اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر م یکشنبه ۱۱ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 460 مشاهده پرسش
    سلام برادر من زمانی که به دنیا آمد به دلیل آمپول هایی که به مادرمان زدن خروج ادرار از چند نقطه هست و بیضه ها از هم کامل جدا هستن و سوراخ های ریزی برای خروج ادرار دارن . دوبار تا حالا عمل کرده ولی درست نشده دوباره بر میگردد روز اول چه کارکنیم؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۱ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
      باید ببینم
  • تصویر کاربر پرویز یکشنبه ۱۱ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 526 مشاهده پرسش
    با سلام
    نطرتون راجب عکس پیوست چیه ؟
    ضمنا شما تو بیمارستان میلاد فعالیت دارین ؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۱ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
      گزارش عکس
  • تصویر کاربر محمدجواد یکشنبه ۱۱ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 374 مشاهده پرسش
    امروز روز پنجم بعد از ختنه فرزندم است،یه چیز زرد رنگ روی بخیه ها قرارگرفته،آیاعفونت کرده؟
    باید چکاری انجام بدم؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۱ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
      دکترتان بیند
  • تصویر کاربر سروش یکشنبه ۱۱ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 2668 مشاهده پرسش
    مدت پنج ماه است در ناحیه لوله الت دچار درد می شوم وقت با دست به ان قسمت دست میزنم انگار عضله ای درد دارد مدت ها پیش تحریک شدم هنگام خروج منی مانع شدم بعد دچار سوزش ادراری سپس زود ادراری و الان درد لوله ادراری دارم هنکام خروج ادرار بعضی موارد با مایع منی است .
    دکتر مراجعه شد ازمایش ادرار و سونوگرافی چیزی مشاهده هم نشد دارویی هم دادن فایده ای نداشت
    حال شما میگین مهم هست یا نیست حداقل یه دارویی برای بهبود تجویز بدین اخه من چرا هنوز دردر دارم بعد پنج ماه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۱ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
      باید معاینه شوید
  • تصویر کاربر رزا یکشنبه ۱۱ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 468 مشاهده پرسش
    سلام دکتر خسته نباشید.مامان من خیلی وقته که از نارسایی کلیه رنج میبره الانم دو هفته است تعویض مفصل زانو انجام داده که به واسطه عمل درد خیلی شدیدی داره .ما مجبوریم روزی یک
    قرص ژلوفن بهش بدیم.از نظر شما واسه کلیش مشکل ایجاد میکنه این مسکن؟اگه فکر میکنید مشکل ایجاد میشه چه مسکنی جایگزینش میکنید؟
    کراتیین ایشون ۱/۸ هست.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۱ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
      تحت نطز پزشک نفرو باشید
  • تصویر کاربر امیر یکشنبه ۱۱ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 921 مشاهده پرسش
    جناب دکتر من یه چند ماهی میشه ببخشیدااااااااااا اب منی فشار اصلا نداره و اینکه صبح های زود خیلی خیلی دوست دارم سکس کنم یعنی تا ابم نیاد بیخیال نمیشم حالا هر جوری که شده باید بیاد دکتر این موضوع داره خیلی منو اذیت میکنه راه حلش چیه ؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۱ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
      عصبی است
  • تصویر کاربر عای یکشنبه ۱۱ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 511 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر کرمی عزیز
    من 33 دارم و حدود 8 سال است که دیابت دارم تکرر ادرار دارم و میخواهم بدانم که کلیه من چند دیگر کار خواهد کرد ممنون مشوم اگر جواب دهید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۱ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
      حتما به علت دیابت نوار مثانه بگیرید 02122642744
  • تصویر کاربر پارسا یکشنبه ۱۱ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 1479 مشاهده پرسش
    من 3 سال پیش عمل سمینوم بیضه کردم و بیضه سمت راست را برداشتند. 1 هفته پیش به دلیل کلیه درد به پزشک متخصص کلیه و مجاری ادرار در اردبیل مراجعه کردم و در سونوگرافی مشاهده شد
    1-تصویر وریدهای واریسی شبکه ای در سمت چپ مشهود است قطر ورید در حین مانور والسالوا و در حالت استاده در سمت چپ تا 2/9 میلیمتر افزایش می یابد که تا پل تحتانی بیضه امتداد امتداد دارد.(واریکوسل گرید1 در سمت چپ)
    2-دیامتر کانال اینگوینال چپ افزایش یاقته (8/4 میلیمتر) است هرنی اینگوینال چپ همراه با هرنیاسیون چربی امنتال(مراحل اولیه هرنی)به صورت برگشت پذیربه داخل کانال اینگوینال در حین مانوروالسالوا رویت می شود.
    و پزشک متخصص گفت نیازی به عمل جراحی نیست. من می خواستم بدونم چی کار باید بکنم. و از این بابت خیلی نگرانم.
    با تشکر فراوان
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۷ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
      فعلا نیاز به کاری نیست
    2. تصویر کاربر پارسا چهارشنبه ۷ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
      دکتر ممکن است که به مرور زمان خوب شده و دیگر نیازی به عمل نداشته باشد؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۱ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
      امیدوارم
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر میلاد چهارشنبه ۷ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 425 مشاهده پرسش
    اسلام پسری 19 ساله هستم. متوجه وجود یک لکه صورتی کمرنگ تر از پوست و بدون درد در زیر برآمدگی کلاهک روی تنه آلت تناسلی خود شدم. علت بوجود آمدن لکه و راه درمان آن چیست؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۷ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
      متخصص پوست
  • تصویر کاربر حسام چهارشنبه ۷ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 488 مشاهده پرسش
    6 ماهی میشود التم به داخل پوستش میرود.موقع نشستن راه رفتن و به پهلو خوابیدن
    چند وقتی بود از روش های کششی استفاده میکردم برای افزایش طول.فکر میکنم پوست دور التم در اثر کشش زیاد شده .و میاد روی التم را میگیرد و التم رو به داخل میکشد.نمیدونم باید ختنه بکنم چیکار باید بکنم.ذهنمو درگیر کرده خواهشن جواب بدید دکتر
    1. تصویر کاربر حسام دوشنبه ۵ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
      ج بدید لطفا
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۷ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
      عکسش را بفرستید ببینم
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب