لیست پرسشها (10,723 پرسش)
ایمان سه شنبه ۴ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 285 مشاهده پرسش
درود دکتر
سن ۲۵
اندازه الت ۱۱
قطر خیلی باریک
دازم عذاب میکشم
ایا انجام پیوند یا جراحی امکان پذیر هستش یا عوارضی ندارد
مشکل مالی ندارم
ممنون میشم کمکم کنین- سلام اقای دکتر
من چند روزی از گن لاغری که کش اون بصورت خیلی محکم درست روی کلیه ها قرار میگرفت استفاده کردم اما بعد از مدتی دچار دردی شبیه به کوفتگی در کلیه هام شدم که با دست زدن بیشتر میشه. سونوگرافی هم گفتن که مشکلی مشاهده نمیشه و عفونتی هم نداره.اما با وجود گذشت یکسال هنوز همون درد وجود داره. بنطرتون مشکل چی میتونه باشه؟
بینهایت متشکرم-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۴ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
با كليه ارتباطي ندارد
-
- سلام دکتر خسته نباشیدفایلایی که فرسادم براتون دکترای قبل گفتن پنج درصد از کلیه باقی مانده ایا درسته ؟؟دکتر باید چیکار کنم راهنمایی کنید توروخدا
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۴ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
دكتر داخلي كليه برويد
-
- سلام آقای دکتر بنده 51 ساله و 3 عدد سنگ 3 میل متری در کالیس میانی و تحتانی هستم
1 - آیا قرص سیستون یا قطره سنکل موثر است ؟
2 - در ما ارثی می باشد هم اوریکی داشته ام و هم اگزالات کلسیم-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۴ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
١-موثر نيست٢-ممكن است
-
- مجاور هیل کلیه چپ ماس به ابعاد 22*23 م م مشهود است که دانسیته نان هموژن داشته و حاوی نواحی سییستیک و سولید است . نما و دانسیته ضایعه تیپیکال نبوده فالوآپ ضایعه توصیه می شود .
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۳ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
با شك به تومور بايد عمل كنيد
-
- سلام من میخواستم بدونم خودارضایی عوارض داره وعوارض ان چیست
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۳ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
مطالب سايت من را بخوانيد گويا است
-
- سلام-پسرم5/5سالشه ویه سنک به اندازه 6میل توی کلیه چپش هست.یک بار در سن 3سالگی سنگ شکن کردم ولی شکسته نشد.الان مجددا میخوام سنگ شکن کنم ولی باز هم ترس دارم که نشکنه.قطعی ترین راه برای خارج کردن سنگ چیه؟لطفا من رو راهنمایی کنید.ممنون
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۳ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
سنگ شكني كنيد
-
- دخترم 8 سال است سه روز در بیمارستان به علت عفونت روده بستری بود و دارو سفترایاکسون به او تزریق کردن بعد از سه روز گفتند سونو شود و گفتند 5 عدد سنگ داخل صفرا او است ومی خاستند اورا عمل کنند و تشخیص دکتر سونو این بود که شاید براثر دارو سفترایکسون باشد اورا از بیمارستان به رضایت شخصی مرخص کردم حالا مانده ام چه کنم پیش هیچ دکتری نبردم چون دردی ندارد مانده ام بعد از دو هفته یک سونو بگیرم یا نه راه احلی جلوی من بگذارید یا به چه دکتر رجوع کنم صفحه دوم سونو و اول را فرستادم با تشکر از جواب شما
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۳ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
ديدم خوب است
-
- سلام آقای دکتر با عرض معذرت بنده پرستات داردم وسوراخ آلتم خیلی کوچک است برای سوند گذاری چه کار باید کرد ؟ ممنونم
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۳ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
بايد بلينم
-
- سلام اقای دکتر
پدر بنده سرطان لیپوسارکوم داشت و به همین دلیل کلیه راست او رابرداشتند الان ام ارای داده میگن دو کیست کورتیکال ساده با قطر 12 میلی متردر کلیه چپ داره.باید چکار کرد؟ ایا اینم سرطانی هست؟-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
نه پي گيري
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

