لیست پرسشها (10,723 پرسش)
سامان جمعه ۱۵ آبان ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 451 مشاهده پرسش
سلام آقای دکتر من 17سالمه یک لکه سیاه روی آلتم هست که هر چند روز یک بار خییییلی کم میسوزه این چی میتونه باشه عکسشو فرستادم
آقای دکتر یک چیزی شبیه زیگیل در زیر کلاهک آلتم هست که نمیدونم چیه عکساشو براتون فرستادم لطفا کامل راهنماییم کنید ممنونم-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۱۵ آبان ۹۴( 1 دهه پیش)
خیلی مشخص نیست
-
- گفته بودین که براتون عکس بفرستم از دونه های رو التم.
- سلام یه سوال از خدمتتون داشتم . بنده 23 سالمه و مجردم . آلت بنده همیشه به حالت نعوض در میاد . چه به چیزی فکر کنم و یا نکنم چه چیزی ببینم و چه نبینم . بنده اهل استمنا هم نیستم اما هر از گاهی هر دو ماه یا هر یک ماه باشه اما همیشه در حالت نعوضه / لطفا کمکم کنید
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۱۵ آبان ۹۴( 1 دهه پیش)
استانه تحریک بالا و طبیعی است
-
- در پاسخ به سوال من s72y512213 در مورد آزمایش اسپرم فرمودید که هر آزمایشگاهی این آزمایش را انجام میدهد. یعنی برای این آزمایش نیاز به تجویز پزشک نیست؟ و با درخواست از آزمایشگاه این آزمایش را بدون نیاز به درخواست پزشک مانند آزمایش گروه خونی انجام میدهد؟
- سلام من درکلیه راستم سه سنگ دارم یکی ازانها ده میل هست که درمسیره حالب گیرکرده میخواستم ببینم قطره لوله حالب چقدره
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۱۵ آبان ۹۴( 1 دهه پیش)
مطلب سایت مکن در مورد سنگ حالب را ببینید
-
- سلام علیکم،بنده 26 سال دارم مدت 4 سال است که دچار سنگ کلیه شده ام(البته سنگ کلیه ارثی) و تا به حال 2 بار عمل tul انجام دادم ولی باز هم با مصرف داروهایی مثل پودر سیترات پتاسیم و آلوپرینول و رواتینکس و ب6 و هیدروکلروتیازید و سنگکل و منیزیم...و آب زیاد بازهم کلیه ام سنگ میسازد و در حال حاضر یک سنگ به قطر هشت میلی متر در کالیس تحتانی کلیه چپ دارم و جدیدا یک کیست کورتیکال به قطر سیزده میلیمتر در پل میانی کلیه چپ دارم،البته نوع سنگ ها هم کلسیمی و هم اسید اوریکی است و تمام آزمایشاتم نرمال است.متاسفانه این بیماری موجب اختلال در زندگی بنده شده است و عاجزانه از شما تقاضای راهنمایی دارم. التماس دعا
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۱۵ آبان ۹۴( 1 دهه پیش)
مصرف زیاد اب و کم نمک
-
- با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دکتر کرمی
حدودا یک سال پیش التم به سمت پایین کشیده شد و از آن موقع متوجه شدم التم بی حس شده حتی کشاله های رانم سر و بی حس شده و لذت جنسیم بسیار کم شده وبا بی حسی الت وبه سختی ارضا می شوم .به نظرم عصب حسی التم اسیب دیده است. لطفا اگر درمانی دارد بنده را راهنمایی کنید .یک سال از این موضوع گذشته وهیچ فرقی نکرده وبهتر نشدم .با تشکر-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۷ آبان ۹۴( 1 دهه پیش)
مشکلتان عصبی است
-
- سلام آقای دکتر.میخواستم بدانم از کجا می توان فهمید که زن به ارگاسم رسیده است. آیا لرزشی که در بدن زنان بعد از تحریک واژن رخ می دهد دلالت بر ارگاسم آنان دارد، مثلا سه یا چهار لرزش پی درپی..
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۷ آبان ۹۴( 1 دهه پیش)
بله میتواند نشانه باشد - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام آقای دکتر و عذرخواهی می کنم که اینقدر مزاحم می شم.
شماره پرسسش قبلیم m09k011309 بود که گفتیم عک رو همینجا بفرستم.
آقای دکتر راه درمان غیر لیزری این Pearly Penile Papules چیه؟-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۷ آبان ۹۴( 1 دهه پیش)
عکس شفاف نیست - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام.باعرض احترام.
1کیست اکوفری به اندازه 10*12میلیمتردرپل میانی کلیه چپم مشاهده شده.دکتردرمانش چیه؟مرسی.متشکر.
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

