اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر محمد جمعه ۱۵ آبان ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 740 مشاهده پرسش
    میزان ادرار در24ساعت چقدربایدباشد اگرکمترازحداستاندارد باشد علت چیست
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۵ آبان ۹۴( 1 دهه پیش)
      بر اساس مصرف مایعات است
  • تصویر کاربر عطا جمعه ۱۵ آبان ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 443 مشاهده پرسش
    سلام.دکتر من 30 سالمه.دو تاسوال داشتم 1-من هر از گاهی(بعضی وقتها 2 ماه بعضی وفتها 2 هفته) سر آلت تناسلیم یه التهاب کوچیک قرمز رنگی پیدا میکنه (اندازه ته سوزن ته گرد) بعد چند روز یه مقدار خشک میشه و روش یه پوست تشکیل میشه و میفته و تقریبا به حالت عادی بر میگرده.این اواخر که پیش میاد ،یکم به نظر زیاد تر شده.میخام ببینم چیکا باید بکنم.خطرناکه ؟کلا پوست سر آلتم انگار خیلی نازک و حساس شده و انگار خیلی جاهاش پوست پوست میشه بعضی وقتها و یه سوزش خفیفی بعضی وقتها در حالت نعوظ پیدا میکنم.
    یه بار یه دکتر پوست رفتم درست معاینه نکرد و فقط گفت یه پماد بتا متازون بزن.
    در صورت نیاز به ویزیت این مشکل مربوط به متخصص اورولوژ میشه یا پوست؟ میتونم بیام شما ویزیت کنید؟2
    -هزینه و شرایط انجام وازکتومی هم میخاستم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۵ آبان ۹۴( 1 دهه پیش)
      از انجا ازمایش دهید
    2. تصویر کاربر عطا جمعه ۱۵ آبان ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام.چی متوجه جواب نشدم.
      البته من حضورا هم دو هفته پیش خدمتتون رسیدم و معاینه کردید گفتید اصلا چیز خاصی نیست و بیماریهایی شبیه زگیل و ... نیست و نگران نباشم و کاری نداشته باشم.که من خیلی وسواسی بودم و گفتم اگه نیاز هست دکتر پوست هم برم.(موهای بلندی داشتم ... 😀 )
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۵ آبان ۹۴( 1 دهه پیش)
      متخصص پوست بروید 2-من انجام نمی دهم
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر یونس جمعه ۱۵ آبان ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 460 مشاهده پرسش
    دکتر بنده 22سالم هست و تقریبا سه ساله روی کیسه بیضه م چهارتا حالت دونه داره..هرکدوم به اندازه قطر دومیلیمترهست...
    نه بزرگ شده نه کوچیک شده چندبارم خواستم بکنمشون امانشده دردوخارشی هم نداره
    ممنون میشم بفرماییدچی هست وبایدچیکارکنم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۵ آبان ۹۴( 1 دهه پیش)
      باید ببینم
  • تصویر کاربر يزدانفر دوشنبه ۱۸ آبان ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 462 مشاهده پرسش
    آقاى كرمى با عرض سلام

    پسر ٥ ساله ام تنگى محل اتصال حالب به لگنچه كليه داشته و يك سال پيش عمل پيلوپلاستى لاپاراسكپى انجام داده ، تنگى حالب به اندازه ٩٠ ٪ بوده، و باعث انباشته شدن ادرار و گشادى لگنچه بوده، راه عبور ادرار از لگنچه با عمل جرايي باز شده، ولى لگنچه به همون اندازه پيش از عمل باقى مانده، و اين باعث ماندن بيشتر زمان ادرار در لگنچه و كاركرد آهسته تر كليه شده است، همچون بادكنكى كه بعد از باد كردن باد آن را خالى كنيد شكل و فرم اوليه خود را از دست ميدهد اين چيزيست كه متخصص اورالژى در اينباره گفته است، آيا چنين چيزى درست است؟ مگر لگنچه ضخامت و قدرت انقباظ و انبساط را ندارد؟ چرا همين جور بزرگ مانده است؟ و اينكه آيا بزرگتر بودن كليه و كاركرد آهسته آن در تخليه ادرار در دراز مدت براى كليه مشكل آفرين است؟ و در اين باره چه نكاتى را بايد در نظر گرفت و چگونه بايد اقدام كرد؟
    با سپاس فراوان از شما و آرزوى موفقيت
    ممنونم از اينكه بتونيم به سوالاتم پاسخ بدهيد

    خدا نگهدار
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۵ آبان ۹۴( 1 دهه پیش)
      مراجعه حضوری با مدارک
    2. تصویر کاربر يزدانفر شنبه ۱۶ آبان ۹۴( 1 دهه پیش)
      ببخشيد آقاى دكتر ما ساكن انگلستان هستيم براى همين نميتوانيم مراجعه حضورى داشته باشيم و مدارك را بيارم. اگه امكانش هست همينجا به سوالاتم پاسخ بدهيد.
      ممنونم

      يزدانفر
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۷ آبان ۹۴( 1 دهه پیش)
      اگر بعد از عمل اسکنDTPAنشان رفع انسداد باشد دیگر اقدامی نیست
    4. تصویر کاربر يزدانفر دوشنبه ۱۸ آبان ۹۴( 1 دهه پیش)
      بعد از عمل، سنوگرافى اتمى گرفتيم و نشان داد كه راه عبور ادرار از لگنچه باز شده است، ولى لگنچه به همان اندازه پيش از عمل بزرگ مانده است و سنوگرافى كه به تازگى گرفته ايم نشان ميدهد كه ادرار در لگنچه ميماند و كم كم خارج ميشود.
      سوال ديگرى كه داشتم چرا به شكل اوليه خود برنگشته است و آيا اين در مرور زمان براى كليه مشكل ايجاد ميكند؟

      با تشكر فراوان

      يزدانفر
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۸ آبان ۹۴( 1 دهه پیش)
      خوشبختانه باز است واقدامی لازم نیست
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر سعید جمعه ۱۵ آبان ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 529 مشاهده پرسش
    سلام من پسری ۲۶ ساله هستم چهار ماهی میشود با خانومی ۳۰ ساله سکس میکنم بدون کاندوم الان یه ماهی میشه سوزش ادرار دارم وقتی ارضا میشمم سوزش دارم تو ادرارم تکه های سفید رنگی شبیه دستمال کاغذی میبینم ازمایش ادرارمم اینجوریه wbc/h.b.f 9_11 و rbc 0_1 و ep cells 3_4 و باقیش زده negative
    1. تصویر کاربر سعید چهارشنبه ۱۳ آبان ۹۴( 1 دهه پیش)
      دکتر جواب من چی شد
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۵ آبان ۹۴( 1 دهه پیش)
      باید کشت از ترشحات بدهید
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر علیرضا جمعه ۱۵ آبان ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 460 مشاهده پرسش
    سلام جناب دکتر خسته نباشید
    من 21 سالمه.چند روزیه زیر آلت تناسلیم یه قسمتش گره مانند شده و وقتی دست میخوره سوزش میگیره..همون قسمت بعضی اوقات از همون ناحیه پوست ترشحاتی بیرون میاد که بوی بدی دارند.البته هیچ زخمی معلوم نیس و زیر پوست میباشد..در ضمن هیچگونه مشکلی در دفع ادرار نمیباشد.ممنون میشم راهنماییم کنید.
    با تشکر فراوان
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۵ آبان ۹۴( 1 دهه پیش)
      باید ببینم
  • تصویر کاربر محمد جمعه ۱۵ آبان ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 478 مشاهده پرسش
    با سلام جناب اقای دکتر کرمی عزیز و بزرگوار
    سونوگرافی کردم
    کلیه راست بطول 85MM و کلیه چپ 117 میلیمتر دارای اکوی کورتیکومدولاری مشخص و طبیعی هستند .
    کلیه راست کوچکتر از حد طبیعی است
    سنگ و هیدرونفروز دیده نشده
    ایا اقای دکتر در زندگی ایندم دچار مشکل میشم
    مرض قند هم ندارم چیکار کنم که به هیچ مشکلی دچار نشم ؟
    دکتر بهم گفته مادر زادی اینطوری هستم .
    راستی سنگ یا پروتین یا خون هم در ازمایش ادرارمم مشاهده نشده .
    سوال دیگر اقای دکتر اینه که من واریس گرید 3 هم دارم ..
    ایا رگهای کلیه و قلب هم امکان واریس شدن دارن یعنی چ جوری میتونم جلوگیری کنم از بقیه اینجور علایما 🙁
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۵ آبان ۹۴( 1 دهه پیش)
      باید معاینه شوید
  • تصویر کاربر بابک جمعه ۱۵ آبان ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 304 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر من دو تا آزمایش اسپرم دارم البته مال ۲ سال پیشه تقریبا میخوام ببینم چطوره وضعیت برای باروری
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۵ آبان ۹۴( 1 دهه پیش)
      باز نشد
  • تصویر کاربر لیلا جمعه ۱۵ آبان ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 436 مشاهده پرسش
    با سلام. مامان من اتفاقی متوجه دو توده کنار کلیه شدن. دکتر سونو نوشتن انجام دادن. بعد سی تی اسکن انجام دادن که همین الان از اتاق سی تی اپمدن بیرون. میخوام بدونم من چطور میتونم مطمئن شم خطری نداره. دکتر سی تی اسکن گفتن جراحی صفرا نکردی که گفتن نه. دیگه گفتن مشکل خاصی نداری. حالا امروز من چطور بفهمم مشکلی هست یا نه. جواب سیتی عصر میاد و دکترم که تاسو عاشوراست نیستن تا سهشنبه. ممنون میشم راهنماییم کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۵ آبان ۹۴( 1 دهه پیش)
      باید نتیجه را ببینم
  • تصویر کاربر سامان جمعه ۱۵ آبان ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 478 مشاهده پرسش
    آقای دکتر سلام من 17سالمه زیر کلاهک آلتم یک چیزی شبیه زیگیل ریز هست که هر چند روز خییییییلییی کم میسوزه عکسشو فرستادم این چیه ترووو خدا
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۵ آبان ۹۴( 1 دهه پیش)
      مهم نیست
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب