اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر eminem یکشنبه ۲ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 410 مشاهده پرسش
    با سلام
    اقاي دكتر جواب اين ازمايش چه مي باشد
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      خوب است
  • تصویر کاربر محمد یکشنبه ۲ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 543 مشاهده پرسش
    سیستوسکبی کردم سوند گذاشتم دکتر گفته باید سه هفته باشد هنگام دستشویی مدفوع به التم فشار میاد متورم میشود یه مقدار خون ابه از مجرا بیرون میزنه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      از دكترتان بپرسيد
  • تصویر کاربر حجت یکشنبه ۲ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 2645 مشاهده پرسش
    سلام.ببخشيد من سوال زير را مطرح نمودم ""سلام درزمان بارداری استازادرارباقطر5م م هردوکلیه جنين توسط سونوگرافي مشخص شد.در3روزگی نوزادپسر3م م هردوکلیه و در1ماهگی 2و3م م قطرقدامی هر دوكليه در سونوگرافي مشخص شد..آیانیازبه عکس رنگی هست حتما؟درآزمایش ادرارهم عفونت نداشتند.چون سوندمیزنن درعکس رنگی میترسیم انجام بدیم.چکارکنیم؟""
    فرموديد ""درمان خاصي نميخواهد."" ممنون از پاسختون. آيا نياز است چند وقت يكبار آزمايش سونوگرافي جهت بررسي ميزان استاز انجام دهيم و يا مرتب آزمايش ادرار نوزاد انجام دهيم يا خير؟
    با تشكر فراوان
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد پيگير باشيد
  • تصویر کاربر عباس دوشنبه ۳ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 507 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید
    کلیه های من هر دوشامل سنگ های متعدد به قطر 5-10 میلی متری هست و از نوع فک کنم شاخ گوزنی !

    میخواستم بدونم باید عمل کنم ؟ واینکه هزینه درمانی تقریبا چقدرمیشه بدون هیچ بیمه ای
    ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      عكس ااي وي پي بگيريد
    2. تصویر کاربر عباس یکشنبه ۲ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      دکتر من یک سی تی اسکن و یک سی تی اسکن هسته ای انجام دادم

      درباره هزینه تقریبیشم بی زحمت بگین هم روش آندوسکوپی و هم لیزری
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۳ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      بر اساس تعرفه است
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر سعید دوشنبه ۳ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 466 مشاهده پرسش
    ممنون هستن از پاسخ تون. در ادامه سوال o75f121146 می خواستم بدونم اگر منی هست چون باید غسل کنم اگر نیست بیخیالش شوم.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      حساسيت نشان ندهيد
    2. تصویر کاربر سعید دوشنبه ۳ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      ممنونم از پاسخ تان. موفق باشید.
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۳ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      تشكر
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر محسن یکشنبه ۲ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 723 مشاهده پرسش
    باسلام وخسته نباشید - پدرمن 78 سال سن و4سال پیش عمل قلب بازانجام داده وازآن زمان وارفارین یک میلی گرم روزی نصف مصرف و میزان آی ان آر طبق دستورپزشک ایشان میبایست حول وحوش 2 باشد که خدا رو شکر تقریبا تنظیم هست و نصف آمیلودپین 5 صبح و نیتروکانتین 2.6روزی دوبار و والسارتان80هرشب مصرف میکنند(جهت اطلاع) چندماهی است که درآزمایش خون ایشان کراتین بالارفته وتا 2 هم رسیدوسونوگرافی انجام دادم که طبق گفته پزشک کلیه ها نرمال فقط بدلیل سن وسال کمی کوچکترشده اند وپس ازرژیم غذایی کم چرب وکم پروتئین که متاسفانه خیلی رعایت نمیکنن الان کراتین حدود 1.6 شده . سوال من ازمحضرشما این است که آیا وارفارین ویا والسارتان میتونه تاثیر برعملکردکلیه بزاره که باعث بالارفتن کراتین شده یا خیر ؟ البته به دستورپزشک میزان مایعات رو بیشترکردن
    باتشکر فراوان
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      دكتر نفرولوگ برويد
  • تصویر کاربر mojtaba شنبه ۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 387 مشاهده پرسش
    باسلام.
    آیا دستگاه هایی نظیر اکستندر،در رفع انحنای الت موثرند؟
    باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      دروغ وبي اساسند امتحان كنيد
  • تصویر کاربر Nima شنبه ۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 4203 مشاهده پرسش
    سلام و عرض ادب.دکتر من صبح ها وقتی میرم دستشویی بعد از تموم شدن ادرارم یه درد دو طرف شکمم احساس میکنم که حالتی مثله گرفتگی داره و انگار با خالی شدن مثانه این درد به وجود میاد.باقی اوقات هم اینجوری میشم البته این حالت را همیشه ندارم.درضمن یکبار که چک اپ رفته بودم وسونوگرافی کردم گفتند یکی از کلیه ها یه مقدار بزرگتره.لطفا راهنماییم کنید ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      چكاب جديد كنيد
  • تصویر کاربر حجت شنبه ۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 514 مشاهده پرسش
    سلام درزمان بارداری استازادرارباقطر5م م هردوکلیه مشخص شد.در3روزگی نوزادوسر3م م هردوکلیه و در1ماهگی 2و3م م قطرقدامی.آیانیازبه عکس رنگی هست حتما؟درآزمایش ادرارهم عفونت نداشتند.چون سوندمیزنن درعکس رنگی میترسیم انجام بدیم.چکارکنیم؟باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      درمان خاصي نمي خواهد
  • تصویر کاربر ابراهیم شنبه ۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 448 مشاهده پرسش
    باسلام من درتاریخ95/6/3عمل tul انجام دادم واستنت دابل جی برایم گذاشتند که بعد از 21 روز استنت را برداشند اما الان بعد 38 روز بعد برداشتن استند درد شدیدی در کلیه دارم میخواستم بدانم مشکل چیست با توجه به اینکه دکترم گفت که هیج گونه سنگی هم در کلیه ام نمانده آیا از عوارض گذاشتن دابل جی می باشد . من باید چه کاری انجام دهم لطفا راهنمایی نمایید.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      عكس بگيريد
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب