اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر رامین پنجشنبه ۵ آذر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 418 مشاهده پرسش
    سلام
    آقای دکتر بنده سه ساله ازدواج کردم. قصد داریم بچه دار شویم.چند سوال از خدمت جنابعالی داشتم، اگر لطف کنید ممنون میشم.
    1.آیا فاصله مقاربت کمتر باشه (3روز)کیفیت اسپرم های y بهتره یا بیشتر (20روز)؟
    2.بعضی جاها دیدم قبل از مقاربت، مدت 10 دقیقه روی بیضه ها یخ بگذارید تا کیفیت اسپرم بهتر بشه.آیا کار درستی است؟
    3.آیا اسپری های تاخیری در داروخانه ها بر اسپرم مضر است؟البته استفاده موقت
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۵ آذر ۹۴( 1 دهه پیش)
      1-بله2-نه درست نیست3-نه
  • تصویر کاربر محمد جمعه ۲۲ آبان ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 1772 مشاهده پرسش
    به نام حضرت دوست با سلام خدمت آقای دکتر سوالی که بنده دارم این است که من سنگی در لگنچه ولوله حالب وکلیه سمت راست دارم ومن از قبل از این که سنگ تشخیص داده شود به مدت چهار سال است که مشکل نشتی ادرار دارم می خواستم بدونم که آیا این مشکل نشتی ادرار من به سنگ ربطی دارد یا نه سن بنده 18سال مرد.باسپاس فراوان
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۲ آبان ۹۴( 1 دهه پیش)
      باید سونوگرافی یا عکسش را بفرستید ببینم
  • تصویر کاربر شکوفه جمعه ۲۲ آبان ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 394 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت دکتر گرامی
    همسر بنده حدود 30 سال سن دارد. و دایم از تکرر ادرار حرف میزند. در بهار و تابستان که عرق میکند این تکرر کمتر هست و ازار دهنده نیست ولی در زمستان زیاذ هست. البته ایشان زیاد مایعات مینوشند. ایا دلیل نگران کننده ای دارد یا خیر؟ ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۲ آبان ۹۴( 1 دهه پیش)
      جهت نوار عصب مثانه تماس09351142080
  • تصویر کاربر امیرحسین پنجشنبه ۵ آذر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 428 مشاهده پرسش
    با عرض سلام و ادب خدمت اقای دکتر علت افت و بالا رفتن ناگهانی و سریع قند و فشارخون چیست؟؟ البته ممکن است گاهی یکی مثلا قند ناگهانی افت یا بالا برود و در زمان دیگری فشار اینگونه شود ایا علت عصبی میتواند داشته باشد و این نوسان سریع قند و فشار قابل پیشگیری میباشد؟؟ ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۵ آذر ۹۴( 1 دهه پیش)
      دکتر دیابت بروید
  • تصویر کاربر امیرحسین پنجشنبه ۵ آذر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 452 مشاهده پرسش
    با عرض سلام و ادب خدمت اقای دکتر علت افت و بالا رفتن ناگهانی و سریع قند و فشارخون چیست؟؟ البته ممکن است گاهی یکی مثلا قند ناگهانی افت یا بالا برود و در زمان دیگری فشار اینگونه شود ایا علت عصبی میتواند داشته باشد و این نوسان سریع قند و فشار قابل پیشگیری میباشد؟؟ ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۵ آذر ۹۴( 1 دهه پیش)
      کار من نیست
  • تصویر کاربر ارین پنجشنبه ۵ آذر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 475 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت اقای دکتر،من 14 روز عمل لاپاراسکوپی فتق کردم... الان 5 سانتی متر زیر نافم درد شدید احساس میکنم... از درد شدید بیضه ها نمیتونم رابطه بر قرار کنم و واقعا ناراحتم.الان تو ماشین نشستم برای ازار دهنس.. باتشکر.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۵ آذر ۹۴( 1 دهه پیش)
      از دکترتان بپرسید بهتر است
  • تصویر کاربر فرهاد شنبه ۳۰ آبان ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 634 مشاهده پرسش
    با سلام برای فروش کلیه چه نوع ازمایش هایی باید انجام بدم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۳۰ آبان ۹۴( 1 دهه پیش)
      من بیوند نمی کنم
  • تصویر کاربر نوید جمعه ۲۲ آبان ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 443 مشاهده پرسش
    با سلام.اقا ی دکتر من واریکوسل گرید 1 دارم و خدمت شما رسیدم که فرمودید نیاز به درمان نیست.ازمایش هم برای اطمینان خاطر دادم.خواستم ببینید ازمایش نرماله یا نه؟؟ با تشکر
    Volume: 5.5
    Sperm count;million/ml 70
    Class A 42.7
    Class B 26.9
    Class c 22.2
    Class D 8.2
    A+B % 69.9
    Normal% 70
    Head pathology % 20
    Neck patology % 10
    Tail pathology 0
    Ph 8
    Colour milky; opal
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۲ آبان ۹۴( 1 دهه پیش)
      خوب است
  • تصویر کاربر علی جمعه ۲۲ آبان ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 453 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر نوزاد ۴۰ روزه من هنگام ادرار زیاد گریه میکنه حتی اگه خواب باشه با گریه شدید بیدار میشه و بعد چند دقیقه که به شدت گریه مبکنه اونوقت ار میکنه البته یه کم که از ادرارس میاد چند ثانیه نگه میداره و بعد دوباره بقیه ادرارشو میکنه لطفا راهنماییم کنید درضمن از ابتدای تولد عفونت داشت که ختنه کردیمش
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۲ آبان ۹۴( 1 دهه پیش)
      آزمایش و سونوگرافی
  • تصویر کاربر امیرحسین شنبه ۳۰ آبان ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 459 مشاهده پرسش
    با عرض سلام خدمت اقای دکتر ایا برداشتن کیست اپیدیدیم لزوما باعث ناباروری خواهد شد و علت افت و بالا رفتن ناگهانی قند و فشارخون چیست؟؟ البته ممکن است گاهی یکی مثلا قند ناگهانی افت یا بالا برود و در زمان دیگری فشار اینگونه شود ایا علت عصبی میتواند داشته باشد؟؟ ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۳۰ آبان ۹۴( 1 دهه پیش)
      باید معاینه کنم
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب