اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر محمد شنبه ۱۷ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 491 مشاهده پرسش
    سلام و خسته نباشید
    کلیه های بنده سنگ سازه و ۱۰ سالی هست که متوجه این مسیله شدم و چندین بار سنگ شکن کردم اخرین بار سال قبل بوده و دو تا سنگ در کلیه بوده که یکی رو با سنگ شکن دفع کردن اما دومی رو با دو ماه درد مداوم و درمانهای ضد درد و گیر کردن در لوله حالب دفع کردم اما درد کلیه همچنان ادامه داره ایا احتمال عفونت در این مدت وجود داره و ایا با انتی بیوتیک و درمان گیاهی مفید هست یا نه؟ عفونت به این خاطر که ۱ ماهی سنگ در لوله حالب بوده و برگشت ادرار هم وجود داشت.....
    و اینکه الان بعد دفع چه درمانهایی جهت جلوگیری از تشکیل مجدد سنگ وجود داره....ممنون در پناه مولا حسین
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۷ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد سونوگرافي وارمايش جديد بگيريد
  • تصویر کاربر معصومه شنبه ۱۷ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 456 مشاهده پرسش
    خانم متاهله29ساله هست بدون زایمان یا هر گونه عمل جراحی
    من همیشه تکرر ادرار داشتم اما بیشتر موقع خواب بلافاصله بعد از بیرون امدن از دستشویی احساس میکنم مقانه ام خالی نشده است.بلافاصله به دستشویی میرم باز دستشویی دارم.
    به طوری که اگرسر دستشویی خودم راشل یاسفت کنم چند قطره دستشویی میکنم واین کار را اگر ادامه دهم ادرارم میاید
    میخاستم ببینم مشکل از کجاست
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۷ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد نوار مثانه بگيريد
  • تصویر کاربر مهرداد شنبه ۱۷ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 27983 مشاهده پرسش
    اقای دکتر سلام
    من طی ویزیت اول ۴۰هزار تومان بابت ویزیت و ۴۰۰هزار تومان بابت کرایوتراپی پرداخت کردم.
    هفت روز بعد برای معاینه و بررسی نتیجه مراجعه کردم و منشی محترم مجدد مبلغ ۴۰هزار تومان بابت ویزیت دریافت نمودند.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۷ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      ويزيت طبق قانون است انجام كرايو بر اساس تعرفه وتعداد زگيل وبا توافق شما ميباشد ولذا كار غير قانوني وغير منصفانه نيست ولي در هر صورت ما خدمتگزار همه بيماران مراجعه كننده هستيم واز انتقادتان تشكر ميكنم
  • تصویر کاربر کتایون شنبه ۱۷ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 371 مشاهده پرسش
    با سلام آقای دکتر من دچار بیماری رکتوسل هستم که خب از عملش خیلی میترسم ومدام دچار عفونت ادراری میشم و تکرار ادرار و بوی بد واژن میخواستم ببینم این مربوط به رکتوسل من هستش یا نه چون چند بار درمان کردم ولی درست نمیشه دوباره تکرار میشه. با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۷ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد بررسي سويد
  • تصویر کاربر حسین یکشنبه ۱۱ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 915 مشاهده پرسش
    با عرض سلام و خسته نباشید. آقای دکتر ببخشید می خواستم بدانم که در اعمال جراحی مربوط به دستگاه تناسلی مردان مثل عمل اصلاح انحنای آلت،آیا پرستار خانم هم در اتاق عمل حضور خواهد داشت یا خیر؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۱ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      نه
  • تصویر کاربر سینا یکشنبه ۱۱ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 786 مشاهده پرسش
    سلام. وقت بخیر. من پسری 24 سالم. بیماری هیپوسپادیاس دارم. آلتم نعوذ پیدا میکنه و محتلمم میشم. ایا بخوام ازدواج بکنم لزوما باید عمل جراحی بکنم؟ اگه عمل جراحی نکنم مشکلی پیش میاد در رابطه جنسیم و فرزنداوری؟
    اگه عمل بکنم، قدر عملش طول میکشه؟ باید پیش چه دکتری برم؟ تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۱ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد ببينم
  • تصویر کاربر کاظم یکشنبه ۱۱ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 492 مشاهده پرسش
    سلام 1-این عفونت میکرب است یا قارچ2-مدت 10 ماه است مبتلا هستم با درو در مان نمیشود چه کنم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۱ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد بررسي شود
  • تصویر کاربر حسین یکشنبه ۱۱ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 421 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر خسته نباشید من جوانی 23 ساله هستم که ۳ سال پیش با اصرار دکتر وپدر ومادرم عمل واریکوسل انجام دادم در حالی که دوست نداشتم عمل کنم اما حالم هر روز بد تر میشه کم خونی کمر درد بی حال سر درد و... این ها عوارض بعد از عملی که انجام دادم چکار کنم راهی برای باز گشت به قبل از عمل دارم ممنون اگه جواب رو به ایمیلم بدی
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۱ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد معاينه شويد
  • تصویر کاربر روح یکشنبه ۱۱ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 423 مشاهده پرسش
    سلام من حدود یک سال هست که عمل فتق انجام دادم و خودم هم نمیدونم بر اثر چی فتق شده بودم یعنی تاجایی که یادم میاد وقتی ورزش میکردم بالای بیضه راستم درد میکرد و الان چند ماهی هست همون درد رو طرف چپم احساس میکنم کیسه بیضه ام هم باد میکنه میخواستم بدونم به نظر شما من دوباره فتق شدم و آیا اگر فتق شدم حتما عمل کنم واگر عمل نکنم چه عوارضی داره باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۱ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      جراح عمومي برويد
  • تصویر کاربر اریا یکشنبه ۱۱ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 742 مشاهده پرسش
    سلام
    من چند سالی خود ارضایی میکردم.وچند باری دراین چند سال ترک میکردم ولی وسوسه می شدم
    ولی الان بر نفس خودم غلبه کردم دیگه انجام نمیدم ولی دچار شلی منی یا اسپرم شدم.چه دارویی مصرف کنم که به حالت اولیه برگردد
    ممنون می شوم جواب بدید من خجالت می کشم برای درمان به پزشک مراجعه کنم.سپاسگذارم جواب من را در این ایمیل بدهید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۱ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      ازمايش دهيد
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب