لیست پرسشها (10,723 پرسش)
اسدالله پنجشنبه ۱۲ آذر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 527 مشاهده پرسش
با عرض سلام وخسته نباشید خدمت شما. من 32 سالمه مدت 8 سال هستش ک کلیه سمت چپم درد میکنه البته فقط زمانی ک سردم بشه ویا اینکه اب کم بخورم چن سری ب دکترهای متخصص مراجعه کردم تو یکی از سونوگرافیا گفتن 5 میل سنگ داری قرصو داروهای مختلف مصرف کردم ولی دفع نشده ب نظر شما از چی میتونه باشه ومن باید چیکار کنم ایا در این مدت اسیبی ب کلیم رسیده یا نه.مرسی.-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۲ آذر ۹۴( 1 دهه پیش)
نیاز به درمان ندارد
-
- پدر من 55 سالشونه،کلیه هاشون کوچک شده، اوره درحد75-80 و کراتینشون هم بالاست.و ادرارشان راهم نمیتوانند تخلیه کنند،مشکل دارن.چندین بار به پزشک مراجعه کردند ولی بیماریشون فرقی نکرده.ممنون میشیم از راهنمایی های شماهم استفاده کنیم
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۲ آذر ۹۴( 1 دهه پیش)
دکتر دتخلی کلیه بروید
-
- سلام - من چند شب پیش با همسرم از پشت رابطه داشتم
بعد از چند دقیقه دخول از واژن همسرم خون اومد بیرون، و خیلی سخت بود براش
بنظر شما این خون برای چی هست یا ممکنه که بیماری داشته باشن-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۲۹ آبان ۹۴( 1 دهه پیش)
معاينه زنان انجام شود
-
- با سلام
اقای دکتر من سنگ کلیه داشتم اما وقتی دردم شروع شد و تحت نظر دکتر رفتم بعد سونگرافی سنگ وارد حالب شده بود اما درد شدیدی داشتم بعد 2 روز مصرف مایعات و فعالیت بدون اینکه متوجه دفع سنگ بشم دردم قطع شد از کجا بابد مطمین شم سنگ دفع شده? ممکنه داخل حالب بمونه?
با تشکر - عرض سلام و خسته نباشید
من تقریبا عرض یک ساله که عمل فتق و واریکوسل همزمان انجام داده ام ( سمت راست قتق ، سمت چپ واریکوسل) . الان جای فتق ام باد میکنه و درد داره. سوالم اینه که ممکنه دوباره عمل فتق تکرار بشه؟ در ضمن من کارم تست موتوره، زیادی سرپا میمونم ، و سنمم ۱۹ . با تشکر-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۸ آذر ۹۴( 1 دهه پیش)
معاینه ضروری است
-
- سلام. دکتر من چند ماه پیش 3 تا تستوسترون تزریق کرده بودم و اسپرمم به صفر رسیده بود و بیضه هامم هر کدوم نیم سانت کوچک شده بود، شما گفتین که چندماه بعد مجدد آزمایش بدم الان آزمایش دادم لطفا برام تفسیرش کنید و اینکه امید به بهبودی بصورت طبیعی هست یا باید دارو استفاده کنم؟ همچنین همراه با تستوسترون سه تا نوربیان هم تزریق کردم و موقع تزریق روی کلیه هام جوش میزد الان بعد چندماه درد خفیفی تو کلیه هام احساس میکنم آیا از عوارضه تزریقه و اینکه چیکار کنم؟ متشکرم
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۸ آذر ۹۴( 1 دهه پیش)
خوب است - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام علیکم جناب آقای دکتر عزیز
من متاسفانه از 14 سالگی تا الان 27 سالگی خودارضائی میکنم
فقط یکسال 24 تا 25 که متاهل بودم خودارضائی نکردم.و در رابطه جنسی هم کم نیاوردم و موفق بودم و همسرم راضی بود
اما دوساله ک جدا شدم دوباره خودارضائی میکنم
لطفا کمکم کنید چطور ترک کنم.الان هر 3.4 روز انجام میدم
سوال بعدیم آلتم به سمت چپ کجه.اما نمیدونم طبیعیه یا غیرطبیعیه؟!
چطور متوجه بشم بزرگوار؟!-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۸ آذر ۹۴( 1 دهه پیش)
عکسش را بفرستید
-
- سلام دکتر خسته نباشید...
بنده پسر هستم و 20سالمه...
الان حدود سه ماهه که همش احساس ادرار دارم در صورتی که مثانم خالیه...سونوگرافی از کلیه و مثانه و پروستات گرفتم هیچ مشکلی نداشتم...دکتر برام تامسولوسین نوشت خوب شدم ولی مدتی بعد دوباره شروع شد...بازم رفتم دکتر برام افلوکساسین نوشت مصرف کردم احساس کردم دیگه خوب شدم ولی بازم اون علائم عود کرد...کلا یک روز خوبم یک روز بدم...درواقع هروقت سرم شلوغه یا مشغول هستم احساس نمیکنم ک ادرار دارم ولی وقتی میرم تو فکرش دوباره اون حس بهم دست میده...نمیدونم چیکار کنم...آقای دکتر ممکنه فقط استرس باشه یا حساس شده باشم روش یا واقعا مشکل دارم؟
در طول شبانه روز5 تا 7بار هم دفع ادرار دارم...
آیا با برقراری رابطه زناشویی ممکنه مشکلم برطرف بشه؟؟ممنون دکتر - باسلام خدمت دکتر کرمی.چند روزی است کلیه سمت راستم درد میکند حالت تهوع و استفراغ و سوزش ادرار هم ندارم اما سنگی به قطر4میلی متر در کالیس تحتانی کلیه راست طبق آزمایش سونوگرافی وجود دارد باید چه کار کنم آقای دکتر؟باتشکر.
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۰ آذر ۹۴( 1 دهه پیش)
نیاز به درمان نداردذ
-
- باعرض سلام وخسته نباشيدخدمت شما ،من الان سه روزهست كه سنگ حالب دارم (حدو6mm)يعني اينكه ازكليه وارد حالب شده ،روز دوم 3بارحالت تهوع داشتم به همراه دردبسيارشديددرسمت راست كمرم .پيش دكتراورولوژيست (دكترناصح دررشت )رفتم ،3نوع دارو(سلوكسيب،Omnic0.4,رواتينكس)داد.مي خواستم بپرسم بعدازچه مدتي براي سنگ شكن بايداقدام كنم ؟
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۲۸ آبان ۹۴( 1 دهه پیش)
فيلم سنگ حالب من وا ببينيد
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

