اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر علی چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 497 مشاهده پرسش
    سلام ۴۳ سال سن دارم متاهل و دارای یک فرزند حدود ۶ ماه پیش یکسری آزمایش انجام دادم از جمله ادرار و سنوگرافی از لگن، پزشک معالجم همه چیز را نرمال دید ولی الان در هر دو پهلو احساس گرفتگی میکنم سوزش ادرار ، تب ویا حالت تهوع ندارم به پزشک مراجعه کردم دلیل را گرفتی در عضلات تشخیص داد .مسکن مصرف کردم بهتر شدم ولی همچنان درد دارم . آیا ممکن است دچار عفونت شده باشم؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      مهم نیست
  • تصویر کاربر حسین چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 463 مشاهده پرسش
    یه سه چهار سالیه که رو و زیر التم دوندون های سفید ریز پدید اومده البته فکر کنم زیر پوستی باشه؟علتش چیه؟درمانی براش هست که از بین بره؟مرسی
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      عکسش را بفرستید ببینم
  • تصویر کاربر محمد چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 433 مشاهده پرسش
    با سلام وخسته نباشید خدمت شما اقای دکتر کرمی محترم
    اقای دکتر ببخشید من یه چند سالی است سر الت تناسلیم چند تا لکه های سفید رنگ خیلی کم رنگ بدون برجستگی وجود دارد
    و همچنین چند هفته ای است که قسمت قرمز رنگ سر الت بنده مقداری پوست پوست و زبر شده به مقدار کم
    میشه راهنماییم کنید و بگید بنده چه مشکلی در ناحیه تناسلی دارم ممنون میشم از لطفتون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      باید ببینم
  • تصویر کاربر حسين چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 431 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشيد.من با كراتين١٨رفتم بيمارستان هاشمي نژاد و در طول ١٠روز آزمايش و بيوپسي بهم گفتن بايد دياليز بشم و منتظر پيوند باشم.گفتن ٦٠درصد كليه هام از كار افتادن.ميخواستم ببينم راهي براي درمان هست يا بايد منتظر باشم تا پيوند كنم...
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      دیالیز بهترین درمان است
  • تصویر کاربر الیناز چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 482 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشید به دکتر محترم
    سوالم اینه که من تو دفع ادرار مشکل دارم و اینکه بعد دفع شکمم سفت میشه ب طوری که نمیتونم راه برم و نفسمو میگیره
    آزمایش انجام دادم اما هنوز پیش متخصص نبردم
    تو آزمایشمproteinنشون داده positive+++میشه بگین مشکل چیه
    اگه جواب بدین ممنون میشم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      دکتر داخلی کلیه بروید
  • تصویر کاربر حسین چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 465 مشاهده پرسش
    الت تناسلیم به سمتی منجربه شاید 35درجه سنم18 با قدی بلند هستم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      عکسش را بفرستید ببینم
  • تصویر کاربر علیرضا چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 395 مشاهده پرسش
    با سلام.
    دکتر عزیز اول اینکه ممنون از این سایت خوبتون بابت کمک به هم وطناتون قابل ستایش هست.
    اینجانب علیرضا متولد23ساله قرض از مزاحمت چند وقتی هست که وقتی به سرویس بهداشتی میرم بعد از تمام شدن ادرارم احساس می کنم که باز هم ادرار وجود داره اما توان خارج شدن نیست بعد از 10 الی 15 دقیقه بیرون آمدن از سرویس بهداشتی دوباره تکرار ادرار دارم باید به سرویس بهداشتی بروم و آن مقدار از ادراری مانده بود و با زور بیرون نمی آمد را خارج کنم بعد از این دیگر اذیت نمیشم در حقیقت یک سرویس بهداشتی ادرار باید در دو مرحله انجام بشود چیکار باید بکنم راهنمایی بفرمایید.کلافه شدم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      02122642744 نوار مثانه بگیرید
  • تصویر کاربر رضا چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 432 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید
    جواب ازمایش بنده به شرح ذیل می باشد ممنون میشوم اگر تحلیل فرمایید
    volume : 3.5
    color & Appearance : milky
    viscosity : more than normal
    ph : 7
    liquefaction time : more than 60
    count/ml : 38
    normal forms : 45
    motile : 35
    progressive - fast : 0
    progressive - slow : 25
    non progressive : 10
    non motile : 65
    w.b.c : 8 - 10
    Round cell : 4 - 6
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      حرکت کم است
  • تصویر کاربر جان چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 421 مشاهده پرسش
    مبتلا به خود ارضای به مدت ۱۵ سال.شدید..فکر کنم دچار واریکوسل هم باشم۰الان حدود نیم ساعت نعوظ داشتم اماخودارضایی نکردم...یه رگ یا عروق در کیسه متورم شد و بعد حالت نعوظ اژدها بین رفت.......دیگه نعوظ ندارم..انگار. الت بی حسه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      بیشتر عصبی است
  • تصویر کاربر محمد چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 453 مشاهده پرسش
    ضمن عرض سلام وادب
    جناب آقای دکتر مادر خانم بنده متولد 1354می باشد ایشان دفع پروتئین دارندچند سالی هم هست که دارو مصرف میکنند آیا بیماری ایشان درمان قطعی دارد؟سرانجام این بیماری چیست ؟قبلا از توجه وپاسخگویی حضرتعالی بی نهایت سپاسگزارم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۹ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      دکتر داخلی کلیه بروید
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب