لیست پرسشها (10,723 پرسش)
سجاد جمعه ۱۳ شهریور ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 445 مشاهده پرسش
با عرض سلام وخسته نباشید خدمت دکتر کرمی عزیز.
من به علت درد بیضه به دکتر مراجعه کرده و واریکوسل دو طرفه تشخیص داده شد ولی خیلی کمه دکتر برام (ال کارنتین و قرص روی ) به مدت یک ماه تجویز کرده. مشکل من اینه که من چند سال عمل زشت استمنا رو انجام دادم ولی الان دو ماه میشه که کلا با کمک خدا و اراده خودم کنار گزاشتم ولی برای آزمایش اسپرم که انجام دادم بعد از اون اطراف آلتم و کشاله رانم هرازگاهی درد میکنه میشه بگید علت چی میتونه باشه؟ میتونه به علت کنار گزاشتن باشه که درد میکنه؟با تشکر فراوان-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۱۳ شهریور ۹۴( 1 دهه پیش)
این درد مهم نیست
-
- سلام اقای دکتر خسته نباشید...من پسرم و 20 سالمه چندهفته ای هست که همش احساس میکنم نیاز به دفع ادرار دارم ولی مثانم خالیه بعضی موقها هم حدود 5دقیقه طول میکشه تا ادرار کنم کمی سوزش هم دارم و ادرارمم زیاده نسبتا بعضی وقتا که مثانم پر نیست و این حسو دارم کمی زور میزنم چند قطره ادرار تخلیه میشه...شب ها ادرار از خواب بیدارم میکنه(بی اختیاری ادرار ندارم)...دکتر هم رفتم جواب آزمایشات و سونو همه سالم بودن..پروستات 8 سی سی بدون سنگ کلیه و مثانه و ادرار باقی مانده پس از تخلیه 40سی سی بود...وقتی سرگرم درس خوندن یا کارای دیگه هستم این حسو ندارم...دکتر هم گفت مشکلی نداری...ممنون میشم کمکم کنید...
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۹۴( 1 دهه پیش)
سلام عصبی است
-
- با عرض سلام محضر دکتر عزیز و بزرگوار
جناب آقای دکتر کرمی خانم بنده حدود چند ماه است که دچار تکرر ادرار شدید به خصوص در هنگام شب شده اند که به گفته خودشان تا 50 مرتبه هم می رسد با توجه و به سونوگرافی و که انجام داده اند مشکلی در کلیه ایشان وجود نداشته همچنین با توجه به آزمایشاتی هم که انجام داده اند عفونتی در ایشان دیده نشده است و طبق تجویز پزشک یوریناسین 5 میلی و ترازوسین 2 میلی هم مصرف کردند که تاکنون مشکل ایشان حل نشده است از حضرتعالی خواهش می کنم بنده را راهنمایی بفرمایید.
با تشکر-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۹۴( 1 دهه پیش)
سلام باید نوار مثانه بگیرید09351142080
-
- سلام
پدرم با دیدن خون درادرار و البته کاهش شدید وزن درزمان دوماهه با مراجعه به پزشک یک سری آزمایشات اولیه انجام دادند که در آزمایش های خون و ادرار موضوعی توجه پزشک معالج را جلب نکرد. بعداز مراجعه به متخصص کلیه و انجام سونوگرافی توده ی هیپو اکو در کلیه مشاهده شده و ایشان به جراح کلیه ارجاع شدند برای تشخیص بیشتر ام آر آی و سونوگرافی دیکری انجام شد که وجود توده را در کلیه تایید کردند ولی این پزشک نظری برای جراحی نداشتند. پس از ارایه نتایج آزمایشات به پزشک دیگر و انجام سیتی آنژیو مشخص شده که توده ای که درکلیه بوده دارای دیواره است که پزشک رابرای جراحی دو دل کرده و مجدداپدر را به انجام سونو گرافی ترغیب کرده است.
ممنون می شم اقای دکتر لطف کنند و نظرخودرادراین مورد بفرمایند.
ممنون
پیروزباشین
باقرپور - با سلام و عرض خسته نباشید.خواهش میکنم راهنماییم کنید.من ازمایش دادم میگه تعدادش صفره.تکرار واسم نوشت دوباره صفر اومد.جرا؟؟؟؟؟؟؟؟من میترسم
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۹۴( 1 دهه پیش)
باید بررسی شوید
-
- با سلام خدمت جناب دکتر کرمی. آقای دکتر من 33 سالمه و تا الان چند مورد سنگ کلیه داشته ام که البته همیشه سنگهام کوچک و حداکثر در اندازه ۴. میای بوده . دفع سنگ رو هم تجربه کرده ام. اطلاعی از جنس سنگ هام ندارم. این اواخر دکتر برام قرص سیستون هیمالیا رو تجویز کرده آیا این قرص توانایی حل کردن سنگهام رو داره .بنظر شما برای حل کردن این دو سنگ کوچک چکار باید بکنم. با تشکر
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۱۳ شهریور ۹۴( 1 دهه پیش)
فقط آب زیاد ونمک کم
-
- سلام.باتشکر از مطالب مفیدتون
علت به وجود امدن کیست رحم چیست؟
ایا تازمانی که همسرم پریودی نا منظم داره یا کیست داره نمیتونه بار دار بشه؟-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۹۴( 1 دهه پیش)
سلام متخصص زنان مشاوره کنید
-
- مردی ۵۲ساله هستم حدود۱۷سال پیش وازکتومی از روش قطع لوله کردم ایا میشود بعد۲۷سال لوله خا خود بخود بهم وصل بشه و من دوباره بارور باشم
ممنون-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۸ شهریور ۹۴( 1 دهه پیش)
در صد موفقیت 10 در صد است
-
- درد و دل:سلام ،مادر65ساله ،85کیلویی من حدود یکسال است که کراتنین خونش حدود 5 است ولی به علت نداشتن علائم سرگیجه وحالت تهوع تن به دیالیز نداده است،سه اهدا کننده کلیه هم پیدا شده است که به علت ترس از رد پیوند سراغ پیوند هم نرفته است،دو عروق کرنر قلبش هم بالای 50درصد گرفتگی دارد، از سال89کلی های و هوی تو تلویزیون راه انداختن که سلول بنیادی کلیه کشف شد،ولی الان یکسال که تحقیقات سلول بنیادی هم متوقف شده،چرا اینقدر تو علم پزشکی سرعت پیشرفت کند،برای چی وقتی چیزی کشف درست نشده امید واهی میدن، چرا تحقیقات متوقف میشه،چرا داروهای اشتباه تجویز میشه،تجویز داروی آمیکاسین اشتباه کراتنین2.5کرد 5،الان مادرم زیر بغلش دائم دمل های چرکی،کم خونه،آهن خونش 400، من دانشجوی دکترا الکترونیکم، حالم از زندگی بهم میخوره،دیگه روحیه درس خوندن ندارم"یه تحقیق بذارین رو تصفیه خون بیماران کلیوی از زیر بغلی که پر از جوش و دمل چرکی به جای سلول بنیادی! زندگی مثل سراب هر چی میری جلوتر جز ادعا و دروغ و ظلم در حق خلق ا.. چیزی بیشتر نمی بینی...
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۹۴( 1 دهه پیش)
سلام مشاوره با روان درمان پیشنهاد میشود دکتر ستوده02188209212
-
- سلام
آقای دکتر من سه روز پیش خودارضایی انجام دادم و چهار ساعت بعد متوجه وجود یک ناحیه متورم بدون درد زیر کلاهک الت شدم که درد نداره ولی وقتی لمسش کنی در کل خیلی نم و داخلش بافت آلت بصورت متورم حس میشه خونریزی هم نداره.چه بیماری هستش.آیا شکستگی و یا چیز دیگه ای؟ در آینده مشکل خاصی ایجاد میکنه یا بهبود می یابد؟ عکسشم ارسال نشد-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۸ شهریور ۹۴( 1 دهه پیش)
مهم نیست - نمایش سایر 2 پاسخ
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

