اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر اسدالله پنجشنبه ۱۲ آذر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 527 مشاهده پرسش
    با عرض سلام وخسته نباشید خدمت شما. من 32 سالمه مدت 8 سال هستش ک کلیه سمت چپم درد میکنه البته فقط زمانی ک سردم بشه ویا اینکه اب کم بخورم چن سری ب دکترهای متخصص مراجعه کردم تو یکی از سونوگرافیا گفتن 5 میل سنگ داری قرصو داروهای مختلف مصرف کردم ولی دفع نشده ب نظر شما از چی میتونه باشه ومن باید چیکار کنم ایا در این مدت اسیبی ب کلیم رسیده یا نه.مرسی.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۲ آذر ۹۴( 1 دهه پیش)
      نیاز به درمان ندارد
  • تصویر کاربر محمد پنجشنبه ۱۲ آذر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 451 مشاهده پرسش
    پدر من 55 سالشونه،کلیه هاشون کوچک شده، اوره درحد75-80 و کراتینشون هم بالاست.و ادرارشان راهم نمیتوانند تخلیه کنند،مشکل دارن.چندین بار به پزشک مراجعه کردند ولی بیماریشون فرقی نکرده.ممنون میشیم از راهنمایی های شماهم استفاده کنیم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۲ آذر ۹۴( 1 دهه پیش)
      دکتر دتخلی کلیه بروید
  • تصویر کاربر حسن جمعه ۲۹ آبان ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 372 مشاهده پرسش
    سلام - من چند شب پیش با همسرم از پشت رابطه داشتم
    بعد از چند دقیقه دخول از واژن همسرم خون اومد بیرون، و خیلی سخت بود براش
    بنظر شما این خون برای چی هست یا ممکنه که بیماری داشته باشن
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۹ آبان ۹۴( 1 دهه پیش)
      معاينه زنان انجام شود
  • تصویر کاربر بیژن یکشنبه ۸ آذر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 421 مشاهده پرسش
    با سلام
    اقای دکتر من سنگ کلیه داشتم اما وقتی دردم شروع شد و تحت نظر دکتر رفتم بعد سونگرافی سنگ وارد حالب شده بود اما درد شدیدی داشتم بعد 2 روز مصرف مایعات و فعالیت بدون اینکه متوجه دفع سنگ بشم دردم قطع شد از کجا بابد مطمین شم سنگ دفع شده? ممکنه داخل حالب بمونه?
    با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۸ آذر ۹۴( 1 دهه پیش)
      سیتی اسکن
  • تصویر کاربر سعئد یکشنبه ۸ آذر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 339 مشاهده پرسش
    عرض سلام و خسته نباشید
    من تقریبا عرض یک ساله که عمل فتق و واریکوسل همزمان انجام داده ام ( سمت راست قتق ، سمت چپ واریکوسل) . الان جای فتق ام باد میکنه و درد داره. سوالم اینه که ممکنه دوباره عمل فتق تکرار بشه؟ در ضمن من کارم تست موتوره، زیادی سرپا میمونم ، و سنمم ۱۹ . با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۸ آذر ۹۴( 1 دهه پیش)
      معاینه ضروری است
  • تصویر کاربر ناشناس پنجشنبه ۱۲ آذر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 503 مشاهده پرسش
    سلام. دکتر من چند ماه پیش 3 تا تستوسترون تزریق کرده بودم و اسپرمم به صفر رسیده بود و بیضه هامم هر کدوم نیم سانت کوچک شده بود، شما گفتین که چندماه بعد مجدد آزمایش بدم الان آزمایش دادم لطفا برام تفسیرش کنید و اینکه امید به بهبودی بصورت طبیعی هست یا باید دارو استفاده کنم؟ همچنین همراه با تستوسترون سه تا نوربیان هم تزریق کردم و موقع تزریق روی کلیه هام جوش میزد الان بعد چندماه درد خفیفی تو کلیه هام احساس میکنم آیا از عوارضه تزریقه و اینکه چیکار کنم؟ متشکرم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۸ آذر ۹۴( 1 دهه پیش)
      خوب است
    2. تصویر کاربر ناشناس یکشنبه ۸ آذر ۹۴( 1 دهه پیش)
      متخصص اورولوژی با توجه به این آزمایش برام ۱۰ عدد هاش سی جی ۵۰۰۰ تجویز کرده من میترسم عوارض داشته باشه برام، آیا با توجه به این آزمایش نیازی به استفاده از این آمپول دارم؟؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۲ آذر ۹۴( 1 دهه پیش)
      نه ضررر ندارد
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر میلاد یکشنبه ۸ آذر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 424 مشاهده پرسش
    سلام علیکم جناب آقای دکتر عزیز
    من متاسفانه از 14 سالگی تا الان 27 سالگی خودارضائی میکنم
    فقط یکسال 24 تا 25 که متاهل بودم خودارضائی نکردم.و در رابطه جنسی هم کم نیاوردم و موفق بودم و همسرم راضی بود
    اما دوساله ک جدا شدم دوباره خودارضائی میکنم
    لطفا کمکم کنید چطور ترک کنم.الان هر 3.4 روز انجام میدم
    سوال بعدیم آلتم به سمت چپ کجه.اما نمیدونم طبیعیه یا غیرطبیعیه؟!
    چطور متوجه بشم بزرگوار؟!
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۸ آذر ۹۴( 1 دهه پیش)
      عکسش را بفرستید
  • تصویر کاربر امیرمسعود یکشنبه ۸ آذر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 465 مشاهده پرسش
    سلام دکتر خسته نباشید...

    بنده پسر هستم و 20سالمه...

    الان حدود سه ماهه که همش احساس ادرار دارم در صورتی که مثانم خالیه...سونوگرافی از کلیه و مثانه و پروستات گرفتم هیچ مشکلی نداشتم...دکتر برام تامسولوسین نوشت خوب شدم ولی مدتی بعد دوباره شروع شد...بازم رفتم دکتر برام افلوکساسین نوشت مصرف کردم احساس کردم دیگه خوب شدم ولی بازم اون علائم عود کرد...کلا یک روز خوبم یک روز بدم...درواقع هروقت سرم شلوغه یا مشغول هستم احساس نمیکنم ک ادرار دارم ولی وقتی میرم تو فکرش دوباره اون حس بهم دست میده...نمیدونم چیکار کنم...آقای دکتر ممکنه فقط استرس باشه یا حساس شده باشم روش یا واقعا مشکل دارم؟
    در طول شبانه روز5 تا 7بار هم دفع ادرار دارم...

    آیا با برقراری رابطه زناشویی ممکنه مشکلم برطرف بشه؟؟ممنون دکتر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۸ آذر ۹۴( 1 دهه پیش)
      نه
  • تصویر کاربر سیدحسین سه شنبه ۱۰ آذر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 529 مشاهده پرسش
    باسلام خدمت دکتر کرمی.چند روزی است کلیه سمت راستم درد میکند حالت تهوع و استفراغ و سوزش ادرار هم ندارم اما سنگی به قطر4میلی متر در کالیس تحتانی کلیه راست طبق آزمایش سونوگرافی وجود دارد باید چه کار کنم آقای دکتر؟باتشکر.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۰ آذر ۹۴( 1 دهه پیش)
      نیاز به درمان نداردذ
  • تصویر کاربر محمدعلي پنجشنبه ۲۸ آبان ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 507 مشاهده پرسش
    باعرض سلام وخسته نباشيدخدمت شما ،من الان سه روزهست كه سنگ حالب دارم (حدو6mm)يعني اينكه ازكليه وارد حالب شده ،روز دوم 3بارحالت تهوع داشتم به همراه دردبسيارشديددرسمت راست كمرم .پيش دكتراورولوژيست (دكترناصح دررشت )رفتم ،3نوع دارو(سلوكسيب،Omnic0.4,رواتينكس)داد.مي خواستم بپرسم بعدازچه مدتي براي سنگ شكن بايداقدام كنم ؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۸ آبان ۹۴( 1 دهه پیش)
      فيلم سنگ حالب من وا ببينيد
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب