اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر مریم یکشنبه ۱۸ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 520 مشاهده پرسش
    احساس درد در پهلوی راستم می کنم فکر میکنم کلیه باشد گاهی اوقات شبها دو الی سه بار تا صبح تکرر ادرار دارم لطفا راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۸ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
      سونو کنید
  • تصویر کاربر حمید یکشنبه ۱۸ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 545 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر عزیز پسری هستم 26 ساله/شاید این مهم نباشه(از 14 سالگی تا الان اعتیاد شدید به خودارضایی هم دارم)سال 90 به طور ناگهانی تکرر ادار پیدا کردم رفتم پیش دکتر محمد رضا عاطفی ازمایش خون و سونوگرافی گلیه نوشتن و هیچ مشکلی نبود .الان 1 هفته هست دقیقا هفته ی پیش خود ارضایی کردم ظهر شب قبلش هم یک چمدون سنگین بلند کردم گفتم ظهر خود ارضایی کردم و از عصر احساس کردم تکرر پیدا کردم همینطوری خار شتر خوردم تا خورم اون روز 20 بار رفتم توالت وقتی شب شد خوابیدم و صبح بیدار شدم 20 بار کمتر شد و هی هر روز تا الان کمتر شد ولی باز تکرر دارم روزی 6 تا 7 بار به شرطی که خودمو نگه دارم شب تا صبح هم اصلا بیدار نمیشم برم دستشویی.من چندین سال پیش هم استرس و اظراب ترس از مرگ داشتم هزارن تست ورزش و قلب پیش دکتر گوشه و دکتر پورمند هم دادم اخرین تست ورزش و اکوی من 3 سال پیشه که سالم سالم هستم.قبل از ماه رمضان هم رفتم دوباره پیش دکتر گوشه و نوار قلب دادن گفتن احتیاج به تست ورزش و اکو ندارم و بیشتر به روانپزشک احتیاج دارم.البته ناگفته نماند روانپزشک هم میرم الان 4 ساله دارم میرم و حدودا 6 تا 7 ساله به دلیل اضطراب پروپنالول میخورم قرص افسردگی هم پاروکسیتین یک مدت.سابقه فامیلی کلیه نداریم.فشار خون ندارم.هر بار عذر میخوام توالت میرم حجم کم خارج میشه صبح ها ادرارم زرد هست و هر چی به شب نزدیک میشم رقیق تر میشه توی هفته ای که گذشت دو بار کامل سفید بود عین اب.سر التم یک حس خاصی هست انگار یک چیزی میخواد دفع بشه وقتی میرم ادرار میکنم احساس خالی بودن دارم ولی بعد از 20 دقیقه حس میکنم پر شده و باید برم و وقتی میرم خیلی کم میاد.
    کمکک کنید مرسی
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۸ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
      09351142080 نوار مثانه
  • تصویر کاربر حسن یکشنبه ۱۸ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 657 مشاهده پرسش
    سلام دکتر. یک موضوع منو خیلی نگران کرده من حدود 8 الی 7 ساله که بغل یا زیر آلتم نزدیک ختنه گاه چندتا حالت جوش یا زخم وجود داره که علی رغم گذشت این سالها هیچ تغییری یا بهبودی نکرده.در یک سایت خوندم این از علایم سرطان آلت میتونه باشه .با توجه به اینکه رنگ دانه های آلتم هم حدود همان سالها از بین رفته و به همین مقدار ثابت مانده آیا این از نشانه های سرطانه.خیلی نگرانم دکتر خواهش میکنم جوابمو بدین
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۸ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
      عکسش را بفرستید ببینم
  • تصویر کاربر علی یکشنبه ۱۸ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 427 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشی، آقای دکتر تقریبان یکماه پیش سوالی پرسیدم که کد رهگیریشو هم براتون فرستادم، میشه لطف کنید پاسخ دهید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۸ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
      همانینجا بفرستید چشم
  • تصویر کاربر ب.کیان سه شنبه ۲۰ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 415 مشاهده پرسش
    Volum.2.2
    Color&Appearance..normal
    Viscosity..normal
    Liquefaction...20
    Roundcell..4_6
    Ep.cell._
    Spermcount,before.60----after46
    Motiliti.befor.70----after90
    Quickprog.before25----after75
    Slowprag.befor35-----after10
    Nonprag.befar10----after5
    MMorphology.befor52
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۸ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
      نرمال است
    2. تصویر کاربر ب.کیان دوشنبه ۱۹ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
      ممنون اقای دکتر لطف کردین
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۰ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
      تشکر
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر محمد سه شنبه ۲۰ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 468 مشاهده پرسش
    سلام بنده59سال سن دارم که پروستاتم 70است و قرص تامسولوسین مصرف میکنم و جدیدا کلیه ام ورم کرده و ادرارم کم شده و با عکس رنگی از کلیه ام گفته یه چیزی بیرون از کلیه ولی چسبیده به کلیه است که باعث نیامدن ادرار شده لطفا راهنماییم کنید که این چیست. ممکنه چه چیزی باشه مرسی
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۸ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
      باید مدارکتان را ببینم
    2. تصویر کاربر محمد دوشنبه ۱۹ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
      ببخشید دکتر گفته لوله حالب بر اثر عمل جراحی کلیه که در گذشته داشته تنگ شده و باید عمل جراحی باز شود هیچ راهی بجز عمل جراحی باز ندارد مرسی
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۰ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
      باید ببینم
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر احمد جمعه ۱۶ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 549 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر
    من 19 ساله ام و از زمان کودکی مقداری کجی آلت و کوچکی آلت و همین طور زمانی که ادرار می کنم ادرار مقداری انحراف دارد.
    دو ماه پیش هم به دلیل تکرر ادرار که از زمان کودکی داشتم به پزشک مراجعه کردم و در هنگام سیستوسکوپی پزشک متوجه تنگی مجرا شد و مشکل رو رفع کرد و علاوه بر آن مثانه ام هم عصبی است.
    4 سالی است که بخاطر مسائل محیطی نا خواسته ذهنم به شدت در گیر مسائل جنسی شد و در این مدت هفته ای 1 یا دو بار استمناع میکردم و متاسفانه همچنان هم تکرار میکنم.
    سه ماه پیش پس از استمناع یک برآمدگی از داخل آلت نزدیک به ختنه گاه در سمت راست آلت به مدت 24 ساعت ایجاد شد و بعد از 24 ساعت رفع شد ولی در محل ختنه گاه مقداری پوست آلت کشیدگی پیدا کرده و رفع نشده ولی در 2 هفته پیش برای بار دوم این برآمدگی بوجود آمد ولی در وسط طول آلت و مشابه با دفعه قبل در سمت راست و از بین نرفت .
    خیلی نگران هستم و ازمراجعه به پزشک احساس خجالت میکنم.
    لطف میفرمایید اگر راهنمایی کنید.
    ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۶ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
      عکسش را بفرستید
  • تصویر کاربر موسی جمعه ۱۶ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 2840 مشاهده پرسش
    درود بیکران و آرزوی سلامتی بر دکتر عزیز
    خدمت شما عارضم من تقریبا هر روز یکبار ادرار کدر دارم شاید هم در روز 2 بار یا 2 روز یکبار
    رنگ ادار کدر که بعد از گذشت چند ساعت املاح ته نشین میشود یه گشتی تو نت زدم بعد از اضافه کردن سرکه هم رنگ ادار زود شفاف میشود
    آزمایش هم دادم در دو حالت شفاف و کدر تمام فاکتور ها یکی هست فقط رنگشون فرق میکنه
    و در قسمت آخر آزمایش رنگ ادرار کدر گزینه other; urate amorph
    هست در ضمن سوزش ندارم ولی درد خفیفی گه گاه در کلیه سمت چپ دارم
    ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۶ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
      آب زیاد بخورید
  • تصویر کاربر نیما جمعه ۱۶ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 433 مشاهده پرسش
    سلام جناب دکتر خاستم بدونم خودارضایی از نوع مرضی یعنی چه؟ مرسی
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۶ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
      مطلب سایت من را بخوانید
  • تصویر کاربر رامین یکشنبه ۱۸ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 456 مشاهده پرسش
    سلام من دچار حفره در سمت چپ هستم.دکترم گفت فتق شدی اما اگه رعایت کنی عملش برا بعد لازمه.میخوام بدونم زمان عملم چقدر طول میکشه؟برا بچه دار شدنمون مشکلی پیش نمیاد؟آیا احتمال داره دوباره عود کنه؟ممکن هست از کار بیکار بشم آخه من خلبان هستم و پنج سال از خدمتم میگذرد میترسم اخراجم کنم. تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۸ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
      باید ببینم
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب