اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر مهدی جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 610 مشاهده پرسش
    با عرض سلام ودرود،جناب دکتر من سه هفته کل الاتم شل شده واحساس جنسیم ضعیف شده وسونوگرافی وازمایش از بیضه ها،کلیه،مثانه گرفتم ودکتر گفتن که هیچ مشکلی ندارن فقط فشار نطفه ضعیف شده وشما گفتید چون الان الاتم شل شده پس عصبی است لطفا بگید چکار کنم اگه فشار نطفه ضعیف شده وعصبی هست لطفا راه حلی بگید باکدوم دارو مشکلم حل میشه ودرضمن دکتر شلی من بیشتر تو روزه اما شب بیشتر وقتا صفت هست،باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      اگر ادامه دارد بايد بررسي سويد
  • تصویر کاربر آرش جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 356 مشاهده پرسش
    سلام دکتر من۱۲سالمه

    قدم۱۵۰

    وزنم۵۵الی۵۶

    طول آلت تناسلیم در حالت نعوذ 2تا۳ متره و در حات خوابیده اصلا معلوم نیست و نگرانم کرده.دستم به دامنت چکار کنم؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد ببينم
  • تصویر کاربر مجتبی جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 451 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشید
    مادرم مشکل یه مقدار نارسایی کلیه داشت که آخرین باری که پیش دکتر متخصص کلیه رفت دکترش گفت آزمایشهات خوبه فعلا دیگه نیازی نیست بیای منها من داشتم آزمایش ادرارشو نگاه میکردم دیدم جلوی Blood زده +
    PH 7
    Glucose منفی
    مابقی هم منفی
    فقط جلوی WBC عدد 6-8 زده
    جلوی RBC عدد 6-7 زده
    Epithelial Celss زده 1-2
    Bacteria Few
    Casts زده منفی
    Crystal Few
    من نگران اون RBC و WBC هستم که عددش زیاده
    آیا این برای کسی که نارسایی داشته طبیعیه یا پزشک متخصص کلیه اینو ندیده و توجه نکرده؟
    ممنون میشم منو راهنمایی کنین
    خیلی نگرانم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      نارسايي تخصص من نيست
  • تصویر کاربر عباس جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 351 مشاهده پرسش
    سلام . خسته نباشید .
    من پسری 23 ساله هستم .
    مشکل من این است که احساس می کنم فرآیند بلوغم با اختلال همراه بوده به طوری که علائم بلوغ در من کامل نشده مثل رویش بسیار کم ریش و سبیل و همچنین عدم رشد سایز آلت تناسلی . با توجه به موارد ذکر شده باید چکار کنم ؟ آیا استفاده از تستوسترون برای درمان جواب می دهد ؟ لطفا راهنماییم کنید .
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد معاينه شويد
  • تصویر کاربر ليلا جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 485 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشيد
    اقاي دكتر من يك خانم 43 ساله هستم هميشه ادرارم يا پخش ميشود يا كج ميرود از بس پا هايم را شستم خسته شدم بمن ميگويند مشكل از الت تناسلي هست و بايد عمل لابيا پلاست را انجام دهم ولي من شديدا ميترسم تو را خدا منو راهنمايي كنيد
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد بررسي شويد
  • تصویر کاربر علی جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 579 مشاهده پرسش
    با سلام و احترام
    مدتی است که کراتین خونم بالاست اول 1/6 بود الان بعد از سه ماه 2 شده است دکتر میگه بخاطر ضعف کلیه هاست .که باعث ورم پاهام شده. رژیم غذایی هم خیلی رعایت میکنم ولی بیفایده است.در ضمن قرص های زیر رو هم مصرف میکنم.
    ولوان 150 روزی 1 _ دیوالدین 500 روزی 2 _کلونازپام 1/5 شب -مولتی ویتامین 1 _نفروتونیک 1_ اسید فولیک 1 میلی گرم 1_ویسپریزون2 شبی 1
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      كار من نيست
  • تصویر کاربر فرشته جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 393 مشاهده پرسش
    باسلام، پسری،یکباره دارم که ختنه مادرزادی هست باکمی،انحراف سر آلت،سونو انجام شده تشخیص طبیعی داده،سوالم آینه که برای ختنه و رفع عیب جزیی یک عمل کافیه یا یک بار ختنه بشه یک بار هم انحراف، شهرستانی هستم ودکتر ماهر وباسابقه خوب از کرمان اگه معرفی بفرمایید ممنون میشم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      شرمنده
  • تصویر کاربر شریف جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 381 مشاهده پرسش
    سلام شوهر من آزمدیش اسپرم داده نیتیجه این هست
    ولوم....۳/۵
    جلوی ph خط کشیده
    Liguefaction ۳۰
    40 Cunt sperm بعد شستشو شده ۱۷
    80 .... Quick A
    34....Slow B
    48.....Immotile d
    2....Morphology
    ببخشید دکترش گفت متوسط هست قرص اینا داد بنظرتون کدومش مشکل داره دکتر به ما نگفت؟؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      خوب است
  • تصویر کاربر ناهید جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 457 مشاهده پرسش
    با سلام پسر من ۶ سال دارد بعد از چهل روزگی با روش حلقه ختنه شد به چندین دکتر ارولوژی مراجعه کردم گفتن ٱلت تناسلی فر رونده دارد!!!؟؟؟ در شرایط عادی اصلا آلت تناسلی بیرون از بدن نیست و مرتب خودم باید زیر پوست رو تمیز کنم جای ختنه عفونت میکند و ملتهب و قرمز است با توجه به اینکه بزرگ شده و اینکار سخته و اذیت میشه من چیکار کنم؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      مراجعه به دكتر خودتان
  • تصویر کاربر پارسا جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 387 مشاهده پرسش
    سلام جناب دکتر.ابتداازشماتشکرمیکنم.راستش امروز دوبارانزال داشتم به فاصله تقریبا دوساعت...قبل ازباراول خیلی احتیاج به انزال داشتم چون نعوظ داشتم اما قصدانزال نداشتم وبیضه هام درد گرفتند...دفعه اول حجم زیادی منی اومد...اما احساس کردم هنوزاحتیاج دارم...دوساعت بعد دوباره انزال داشتم که باخون تازه ویک قطعه کوچک لخته همراه بود...البته درد تسکین یافت...اما فکرم مشغول شده که چرااینطور شد...درهنگام انزال درد نداشتم...
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      مهم نيست
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب