لیست پرسشها (10,723 پرسش)
صالح چهارشنبه ۱۵ مهر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 466 مشاهده پرسش
با سلام و احترام ،ادب
خواهشمند است با عنایت به سونو پیوست راهنمایی و ارایه طریق فرمایید.... فرزندم 12 روز دیگه وارد 4 ماهگی میشه...-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۵ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
تنکی شدید مادرزادی است مراجعه حضوری با مدارک
-
- باسلام واحترام خدمت جناب آقاي دكتركرمي
بي زحمت اگر امكان دارد جواب اين آمايش ما را هم مشاهده نماييد اگر موردي چيزي هست اطلاع رساني فرماييد باتشكر از زحمات شما-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۸ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
سلام خوب است
-
- باسلا م واحترام و تشکر, علت عدم روان خارج شدن مدفوع چیست ؟ در گاهی اوقات جهت درامدن ان از انگشت دست کمک گرفته می شود لطفا راهنمایی بفرمایید ممکن است علامت نوعی بیماری باشد یا خیر ؟ هیچگونه علائم دیگری که مربوط به بیماریهای کلیوی باشد هم وجود ندارد. با تشکر
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۵ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
تخصص من نیست
-
- پسر 25 ساله مجرد-سابقه عمل جراحی تورشن بیضه چپ در 18 سالگی -وجود یک سنگ 5 میل در گلیه چپ قد 186 وزن حدود 63-ورزش نمی کنم !
حدود شش سال است که دقیقا با آمدن فصل سرما ، نیمه شب ها از درد شدید در هر دو پهلو دقیقا زیر دنده اول قفسه سینه و نزدیک کلیه از خواب بیدار می شم-و نیاز به دستشویی رفتن دارم -درد بیشتر شبیه دردهای ماهیچه ای است-سعی کردم از لباس گرم استفاده کنم ولی زیاد فرقی نمیکنه-در بقیه سال هیج مشکلی ندارم-پیش یک متخصص رفتم گفت از کم تحرکیه .با تشکر از زحمات شما-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۵ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
سونوگرافی کنید
-
- سلام به عزیز دل جناب آقای دکتر کرمی.خدا بهتون خیر بده که پاسخ سوالات بندگان خدا رو جواب می دهید.من جوان 43 ساله ایی هستم که حدود 10 سال پیش بخاطر درد کلیه سونوگرافی کردم و مشخص شد که در پل تحتانی کلیۀ چپ من یک کیست ساده وجود داره... و دکتر فرمودند که چیز مهمی نیست ولی بعد از حدود 7 سال به دلیل درد کلیه که ناشی از وجود سنگ در کلیه ی راست م بودش سونوگرافی گرفتم ،اما در کمال ناباوری هر دو کلیۀ من پر بود از کیست های متعدد که دکتر فرمودند که بیماری پلی کیستیک بالغین رو دارم ...من الان دچار عوارض این موضوع هستم...فشار خون بالا..افت قند خون...بی حسی بسیار شدید و... که برای کنترل فشار خون دکتر به من دارو دادند که مصرف می کنم... من متأسفانه بخاطر همین موضوع جرأت نکردم ازدواج کنم ...البته این مسئله یعنی کیست کلیه در خانوادۀ ما وجود نداره.. یعنی پدر و مادر من کلیه های سالم دارند...نمی دونم چرا کلیه های من در سن 33 سالگی اینطور شدش... اما حدود 7 ماه هستش که من دچار یه مشکل جدید شدم و اون اینه که اصلاً میل جنسی ندارم و در واقع حالت نعوظ به هیچ عنوان در من ایجاد نمیشه در حالی که قبلاً به هیچ وجه اینطور نبودم... خواستم به من کمک کنید و بفرمائید چکار کنم اول در مورد این مشکلی که خدمت شما عرض کردم و بعد هم در مورد بی حسی بسیار شدیدی که گریبانگیرم شده .البته بنا به دستور دکترم در شهر کرج اسکن DMSA انجام دادم در تاریخ 93/5/6 که بعد از توضیحات مربوطه در انتها نوشته : Differential Cortical Function برای کلیه ی راستم نوشته 46.9% , و کلیه چپ م نوشته 53.1% .خواهش می کنم به من کمک کنید و بفرمائید دربارۀ مشکل جنسی م و همچنین بی حسی و فشار خون م چکار کنم.در ضمن من خیلی پرهیز می کنم یعنی کاملاً دستورات دکترم رو رعایت می کنم ...ضمناً در آزمایشاتی که چندین بار دادم همیشه PTH من بالای 100 هستش که دکتر دارو دادند و کمی پائین اومد و همچنین کراتین من بالاتر از 1/4 تا حالا نرفت.تو رو خدا کمکم کنید.من وضع مالی بسیار بدی هم دارم.منتظر پاسختون هستم.قرآن پشت و پناهتون باشه
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۵ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
کلیه خوب است بقیه مشکلتان روحی است درماتن نمی خواهد
-
- سلام خسته نباسین آقای دکتر من قبلا کیست داشتم الان کلیه هام عفونت کرده چیکار کنم درد دارم شدید
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۵ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
مراجعه به دکتر کلیه
-
- سلام.حسین هستم 20ساله.ببخشید من در موقعیت ک قرار میگیرم التم بصورت عالی عمل نمیکنه(ان قدر سفت یا محکم نمیشه)نعوذ درستی انجام نمیده میخواستم بپرسم مشکل از کجاست اگه از استرس یا امینت فکری هست چجوری باید استرسمو از بین ببرم موقع نزدیکی.یا اگه از استرس نیست ایا الت تناسلیم مشکلی داره؟
-
حسین جمعه ۳ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
دکتر لطفا جوابشونو بدین چون سوال منم هست - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- سلام دکتر. بنده یک سوال در مورد شکستگی آلت دارم. بنده سال پیش به آلت ضربه وارد کردم و درد شدیدی آلتم رو فرا گرفت. در این یک سال دیدم که آلتم کج شده و خب در طول این یک سال بنده به خانواده نگفتم اما وقتی مقاله شما رو خوندم از عوارضش باخبر شدم. خواستم ببینم من امکان رجوع رو دارم و ترسم از اینه که من ناتوانی جنسی پیدا کردم ؟ ممنون میشم که سوال بنده رو جواب بدید.باتشکر
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۵ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
سلام عکسش را بفرستید در حالت نعوظ
-
- سلام و وقت بخیر
جناب دکتر میخواستم بدونم آیا بعد از ترک خود ارضایی بدن به حالت نرمال بر میگردد و یا ممکن است باز هم شاهد مشکلاتی در آینده باشم و اگر اینطور است راه درمان چیست؟
با تشکر - اقاي دكتر يك عكس ديگر
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۵ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
سلام دیدم مشکلی نیست
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

