لیست پرسشها (10,723 پرسش)
امین شنبه ۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 454 مشاهده پرسش
باسلام خسته نباشید من 34 سال دارم 10 سالی هست خود ارضایی انجام دادم اکنون تصمیم ازدواج دارم نگران این هستم که نکنه نتوانم بجه دار شوم به نظر شما مشکلی نداره من ازدواج کنم آیا لازم هست آزمایش اسپرم را انجام دهم خواهش میکنم راهنمایی کنید
باشکر امین- سلام خسته نباشید سوالم راجب پستانک کودک است وچه جوری میشه اونوراحت ازش گرفت سوال بعد میخواستم بپرسم بچه من 5 ناهشه میخواستم بپرسم از کی میتونه تلوزیون نگاه کنه
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
دكتر اطفال
-
- سلام دکتر.من برادری دارم ۲۶ ساله که مدت چند هفته درد ناشی از سنگ کلیه به اندازه ی ۱۲ میل دارد. ایا امکان از کار افتادن کلیه در این مدت زمان وجود دارد؟ برادرم در این مدت تب نداشته. ضمنا از طریق سونوگرافی امکان تشخیص نارسایی یا از کار افتادن کلیه وجود دارد؟
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
نه با عكس جديد مراجعه نماييد
-
- سلام.خسته نباشید .
من مدتها دچار وسواس بودم و در اثر همین بعد ادرار هنگام استبرا به جای مقدار مقرر در شرع که 3 بار است شاید 7 تا 8 بار بعد از ادرار استبرا می کردم . ضمنا چندی پیش تو دستشویی وقتی میخواستم خودم رو بشورم حواسم نبود و آب داغ رو باز کردم و آلتم به شدت سوخت .
علائم بیماری من به شرح ذیل هست : احساس خارش از درون آلت - احساس چسبندگی مجاری ادرار هنگام ادرار کردن - سوزش ادرار - جمع شدن آلت تناسلی به ویژه بعد از ادرار کردن - احساس احتباس ادرار به شدت- بی حسی در سر آلت تناسلی - درد آلت تناسلی هنگام برخورد .
من به پزشک مراجعه کرده و بررسی و معاینات لازم را انجام دادم و طبق گفته اطبا مثانه یا مجاری ادراری یا کلیه مشکلی ندارد و هر چه هست از آلت تناسلی هست دکتر کمکم کنید واقعا از این همه مراجعه به مطب دکترها و مصرف انواع داروها که هیچ اثری هم ندارد خسته شدم-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
مشكل شما عصبي است
-
- سلام جناب دکتر،اقای دکتر اگه شلی الات عصبی است درمان این حالت چیه؟با دارو هست یاغیره،لطفا بگید چکار کنم،سپاس
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
با بررسي مشخص ميشود
-
- سلام اقای دکتر خسته نباشید
یک سوال حدود یک سال است که ذهن منو مشغول کرده اگر جوابم را دقیق بدهید و اندکی وقت بگذارید ممنون میشم
راستش پول و امکان دکتر رفت برایم موجود نیست
با عرض معذرت بنده حدودا 12 سال است عمل ناپسند خود ارضایی رو انجام میدم بگذریم از اینکه هزاران بار تلاش به ترک داشتم که متاسفانه ناموقف بود ولی جدیدا پیشرفت هایی داشتم
چون یک سالی میشه مذهب و ایمان رو خیلی تقویت کردم
عوارض این عمل برای من زود انزالی بوده که از زمان تحریک شدن تا خروج منی کمتر از 10 یا 30 ثانیه است
و مشکل دیگه اینکه احساس میکنم بیضه هایم خیلی کوچک شده اند
نمیدانم کوچک شده اند یا بخاطر مقایسه با فیلم ها تصور میکنم کوچک هستند
اقای دکتر من خیلی بچه دوست هستم سال هاست در حسرت داشتن بچه هستم
سوال من از شما اینه که آیا مشکل زودانزالی و کوچک شدن بیضه هایم درمان دارد یا باید قید ازدواج رو بزنم چون اصلا راضی نیستم شریکم ارضا نشود و لذتش ناقص باشد و یا بخاطر کم کاری من به گناه بیوفته....
حالا بین ازدواج و بچه آوردن از پرورشگاه مانده ام کدام را انتخاب کنم؟
ببخشید که اینجا سوال میکنم اخه پول و امکان مطب رفتن را ندارم
ضمنن من 25 ساله از اهواز هستم و هیچوقت رابطه نامشروع نداشته ام
تازه بر حسب اتفاق مطالب سایتتون رو در مورد زگیل تناسلی خوندم و خیلی وحشت کردم چون گفتی ممکن این بیماری علامتی نداشته باشه
بی صبرانه منتظر جوابتون هستم
شما را دعا میکنم در عوض جواب دادن به سوالم
سپاسگذارم-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
بيخودي نگرانيد
-
- سلام آقای دکتر.خسته نباشید.من قصد حاملگی دارم و آزمایشه پیش از بارداری دادم.در u/a باکتریا فیو بود و موکوس پوزیتیو 2مثبت بود.الانم کلیه ی چپم درده داره.چیکار کنم.کپسوله سفالکسین بخورم.یا امپوله جنتا بزنم.شهرمون هم اورولوژیست نداره
- سلام.چندی پیش تو دستشویی وقتی میخواستم خودم رو بشورم حواسم نبود و آب داغ رو باز کردم و آلتم به شدت سوخت . بعد از مدتی حالا وقتی ادرار می کنم دچار سوزش ادرار هستم و احساس می کنم مجاری ادرار آلت دچار چسبندگی شده است و سر آلت تناسلی ام بی حس شده و در آلتم حالتی شبیه به گوشت اضافه آوردن پیدا کرده آیا عوارض فوق ناشی از سوختگی که ذکر کردم هست ؟ برای درمان چه کنم ؟ آیا شما مصرف پماد تریامسینولون ان ان رو توصیه می کنید ؟
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
بله خوب است
-
- با سلام بنده به علت تکرر ادرار بدون سوزش سونوگرافی کلیه و مثانه و پروستات انجام دادم که نتیجه آن به صورت زیر است:
ابعاد واکوژنسیته هر دو کلیه و ضخامت کورتیکومدولری آنها نرمال بوده و سنگ یا هیدرونفروز مشاهده نگردید. مخاط مثانه برجسته بوده که می تواند به علت ضایعه التهابی باشد سنگ یا تومور مشاهده نشد. حجم پروستات 15 سی سی و اکوی آن هموژن است. میخواستم نظر اقای دکتر رو درباره سونوگرافی بدونم. با تشکر-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
بايد سيستوسكوپي كنيد
-
- فرزند دختر من یک سال و دو ماه داره که عفونت ادراری گرفته و دکترش گفته کلیه چپش رو درگیر کرده خیلی نگرانم میخواستم بدونم با دارو رفع میشه یا خیلی خطرناکه و ممکنه کلیه اش صدمه جدی خورده باشه؟؟؟
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
بايد ببينم
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

