اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر اکبر جمعه ۳ مهر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 483 مشاهده پرسش
    با سلام
    شرمنده من تو سوام سنم رو عنوان نکردم
    25 سال سن دارم و تو6 سالگی ختنه شدم.
    من وقتی التم رو ختنه کردن حالت ناتمام باقی مونده یعنی صاف نشده وبرجستگی های اطراف سر التم باقی مونده ایا با عمل درست میشه و اینکه راه درمان داره؟
    سوال دومم درباره اندازه بیضه هام هست که تقریبا هرکدومشون در حد یک تخم مرغ کوچیک هستن
    ولی درد یا احساس سفتی احساس نمیکنم
    ایا مشکلی دارن ؟
    وسوال پایانیم درباره اندازه التم هست که در حالت نعوظ فقط 10 سانت هست
    ایا در اینده به مشکل برنمیخورم.
    عکس التم پیوست شده.
    باسپاس فراوان
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام دیدم مهم نیست
  • تصویر کاربر حامد جمعه ۳ مهر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 436 مشاهده پرسش
    سلام دکتر
    من طول التم در حالت عادی خیلی کوچیله در حد دو سه سانته ولی در حالت نعوذ ده سانته اما قطر التم در حالت نعوذ دو سانته با خانمم در این باره مشکل جدی دارم لطفا اگه میشه قطر الت را افزایش داد راهنمایی فرمایین
    با تشکر فراوان
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      عمل پر عارصه است
  • تصویر کاربر امیر جمعه ۳ مهر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 315 مشاهده پرسش
    سلام پسرم 12سال سن داردوبه کلاس کاراته هم میرود امروز متوجه یک لکه خون دراخر ادار دیده ومی گوید که درموقع ادارکردند کمی دردهم دارد ولی تکرار ادار ندارد خیلی نگرانم لطفا راهنمای ام کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام آب زیاد بخورید حل میشود تکرار شد اطلاع دهید
  • تصویر کاربر بهرامی شنبه ۱۱ مهر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 520 مشاهده پرسش
    با سلام
    جناب آقای دکتر کرمی محترم
    بنده پسری مجرد و 32 ساله هستم. یک ماه پیش بطور ناگهانی و بدون سابقه قبلی دچار درد وحشتناکی در ناحیه شکمی سمت چپ شدم که بعد از مراجعه به بیمارستان سی تی اسکن و آزمایش خون و ادرار دادم. در سیتی اسکن که به دو پزشک متخصص کلیه نشان دادم ظاهرن چیز مشکوکی دیده نشد ولی ریپورت اسکن از وجود یک توده یا سنگ 6 میلیمتری در حالب خبر میداد و در ازمایش ادرارم خون و عفونت بود. میزان WBC نیز در ازمایش خون بالا بود. به تجویز پزشک یه دوره ده روزه انتی بیوتیک خوردم . دردهایم کمی کمتر شده بود ولی دو بار خون زیاد در ادرارم دیدم. همزمان با شروع این مشکلات دچار انزال خشک شدم که تا کنون سابقه آنرا نداشتم. بطوری که برای آزمایش Semen که مراجعه کردم بار اول منی خارج نشد و در هفته بعد در حد یک سی سی آزمایش دادم. غیر از حجم پایین آزمایش مشکل دیگری در نتیجه تست نبود. اکنون درد بنظرم به ناحیه پایینتر شکم منتقل شده و در بیضه هم درد دارم. پس از 3 هفته از شروع درد و پس از مصرف انتی بیوتیک مجددا سونوگرافی و آزمایش ادرار دادم. که غیر از مقدار خون +1 در ادرارم نه اثری از سنگ در سونوگرافی بود نه عفونت در خون و ادرار. نتایج مجددا به پزشکم نشان دادم و ایشان تاکید کردند مشکلی نیست. ولی من علایم درد و انزال خشک را هنوز دارم و بشدت نگرانم کرده. ازینکه هیچ کدام از پزشکان تشخیص قطعی و مشخصی نمیدهند مستاصل شده ام. از شما تمنا دارم اگر تشخیص یا احتمالی در خصوص بیماری من میدهید من را اهنمایی بفرمایید. پیشاپیش بسیار سپاس گزارم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۱ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام با توجه به شرح حال خوشبختانه جای نگرانی نیست
  • تصویر کاربر بابک شنبه ۱۱ مهر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 413 مشاهده پرسش
    سلام اقایی دکتر من دو روز است که دچار تورم در الت تناسلی خود شده ام که با خارش شدیدی رو به رو هستم لطفا مرا راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۱ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام کشت از ترشحات صروری است
  • تصویر کاربر حمید جمعه ۳ مهر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 1013 مشاهده پرسش
    با عرض سلام و خسته نباشید
    من 5 سال قبل سونوگرافی دادم و یک کیست اپدیدیم به طول 26 میلیمتر در قسمت بالای بیضه ی چپم و وارکوسل گرید یک بیضه چپ روئیت شد و همون موقع واریکوسل رو عمل کردم و الان مجددا سونوگرافی دادم و همون کیست اپیدیدیم با طول 34 میلیمتر روئیت شد ، طی این 5 سال 8 میلیمتر رشد داشته ! من الان 25 سال و مجردم و تا 30 سالگی نمیخوام ازدواج کنم ، اکثرا اوقات درد دارم مخصوصا بعد از استمنا تا یکی دو روز در قسمت بیضه ی چپم درد دارم ، باتوجه به سنم و اینکه تا 5 ساله دیگه ازدواج نمی کنم آیا این کیست با این سرعت رشد مشکل ساز نخواهد بود ؟ درمان دارد ؟
    نیاز به راهنمایی دارم خیلی ممنون میشم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام نیاز به عمل نیست
  • تصویر کاربر محمد جمعه ۳ مهر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 411 مشاهده پرسش
    خدمت قای دکتر سلام عرض میکنم بنده 55 سال سن ودارای3فرزند وکارمند بودم که سال86یک مختصردردی پشت ران وساق پای چپم پیدا شدکه بامرا.جعه به پزشک جراخ ستون فقرات اعلام فتق دیسک و پارگی دیسک 4-5ناچاراعمل کردوکلا زندگی مرا 90درجه چرخانید ازکاربازخریدم کردند توان 100راه رفتن ندارم وار تاریخ 86/10/9 بعد از عمل دیگر هیچ نعوظی نداشته ام چه دربیداری چه در خواب واین مشکل بزرگ کم کم زندگی مارا ازهم میپاشد خواهشمندم اقا بنده راراهنمایی ومدا نمائید متشکرم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام عارضه دیسک است باید بررسی شوید
  • تصویر کاربر Mamad جمعه ۳ مهر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 452 مشاهده پرسش
    سلام اقاي دكتر پسري ١٧ ساله هستم من از١٢ سالگي خودارضايي ميكردم و موقعي كه فهمييدم ضرر داره كمترش كردم مثلا هفته اي سه بار و من اوايل اون كارم ميل جنسي و مقدار مني خوبي داشتم ولي الان متاسفانه ميل جنسي كمتري و مقدار مني كمتري از من خارج ميشد مثلا اون موقع سه بار پاشش صورت ميگرفت ولي الان يك بار پاشش و بعضي وقتا در حد چند قطره و موقعي ميشد كه مثلا يك هفته اين كاررو نميكردم و بعد اين عمل رو انجام ميدادم باز هم مقدار مني كمي از من خارج ميشد من از اين بابت خيلي نگرانم الان خيلي افسرده شدم از اينده كه مشكلي در بچه دار شدن برايم بوجود بياد خيلي خيلي ميترسم به نظر شما چه كاري انجام بدم كه مقدار مني من به اول برگرده و ميل جنسي من زياد بشه الان چند ماهه افسرده شدم
    تورو خدا زود تر جوابمو بدين
    يه دنيا تشكر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      با روانکاو صحبت کنید
  • تصویر کاربر عبداله یکشنبه ۲۹ شهریور ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 519 مشاهده پرسش
    با سلام و احترام به عرض آقای دکتر می رساند اینجانب کلیه هایم از 2سالگی سنگ ساز هستند ودر 3سالگی بدلیل سنگ مثانه ام را عمل نمودام در 14و24 سالگی کلیه هایم را سنگ شکنی کرده ام ودر حال حاضر که 32 سال دارم کلیه راستم سنگ5میلی چپم سنگ7میلی دارد و التهاب وورم کلیه دارم با تشکر راهنمایم کنید چکار کنم التهاب بر طرف بشه و سنگها به طور طبیعی دفع شوند
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۹ شهریور ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام نتیجه سونو را بفرستید ببینم
  • تصویر کاربر مهرداد یکشنبه ۲۹ شهریور ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 413 مشاهده پرسش
    سلام ، من جوانی ٢٦ ساله هستم . به مدت ١هفته هست که در ناحیه زیر التم و مجاری خروج ادرار و منی خارش احساس میکنم ، و امروز متوجه شدم که در طول روز از التم مایع زرد رنگ خارج شده (البته اثرش رو روی لباس زیرم دیدم ) میشه راهنماییم کنید ؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۹ شهریور ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام آزمایش کشت دهید
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب