که البته درصدی هم پروتیین دفع میکنند جدیدا از بی حسی دست راست شکایت دارند که مقطع است بود خوب میشود وامی هم دست و صورتشون به سفیدی منه مثل رنگ پریدی باید چه کار کنند .-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۷ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
باید بررسی شوند
-
- سلام علیکم
ببخشید جناب دکتر روی آلت بنده ی چیزی شبیه غده و بزرگ و نرم قرار دارد، و دوران کودکی یادمه که بوده، و بنظرم بزرگتر هم شده، میخواستم ببینم راه درمانش جراحی هست، اصلا این چی هست؟؟؟ راه حلش فقط جراحیه هست یا خیر؟؟؟-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۷ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
سونو کنید و سپس معاینه صروری است - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- ببخشید مادر من 46 سال دارد وبا درد کلیه ادرارش خونین شده به چه علتی است ایا خطر ناک است .ونیز کلیه دیگرش کوچکتر از دیگری ایست .این نیز خطر ناک است راه حل ودرمان چیست .ممنون از شماوسایت خوبتتان
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۶ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
باید بررسی شوید
-
- سلام اقای دکتر میخواستم هزینه عمل فتق کشاله ران سمت راست را پیش شما بدانم واینکه علت فتقم ایستادن زیاد بیش از حد را دارد؟ شغلم انبار دار بوده و پس از انژیو قلب که دوباره مجبور به کار شدم فتقم بیرون زده ممنونم منو در جریان بگذارید
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۶ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
بر اساس تعرفه است
-
- سلام دکتر
پدر من 84 سال دارد و در هر دو کلیه سنگ 28 میلیمتری دارد
متاسفانه دوبار خواستند عمل کنند که پزشکی بی تجربه همه اوضاع و احوال ما رو بهمم زد در مرحله اول در بیمارستان بقیه ا... قرار شد عمل باز انجام دهند که موقع عمل متخصص بیهوشی قبول نکرد و برگشت در مرحله دوم پزشک ما رو با وعده و عیدهای سرخرمن به بیمارستان افشار نو ارجاع داد و گفت فقط اونجا با دستگاه خاص میشود عمل کرد اونجا هم رفتیم عمل کردند و لی متاسفانه هنوز سر جاش هست
سئوال اول امکان معالجه پدرم چقدره ((فعلا بیخیال شده میگه نمیخام))؟؟ دوم پدر من بیمه طلائی بنیاد شهید رو داره آیا امکان استفاده از این بیمه در بیمارستانهای طرف قرار داد با شما هست یا خیر
ممنون-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۶ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
عکسش را بفرستید
-
- با سلام خدمت شما آقای دکتر. من پسری 25 ساله هستم. از زمانی که یادم میاد آلتم به طرف راست انحراف داشته و با مراجعه به سایت شما راه های درمان انحراف رو مطالعه کردم که البته عمل جراحی منو نگران هم میکنه چون میترسم به آلتم صدمه وارد بشه و عصب ها از کار بیفتن.ولی چند روز پیش برای اولین بار متوجه چیزجدیدی شدم. در هنگام نعوظ متوجه شدم پوستی که آلت را به بیضه متسل میکنه در وسط بیضه ها نیست و تقریبا روی بیضه سمت چپ هستش (قبلا این طور نبود) و باعث میشه که بیضه سمت چپم به سمت بالا کشیده شود و به طور کلی انگار که بیضه چرخیده و بیضه چپ سمت بالا و راست در زیر اون قرار میگیره. بعد از جستجو در اینترنت متوجه شدم که آلت من طبیعی نیست و پرده دار هستش. باید ذکر کنم که هیچ درد و یا مشکلی ندارم ولی فقط در هنگام نعوذ بیضه چپم به سمت بالا کشیده میشود که من رو نگران میکنه و سریعا حالت نعوظ رو از دست میدم (به دلیل نگرانی). همچنین از اون روز احساس میکنم بیضه هام جمع شدن و کوچک تر جلوه میکنن. (شاید به علت جساس شدن این طور به نظرم میاد). چند ماه پیش به دلیل یک ناراحتی جزیی سونوگرافی انجام دادم و گفتن که همه چیز نرماله. بیضه در سایز نرمال هست و ... ولی به من نگفتن که آلت تناسلی پرده دار دارم. سوالم اینه که آیا ممکنه این پرده و کشیدن پوست بیضه باعث پیچش بیضه بشه و یا صدمه ایی به بیضه بزنه؟ چی کار کنم که حداقل این پرده در وسط قرار بگیره و بیضه رو به سمت بالا نکشه؟ (در طول 25 سال زندگی این اولین باره که متوجه این موضوع شدم) ممنون میشم که منو راهنمایی کنید. با تشکر
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۶ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
عکسش را بفرستید
-
- روی تنه الت تناسلی دو سوراخ
ریز وجود داره که انگار سوزنی از یه طرف رفته و از طرف دیگه دراومدهبرون جای سوزنه ولی بعد دسکاری احساس کردم یه چیز ریز به اندازه یک سانت داخل این سوراخ هس شبیه استخوان که از قسمت پایینی سوراخ با فشار دست بیرون میاد ولی در نمیاد به یه رگی یه جایی وصله میخاستم بدونم چیه-
حمید سه شنبه ۶ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
پس ج ندادین - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- سلام و خسته نباشید
ببخشید اقای دکتر من دانشجو ٢٠سالع ام که ترم تابستان را در خوابگاه هستم و چند روز به مدت دو ساعت یکبار ادرار اما بدون سوزش و بدون بو ایا این مشکل بنده هم به علت عفونت دستگاه ادراری هست هم چنین مواد پراب زیادی مصرف نمیکنم و مصرف غذایی شبیه بقیه هم اتاقی هام دارم
لطفا کمکم کنید
ممنوت-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۶ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
ازمایش دهید
-
- درود بر شما
بعد از ازدواج متاسفانه دچار اضافه وزن شدم و مشکل یبوستم حادتر شده حتی قرص سیلاکس ، آلو و ... مدتی جواب میداد و بعد متاسفانه به حالت قبل بر میگشتم . این را هم میدانم که سوخت و ساز بدن هر شخص فرق دارد .
رژیم غذایی و ورزش هم داشتم و الان باردار هستم و با مصرف ویتامین و قرص آهن میدانم که یبوستم بیشتر هم میشه .
از طرفی هم به دلیل معاینه از سوی پزشک روی این را ندارم که به مشکلم رسیدگی کنم .
لطفا راهنمایی کنید .
سوال من این است آیا ممکن است من دچار سرطان باشم ؟ علائم و نشانه ها چیست ؟
در روز باید چند بار به دستشویی رفت تا بگوییم دچار یبوست نیستیم ؟-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
دکتر گوارش بپرسید
-
- با سلام 44سال سن دارم سالهاست سابقه سنگ کلیه دارم یه ماه پیش یه سنگ13ونیم میل در کلیه سمت راستم مشاهده شد قسمت لگنچه اول حالب دکتر متخصصم پیشنهاد سنگ شکنی داد اما قبول نکردم قرص سیستون نوشت یه ماه مصرف کردم اما دفع نشد دیروز بعلت درد شدید پهلو بستری شدم سوالم اینه که سنگ به این قطر قابل دفع نیست؟ وحتما باید سنگ شکنی کنم؟
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
مطالب سنگ کلیه وحالا سایت من را بخوانید
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

