لیست پرسشها (10,723 پرسش)
رضا جمعه ۳۰ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 398 مشاهده پرسش
با سلام . ضمن تشکر از پاسخ ارسالی به شماره کد رهگیری s 97410311 به استحضار میرسد
شما پاسخ فرمودید که با قرار دادن پنس موافق نیستید ولی اظهار نظر نفرمودید که بلخره با این درد ناشی از اپیدیمیت مکرر طی این سالها چه کنیم ؟ چه راه کار دیگری برای بهبود قطعی وجود دارد؟ و سوال سوم اینک ایا بیماریهای اتوامیون یا (حمله نیروهای دفاعی بروی اعضای بدن یا واکنش بدن به خود ) چنانچه اسمش را درست بیان نمود ه ام موجب اپیدیم مکررمیشود ... شرح بیماری در کد رهگیریه شماره فوق موجود است. لطفا جوابیه مبسوطی ارایه فرمایید . با تشکر-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۳۰ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
به عل کثرت سوال زیاد توضیح کامل مقدور نیست دکتر درد مراجعه کنید
-
- با عرض سلام و خسته نباشید خدمت جناب دکتر حسین کرمی
من 8 سالی که از تکرر ادار رنج میبرم به دکترای زیادی هم مراجعه کردم اما نتیجه ای ندیدم سونو گرافی ک انجام دادم کلیه ها ومثانه مشکلی نداشت اگه میشه بگید من باید چه کنم دیگه خسته شدم از دستشویی رفتن ممنون-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۷ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
09351142080 نوار مثانه بگیرید
-
- سلام دکتر جان خدا قوت. راهکار شما برای از بین بردن چروک های روی الت تناسلی مردانه چی هستش و همچنین از بین بردن جوش های ریز سفید رنگ روی الت. ممنون . خسته نباشین
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۷ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
باید ببینم - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- با سلام و خسته نباشيد
آيا شما عمل پروستات با ليز را انجام ميدهيد ؟
اگر انجام ميدهيد در كدام بيمارستان و چگونه بايد خدمت شما رسيد
هزينه عمل چقدر ميباشد
در ضمن چون من فتخ هم دارم ايا ميشود هر دو را با هم عمل كرد يا نه-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۷ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
بله بر اساس تعرفه
-
- باسلام و خسته نباشید آقای دکتر
ببخشید من خانمی25 ساله و متاهل هستم.قبلا درمورد بیماری همسرم سوالاتی از شما پرسیدم. به تعداد زیاد دچار سوزش ادرار میشوم. چندروزی بعلت کمردرد دارو مصرف میکنم و در این بین یک شب دچار تب و لرز شدید شدم و به پزشک مراجعه کردم و سرم زدم. الان تب و لرز ندارم ولی احساس کمی درد خفیف در پهلوها و سوزش و گاهی تکرر ادرار هستم. با توجه به اینکه سابقه عفونت ادراری خفیف داشته ام و قصد بارداری دارم میخواهم بدانم ایا عفونت کلیه یا مثانه دارم و به پزشک مراجعه نمایم؟؟خواهشمندم سریعتر به بنده پاسخ بفرمایید.-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۵ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
آزمایش دهید
-
- سلام
دو روز هست که کلاهک آلتم بسیار حالت خارشی پیدا کرده و در هنگام خارش آبی ازم خارج میشه مثل آب منی و به اندازه یک قطره هست و هنگام ادارار انگار جلوی ادرار کردنم را گرفته باشند اونطور ادرارم خارج میشود
لطفاً راهنمایی کنید
ایمیلم از کار افتاده لطفاً از طرق دیگر اطلاع دهید
مچکرم-
سعید جمعه ۲۳ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
جواب نمیدین؟؟؟؟؟ - نمایش سایر 4 پاسخ
-
- سلام من امروز تو ادرارم یک لخته خون کوچک دیدم. ایا این خطر ناک است
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۵ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
سونو و آزمایش ادرار دهید
-
- سلام من از دو روز پيش إدرارم خوني شد و كدر با احساس دل درد نسبتا شديد در ناحيه زير شكم كه تا بيضه ها كشيده ميشود سابقه سنگ كليه هم دارم ولي سونو رفتم گفت سنگ نداري همچنين آزمايشات خون مربوط به كليه همگي نرمال بودند به نظر شما مشكل كجاست و بأيد چه كنم
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۵ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
سونو و آزمایش ادرار صوری است
-
- با سلام و خسته نباشید ، در چند جای مختلف از آلت تناسلی همسرم کیست های ریزی بوجود آمده که با چشم اصلان قابل رویت نمی باشد،با دست هم قابل لمس نیست، آزمایش دادند هم هیچ مشکلی نداشتند، سونوگرافی که انجام دادند کیست هایی را تشخیص دادند که پزشک شان آقای دکتر بهمن اخوین گفتند کیست های کلسیم می باشد و مشکلی نداره،چند ماهی هم ویتامین دی مصرف کردند که کمی کیست ها کوچکتر شدندولی از بین نرفتند. یک سال می شود که این کیست ها بوجود آمدند، اوایل کمی درد داشتند اما در حال حاضر درد ندارند و هیچ ترشحی هم ندارند، آلت تناسلی شان در حال نعوظ کمی به سمت چپ در حد 10 یا 20درجه کجی دارد که نمی دادند قبل از این بوده یا نه. خیلی استرس دارند به حدی این مسءله تاثیر زیادی تو روحیه و زندگی شان گذاشته. تو اینترنت سرچ کردند فکر می کنند که بیماری پیرونی دارند، ولی با علاءمی که شما گفتید احساس می کنم اینطور نیست، لطف کنید راهنمایی مان کنید و همسرم را از نگرانی در بیاورید، در ضمن همسرم 38 سالشون هست.
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۵ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
عکسش را بفرستید
-
- سلام جناب دکتر کرمی خدا قوت
بنده چند روزی هست که عقد کردم موقعی که پیش خانمم هستم و ابراز احساسات میکنم مایع شفافی ازم خارج میشه و مجرای الت تناسلیم هم سوزش پیدا میکنه، دوتا سوال دارم با این مشکلی که دارم ایا این مهیع که ازم خارج میشه میتونه نشانه بیماری باشه؟ دوم سوزش مجرا و ادار با خروج مایع ارتباط داره نشانه چی میتونه باشه؟؟
با تشکر فراوان از شما جناب دکتر کرمی. و من الله توفی-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۵ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
طبیعی است 2-نه
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

