اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر امید جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 3010 مشاهده پرسش
    با سلام و احترام خدمت شما
    ببخشید بنده در آزمایش ادرار دفع پروتئین 1+ تشخیص داده شد
    سپس آزمایش تکرار شد همچنین پابرجا بود
    و سپس آزمایش خون + آزمایش 24 ساعته نوشته شد
    و قندم 106 بود
    دکتر نوشتند برای آزمایش یک ماهه و گفتند که فست فود و پروتئین نخور چون قبلش خیلی فست فود میخوردم
    الان اینجا چند سوال دارم
    1- امکان دارد در آزمایش 1 ماهه ادرار دیگر نشان ندهد؟
    2-اگر تشخیص داده شود دوباره مرحله بعد چه خواهد بود؟؟ چون سونو گرافی هم رفتم و همه چی طبیعی بود

    با عرض پوزش به علت طولانی شدن توضیحات و سوالات
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      دكتر نفرولوگ برويد
  • تصویر کاربر حسن جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 673 مشاهده پرسش
    درعکس اول با سی تی اسکن اندازه سنگ 1.5 تشخیص داده شد ودر عکس دوم بعد از یک ماه تقریبا دو سانت .دراین بین قرص گیاهی مفتت وجوشانده استفاده شده بود علت این تغییر سایز در یکماه چیست. قرص مفتت را تجویز پزشکی سنتی دانشگاه شهید بهشتی داده است. در ضمن آیا برای عمل سنگ همراه باید داشته باشیم. ممنون از پاسخ .رادفر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد pcnl كنيد
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      فيلم عمل من در سايتم وا ببينيد
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر مهدی جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 431 مشاهده پرسش
    بعد از استفاده از کاندوم اطراف سر آلت تناسلیم دون دون زده آیا درمانی برای حساسیت هست یا نه. علاوه بر این این حساسیت پوست سر آلت تناسلیم رو مستعد قرمزی و التهاب میکنه در طی خود ارضایی.راهنماییم کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد ببينم
  • تصویر کاربر علي جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 477 مشاهده پرسش
    أيا شربت بي بي سد برأي بچه اَي كه برگشت إدرار داره بده
    1. تصویر کاربر علي پنجشنبه ۲۲ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      جواب چيه
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      نه
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر حمید جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 546 مشاهده پرسش
    منظور ازمیکرولیتیاز۲/۵م.م در پل فوقانی کلیه چیست؟؟راه های برطرف کردن این مشکل چیست؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      نياز به درمان نزارد
  • تصویر کاربر علی یکشنبه ۲۵ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 367 مشاهده پرسش
    سلام ببخشید فاصله داشتن اپیدیدیم سمت چپ از بیضه به طوری که وقتی اسکدوتوم منقبض میشه دیده میشه میتونه ناشی از مشکل باشه یا طبیعیه؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۵ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      سونو كنيد
  • تصویر کاربر بابک یکشنبه ۲۵ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 467 مشاهده پرسش
    سلام بنده نعوظ دارای مشکل میباشد و قرص سوماتریپتان 4 بار در روز مصرف میکنم البته چند سالی است که دچار عدم نعوظ میباشم ولی نمیدانم چرا پس از خوردن بعضی نه همه قرصهای ویاگرا نعوظ سف دارم و در صورت عدم استفاده نعوظ ندارم.البته در ابتدای صبح نعوظ دارم و پس از بیدار شدن کامل به حالت شل شدن برمیگردد.چه قرصی استفاده کنم .
    متشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۵ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد بررسي شويد
  • تصویر کاربر حسن یکشنبه ۲۵ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 322 مشاهده پرسش
    وازکتومی
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۵ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      ممنوع است
  • تصویر کاربر امید یکشنبه ۲۵ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 461 مشاهده پرسش
    با سلام بنده ده روز پیش نوبت اینترنتی گرفتم که سایت برای بیستم مهر ماه که روز تاسوعا هست تعیین نوبت کرده و چون قراره از اردبیل بیاییم با درس و مدرسه بچه تداخل نداشته باشه گفتیم خوبه روز تعطیل میریم دکتر برمیگردیم اما بعد از تماس با مطب خانم منشی با بد اخلاقی و بدرفتاری حاضر نیستند مبلغ حق ویزیت رو برگردونند این دیگه اشتباه شما و سایت شماست ما که تقصیری نداریم لطف کنید مبلغ رو به شماره کارتی که پیامک زدم واریز کنید با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۵ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      با معذرت خواهي چشم با مطب تماس بگيريد عودت داده شود نتيجه را بفرماييد
  • تصویر کاربر امید یکشنبه ۲۵ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 440 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر خواهش میکنم جواب منو بدید،من چندبار خودارضایی طولانی داشتم اما از ارضای کامل جلوگیری می کردم بدون ارضا التم خوابید وبعداز راست شدن مجددش یک دردی حس کردم ک با حالت راستی کامل ازبین رفت وبعداز ارضا اون درد هم رفت ،الان ی کم احساس میکنم رگ های التم برجسته شده و ی خورده تیر می کشه خواهش میکنم بگید این مشکل طبیعی بود؟راه حل درمانشو بگید اقای دکتر خواهش می کنم خیلی منتظر جواب شمام .
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۵ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      نگران نباش با ترك خوب خواهيد شد
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب