لیست پرسشها (10,723 پرسش)
علیرضا جمعه ۳۰ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 490 مشاهده پرسش
سلام .یه ماه یا بیشتر در ناحیه باسن خود قسمتی برامده و قرمز رنگ مشاهده کردم اول فکر کردم که جوش میباشد ولی الان مدتی هست که خوب نشده و هنگام نشستن و فشار به آن با درد همراه است.لطفا راهنمایی کنید. ممنون-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۳۰ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
کار من نیست
-
- سلام من از کودکی ئچار عفونت مثانه و کلیه میشدم ولی به مصرف انتی بیوتیک برطرف میشد الان 29 سالمه و 2 سال پیش یک سنگ در کلیه ام ایجاد شد که ار نوع کلسیمی بود و بعد از یک سال دفع شد در ازمایش 24 ساعته ام اسید اوریک در رنج 250-750 در خدود 738 هست ویک ازمایش خون دادم که کلسیم بدنم 9.4 وویتامین d درحد 5/53 است دکتر برای من امپول ویتامین اجویز کرده ایا مصرف انها برای من ضرری ندارد ؟ئر ضمن تخمدان پلی کیستیک هم دارم و مجردم ولی با مصرف قرص های ان کلیه ام درد میگیرد و ادرارم کم میشودبیشار اوقات اطراف چشمم ورم دارد مخصوصا وقتهایی که اب بیشتری میخورم ادرارم کف الود است و گاهی سوزش شدید دارم ایا ممکن است من نارسایی داشته باشم ؟ با تشکر فراوان
- با عرض سلام و خسته نباشید...
من دختری 20ساله مبتلا به پلی کیستیک..که پدرم نیز بعد از دو سال دیالیز دوسالی است که پیوند شده است...
با توجه به مطالبی که من اینجا خواندم...هیچ امید و راه درمانی برای من وجود ندارد؟؟فشارو قند خون من نیز پایین تر از حد نرمال میباشد...
کلا ناامید شدم..امروزم روز تولدمه ولی واقعا ناامیدم.اگه توضیحی هست بفرمایید...چون دکترا ها هیچ کاری نمیکنند...و میگویند
کاری نمیشود کرد...من همچنین دچار بی اختیاری ادرار و تکررادرار نیز هستم که دکتر برای من نوار مثانه را تجویز کردند که من ترس از سونداژ انجام نمیدم...چکار کنم؟-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۳۱ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
مطلب سایت من گویا است
-
- با سلام.چهار سالی هست که متوجه وجود سنگ در کالیس فوقانی کلیه چپ شده ام البته با سونوگرافی.از اون موقع تا حالا هر سال سونوگرافی میرم و تغییری در اندازه سنگ ایجاد نمی شود با توجه به اینکه هر سال تمام روزهای ماه رمضان روزه می گیرم.دیروز که سونو رفتم دکتر گفت که اندازه سنگ 7 میلیمتر است که نسبت به قبل که 8 میلیمتر بوده کاهش یافته.نظرتون در مورد اینکه در این وضعیت چه باید کرد چیست؟آیا باید به حال خود رها بشود یا سریع درمان کنم و درمان از چه طریقی باشد؟با تشکر
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۳۱ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
سنگ شکنی فیلم من در سایت را ببینید
-
- تکرر ادرار میتونه بخاطر هیپرپاراتیروییدیسم باشه؟
- سلام اقای دکتر کرمی عزیز،
بیستو هشت سالمه ، نزدیک به سه ماه میشه عمل واریکوسل انجام دادم،واریکوسل گرید دوسویه نوع I
قبل عمل حال طبیعی نداشتم تا حدی درد در بیضه ها وخارج شدن گاه و بی گاه اب منی بدون تحریک شدن داشتم
ورزش میکنم مجبورم کمتر عمل جنسی داشته باشم
به هیچ عنوان از لحاظ روحی اذیت نمیشم به خاطر نداشتن عمل جنسی
فقطو فقط بدون دلیل خارج شدن حتی یک قطره اب منی خیلی خیلی ضعیفم میکنه و افسرده
قبل عمل بیشتر بود حالا کم شده ولی. بازم همچین مسله ای هست و خیلی اذیتم میکنه
اگه امکان داره دارویی معرفی کنین برای رفع این مشکل
خیلی کم عمل جنسی دارم شاید ماهی یکبار
ورزشی ک انجام میدم برام مهمه ولی این مسله و تاثیر منفیش باعث شده عقب بیفتم..
دارو و مکمل استفاده نمیکنم درضمن-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۳۰ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
نه بیشتر عصبی است
-
- تو کلیه چپم یه سنگ ادراری 9 میلیمتری بود که از کلیه حرکت کرده و به داخل حالب رفته و گیر کرده اقای دکتر اگه زحمتی نیست منو راهنمایی کنید و بگید کدوم عمل رو بهتر میدونید
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۳۰ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
مطلب ستگ حاب من در سایت را بخوان و فیلم عمل را ببینید09351142080
-
- با سلام.میخواستم بدونم هزینه اندوسکوپی برای سنگ کلیه چقدر میشود.ممنون
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۰ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
بر اساس تعرفه
-
- با سلام و احترام؛
بنده 38 دارم و به علت بیماری پمفیگوس ولگاریس مدت 14 سال است که پردنیزولون خوراکی مصرف میکنم.می خواستم بدانم که آیا اکنون که 10 میلی گرم پردنیزولون مصرف می کنم این مسئله می تواند روی جنین اثر بگذارد و شما پیشنهاد بچه دار شدن را به بنده می دهید یا نه؟با کمال تشکر و سپاس-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۳۰ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
مشاوره با دکتر خودتان
-
- با سلام و عرض ادب
من پسری 25 ساله هستم. مدت زیادی است که کنترل کشش روی آلت خود ندارم و وقتی به توالت می روم بعد از ادرار کامل، چون نمیتوانم با عمل کشش و رها کردن آلت، باقی مانده ادرار درون آلتم را به بیرون بریزم، بعد از ادرار کامل، از آلت من قطره قطره ادرار باقی مانده خارج میشود.
سوزش در ادرار یا درد ندارم.فشار ادرار هم معمولی است. تکرر ادرار نیز ندارم. این مشکل وقتی به توالت میروم مرا اذیت میکند.البته مشکل من فقط شامل ادرار کردن نیست. همچنین وقتی از نظر جنسی تحریک میشوم، منی نیز به صورت قطره خارج میشود. که حتی متوجه آن نمیشوم.
دیگر مثل قبل روی آلتم کنترل ندارم و احساس میکنم از من جداست !
تا هم اکنون تقریبا 8 سال شده که من با این مشکل مواجه هستم. قبلا با پزشک های مجاری ادراری صحبت کرده ام که فقط دارو برایم تجویز کردند که هیچ تاثیری نداشت. نه بهتر شدم و نه حتی وخیمتر.
لطفا بگید چه کار کنم؟ به کجا مراجعه کنم؟ به دکتر مجاری ادراری یا دکتر اعصاب؟ مشکل من چیست؟ آیا آلت من نیاز به عمل جراحی دارد؟
ممنون میشم به من جواب بدید.
با تشکر-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۳۰ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
09351142080 نوار مثانه بگیرید - نمایش سایر 2 پاسخ
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

