لیست پرسشها (10,723 پرسش)
فایزه یکشنبه ۱ شهریور ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 417 مشاهده پرسش
آقای دکتر سلام. من یک بار به روش باز این عمل را انجام داده ام (حدود 10 سال پیش) . اکنون دوباره اسکن گرفته ام و مشخص شده فعالیت آن کلیه 23 درصد و کلیه ی دیگر 77 درصد است. من از شهرستان خودم را به اینجا رسانده ام و همکنون در تهران به سر می برم و وقت اینترنتی هم برای دوشنبه ساعت 6 و 10 دقیقه دارم. آیا با توجه به اینکه این عمل اورژانسی است و حدود یک ماه هم از اسکن و سونوی بنده می گذرد امکان عمل در سریعترین زمان وجود دارد. آیا امکان ویزیت زودتر هم هست؟ اگر هست بفرمایید کجا وکی؟ آیا امیدی به نجات کلیه ی بنده وجود دارد. از اینکه پاسخ می دهید ممنونم.-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱ شهریور ۹۴( 1 دهه پیش)
نگران نباش در خدمتم
-
- با سلام.سر آلتم یا دقیقا نوک نوک آلتم در حالت معمولی تیر میکشد؟تیر کشیدن آلتم دقیقا داخلی از نوک آلتم از داخل میباشد.ممنون
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱ شهریور ۹۴( 1 دهه پیش)
بیشتر عصبی است
-
- سلام من ازمایش ادرار دادم و خون در ادرار نشان داده شدبه همین دلیل سونوگرافی کلیه انجام دادم و مشخص شد کلیه راست به اندازه120واندازه کلیه کوچک 80بیان شد و نوشته بود آتروفی کلیه چپ وجبرانی کلیه راست با مراجعه به فوق تخصص کلیه اسکن ایزوتوپ باTPAانجام دادم نوشته شده بود کلیه راست نرمال ولی کلیه چپ به طور خفیف کوچک ولی عملکردش مناسب است.نسبت به اندازه.متخصص گفته نیاز به دارو نیست احتمالا مادرزادی هست .ولی هرماه برام آزمایش خون وادراروسونوگرافی نوشته.به نظرتون لازمه هر ما آزمایش بدم .در ضمن می خواستم بدونم دکتر محمد احمد زاده دکنر خوبی هست یا باید برم پیش فوق تخصث دیگر .ممنون.
- باسلام به محضرتان وآرزوی توفیق روز افزون
جناب آقای دکتر
دستگاه های دیجیتال بازویی سنجش فشار خون آیا ازدقت کافی برای سنجش فشار خون در منزل برخوردار هستند
اگر پاسخ شما مثبت است لطف نموده چند برند ومدلی که دقت سنجش آنها بهتر است معرفی کنید ونکاتی که در هنگام سنجش فشار خون با آنها لازم است رعایت شوند.قبلا"از عنایت شما وپاسخی که می فرمائید کمال تشکر را دارم.-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱ شهریور ۹۴( 1 دهه پیش)
مثل دستی نیستند
-
- با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دکتر گرامی ..اینجانب از شما سوالی داشتم در مورد قرص سیتالو پرام که شنیده ام زود انزالی را کاهش می دهید آیا درست است ؟ آیا مصرف این قرص با اسید فولیک و قرص روی تاثیر بدی نخواهد داشت ؟ با تشکر از دکتر گرامی
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱ شهریور ۹۴( 1 دهه پیش)
فقط با نظر دکتر خودتان
-
- با درود بر شما
مهمترين علت دفع كراتين ،اوره و پروتئين توسط كليه ها چيست و بهترين راهكار و داروي قابل تجويز براي بهبود و جلوگيري از آن چه چيز ميتواند باشد؟
با تشكر و دعاي خير-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱ شهریور ۹۴( 1 دهه پیش)
تورم کلیه ها
-
- عرض ادب و احترام
جناب دکتر 5 روز قبل عمل سنگ شکنی درون اندامی tulداشتم و پزشک معالج سنگ رادرون حالب خرد کرد...ولی تکه هایی از آن را بیرون نیاورد..
از روز عمل یعنی 5 روز قبل تا حالا مرتب خون در ادرارم دارم و رنگ ادرارم بصورت قهوه ای تیره درامده...
روز سوم بعد از عمل هم دوباره درد شدید و وحشناکی در پهلو بوجود امد که پس از تماس با دکتر گفت که خرده های سنگ شکسته شده در حالب درحال حرکت است
باتوجه به اینکه در ادرارم تا الان که روز پنجم هست سنگی مشاهده نکردم و رنگ ادرار هم قرمز و قهوه اب است و گاهی اوقات در هنگام دفع ادرار سوزش حس میکنم و به شدت ضعف دارم و بی حال هستم ...
میخواستم بدانم این حالت طبیعی است و تا چه زمانی باید رنگ ادرار غیر طبیعی باشد؟
داروهای تجویزی:
افلوکساسین 200 _هر 12 ساعت
سلکسیب 200_ هر12 ساعت
هیدروکلروتایزید _روزی 1 عدد
تامسولوسین پیوسته 0.4-
غلام سه شنبه ۲۷ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
پاسخی دریافت نکردم؟ - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام.مادرم اتفاقی طی سنوگرافی متوجه سنگی درکیله راست به قطر8میلی متر در کالیسهای میانی شدند.تقریبا دوماه پیش هم سونوگرافی انجام دادند ولی سنگی دیده نشده بود.پارسال هم چنین سنگی درکلیه راستشون تشکیل شده بود و بعدازسنگ شکنی بخشی ازسنگ درحالب گیرافتاد ومنجر به عمل و کارگذاری فنرشد.الان چون میخواهندانشالله به سفر مکه حج بروند.وزمانی برای سنگ شکنی ندارند خواستم راهنمایی بفرمایید که اگر سنگ شکنی انجام نشود انشالله بعدازسفرشون انجام بشه ایرادی ندارد؟ساکن شهرستان هستیم.ممنون.میشم.جواب بدید.سپاس.
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱ شهریور ۹۴( 1 دهه پیش)
نه نگران نباشید
-
- سلام... آقای دکتر من آلت بزرگ و کلفت بود... اما یه مدتی هست که کوچک شده هم از نظر قد هم حجم که طرفمم به این نتیجه رسیده... دلیلش چیه? در ثانی من از قرص ترامادول و قرصای تاخیری دیگر موقع سکس گاهی اوقات استفاده میکنم... سیگار و قلیونم میکشم... منتظر جواب شما از طریق پیامک یا هر طریق دیگر هستم.. ممنون
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱ شهریور ۹۴( 1 دهه پیش)
الت کوچک نمیشود بیشتر تلقین است
-
- سلام آقای دکتر.من دختری 26 ساله هستم و مجرد.حدود دوماهه که دچار سوزش ادرار شدم.آزمایش ادرار و کشت ادرار و سونوگرافی هم انجام دادم. موردی نبود.
پیش دکتر محمدشاهی رفتم فوق تخصص مجاری ادرار. سیپروفلوکساسین تجویز کردن انا گفتن از کمبود آب به این روز دچار شدی.زمان میبره تا خوب شی.خواستم نظر شمارو بدونم.ممنون-
زینب چهارشنبه ۲۸ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
من 4 روره این سوالو پرسیدم. آقای دکتر لطفاً پاسخ بدید - نمایش سایر 1 پاسخ
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

