اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر حسین یکشنبه ۲ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 514 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر.
    می خواستم ازتون بپرسم آیا استمنا واقعا ضرر داره ؟ اگه اینطوره چه ضررهایی می تونه داشته باشه؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      با قطع درست ميشود
    2. تصویر کاربر حسین شنبه ۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      آقای دکتر می خواستم بدونم این عوارضی که براش می گن مثل ضعف و تاری دید ، لاغری ، کم شدن حافظه و .... به نظر شما درسته ؟ آخه خیلی ها هم می گن هیچ ضرری نداره . حقیقتش چیه آقای دکتر؟؟؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      مطلب سايت من را بخوانيد
    4. تصویر کاربر حسین شنبه ۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      خیلی ممنون آقای دکتر. خوندم اما خیلی خلاصه بود. لطفا بگین ایا باعث ضعیف شدن چشم و حافظه میشه؟
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      همان ها هستند كه عرض شده
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر سعيد جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 367 مشاهده پرسش
    سلام من سعيد ٢٤ساله إز تهرانم آلت تناسلى من خيلى كوچك است به طوريكه إز ازدواج كردن ميترسم مدتى است كه خوانوادم به من گير دادن كه ازدواج كنم ولى من از ازدواج به همين دليل ميترسم آلت من در حالت خوابيده ٣/٥تا ٤سانت ودر حالت كشيده ١٠سانت است آيا راهكارى براى أين قضيه وجود داره ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      خوب است
  • تصویر کاربر پاپری جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 425 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت اقای دکتر
    لطفا این ازمایش را تفسیر کنید . با تشکر
    motility grade I 20%
    motility grade II 25%
    motility grade III 10%
    motility grade IV 0%
    CLASS A (GRADE 4)
    CLASS B (GRADE 3)
    CLASS C (GRADE 2)
    CLASS D (GRADE 1)
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      حركت كم است
  • تصویر کاربر امیر جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 431 مشاهده پرسش
    سلام
    مادرم ۶۲ سال سن داره،۲۰ ساله که دیابتیه و الان دیگه حسابی به کلیه هاش آسیب رسیده.کراتینش داره بالا میره.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      دكتر داخلي كليه برويد
  • تصویر کاربر شاهرخ جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 1713 مشاهده پرسش
    سلام جناب آقای دکتر
    من 27 سالمه و سر آلتم برخلاف دیگران که شکاف سر آلتشان(که ادرار خارج میشه) خیلی شکافش بیشتره ، مثلا شکاف بقیه 2-3 میلیمتر هست اما واسه من نزدیک به 1سانت میباشد و خیلی باز هستش ، این مشکل من چیه و راه حلش چیه؟
    باتشکر فراوان
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد ببينم
  • تصویر کاربر احمد جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 372 مشاهده پرسش
    من موقع رابطه با همسرم التم شل می شود و دیگر راست نمی شود باید چیکار کنم؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد ازمظر نشتي بررسي شويد
  • تصویر کاربر احسان جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 409 مشاهده پرسش
    سلام و قت بخیر آقای دکتر کرمی خوب هستین ،
    یه سوال دارم بابت ادرار ، رنگ ادرار من میانگین ، زرد کم رنگه رنگه ، زیادم غلیظ نیست ، خب من ورزش زیادی میکنم پیاده رویم زیاده شاید میانگین روزانه یک و نیم ساعت ، که خب آب بدنمو میگره و عادت دارم همیشه قبل از خواب آب میخورم همیشه و همینطور صبح قبل از صبحانه آب میخورم برای سلامتی و بهداشت مثانه و کلیه ، به کنار ،
    میخوام بگم من آب تقریبا زیادی مصرف میکنم شاید روزانه میانگین 4 لیوان + مثلا 4 لیوان هم چایی ، البته اینم میدونم که بخاطر کافعین چای ، آب بدنم از این بابت هم کم میشه ، ولی تو یه جایی خوندم که آب زیاد باعث میشه که در حالت کلی ویتامین بدن رو هم دفع میکنه ، از اون موقع دیگه زیاد آب مصرف نمیکنم فقط در حد زیاد یعنی اگر رنگ ادرار رو نزدیک به رنگ آب کنم مشکلی که پیش نمیاد یا اصلا به نظر شما چیزی که من گفتم مستند نیست ،
    " صبح هم که از خواب بیدار میشم معمولا رنگ ادرام زرده زرده خیلی ، غلیظ به نظر میرسه ، یه کمی منو نگران کرده "
    ببخشید زیاد سوال میکنم ، سوال آخرم اینه :
    آیا کمبود ویتامین D ، میتونه درد ناحیه کلیه ایجاد کنه یا خیر .
    خیلی ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      مصرف اب براي سلامتي كليه ها عالي است جواب سوتل اخر نه
  • تصویر کاربر هادی جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 400 مشاهده پرسش
    سلام و وقت بخیر
    من چند وقت پیش عمل جراحی روی کلیه سمت چپ پسر 2 ماه ام واسه رفع انسداد حالب به لگنچه انجام دادن و بعد از عمل بردم سونوگرافی که تو سونوگرافی بهم گفتن هنوز هیدرونفروز کلیه رفع نشده و اینم بگم قبل از عمل هیدرونفروز کلیه 24 میلیمتر بود که بعد از عمل تو سونوگرافی مجدد 20 میلیمتر نشون داده ممنون میشم راهنماییم کنیین
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      پي گيري توسط دكتر خودتان انجتم شود
  • تصویر کاربر سحر جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 394 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید
    جواب آزمایش UA من به اینصورت هست RBC/5_6
    BLood/+
    WBC/3_4
    Bacteri/MOD 
    و بقیه موارد نگاتیو ،سوالم از خدمتتون اینه آیا نیاز به انجام سیتولوژی هست؟ و آیا ممکنه براساس همین آزمایش تشخیص عفونت باشه؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      نه
  • تصویر کاربر امید جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 477 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید اقای دکتر،ایا با یک معاینه حضوری ودیدن پززشک میتوان فهمید ک مشکلی وجود ندارد ،اخه من شنیدم اول معاینه میشوی بعد درصورت لزوم ازمایش می دهی
    خواستم بدونم معاینه اولیه میتوان اولویت فهمیدن از سلامتی باشد درواقع یک معاینه برای اگاهی از سلامتی بیضه والت بدون انجام ارمایش با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      سونوگرافي بيضه كنيد
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب