اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر فرید سه شنبه ۱۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 423 مشاهده پرسش
    باسلام،من در ایمیل های قبلی سوال و عکسهایی فرستادم با همین ایمیل ولی راهنمایی ازطرف دکتر به دستم نرسید خواهش میکنم راهنمایی در خصوص این که من مشکل دارم یا نه ؟و آیا مشکل ساز هست یا نه ؟ایمیل کنید،و بعد دیدن همه ی عکسهای بنده را به طور کلی پاک کنید تا بنده حقیر از دستتان راضی باشم.شماره پیگیری سوال قبلی بنده z42k720642است. عکسها را از داخل ایمیل فرستاده شده و نه از این کارد.با تشکر.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      همينجا جوابگو هستم
  • تصویر کاربر X سه شنبه ۱۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 371 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر.
    آیا خودارضایی علاوه بر عوارض روحی عوارض جسمی هم داره؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      ضرر دارد قطع كنيد بهتر است
  • تصویر کاربر پدرام سه شنبه ۱۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 376 مشاهده پرسش
    سلام
    من یک جعبه نسبتا سنگین را جا به جا کردم و از ان روز کمرم اگر به فرمت بد بشینم درد میکنه و در همان سمت هم جایی که برای فتق هست احساس سنگینی میکنم . با سرفه هیچ حس سوزشی نداره . عمدتا زمانی که کمر درد میگیره اون قسمت هم احساس سنگینی میکنم . امروز بعد از یک هفته احساس میکنم یکم ورم داره یا شاید از اول همینطور بوده و من حساس شدم ؟ ورم گرد نیست و از زیر ناف تا کمر یک کمی هست . روز اول که کمر فوق العاده درد داشت این جا هم درد حس میکردم . بیشتر موقع نشستن اذیت میکنه .
    ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      اسپاسم عضله است
  • تصویر کاربر سجاد سه شنبه ۱۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 463 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر الان دوبار عمل میکنم میگن سنگ حالب داری وقتی که میگردن پیدا نمیکن من اهل ابادانم . از سی تی اسکن گرفتم درد عجبی پهلو سمت چپم زیر نافم دارم سوزش ادار دارم اقای دکتر اگه عکسا دید توروخدا جواب بدید الانم بیمارستان بستریم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد عكسش را ببينم
  • تصویر کاربر ٠٠٠ سه شنبه ۱۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 398 مشاهده پرسش
    با سلام ميخواستم بدونم روز سوم بعد از آخرين نزديكي دقيقا چطور محاسبه ميشه؟!
    مثلا اگه شنبه شب نزديكي داشته باشيم آزمايش رو بايد سه شنبه انجام بدم يا چهارشنبه؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      بله
  • تصویر کاربر شیرین سه شنبه ۱۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 404 مشاهده پرسش
    باتوجه به سنگ۱۷/۵میلیمتری که دربالای کلیه سمت راست است وطبق نظرپزشک معالج نه امکان سنگ شکن است بعلت تنگی مجرای کلیه ونه امکان جراحی چون ممکن است خونریزی دهد ومشکل دیگر۳سال پیش عمuل tutانجام دادم ولی نتیجه ندادوچکه ادراردارم پزشکم گفته اند دوباره جراحی کنم من چکارکنم لطفا مراراهنمایی کنید ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد عكس رنگي اي وي پي را ببينم
  • تصویر کاربر علی سه شنبه ۱۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 411 مشاهده پرسش
    سلام.دکتر حدود 1سالی هست احساس میکنم ته ادرارم باقی میمونه.بعد از این که خود ارضایی میکنم تا چند روز این احساس شدیده دقیقا احساس میکنم در قسمت پایین الت تناسیلم ادرار مونده رفتم دکتر عمومی میگه التهاب پروستات اما با وجود این این که 1سال اینطوریم و خود ارضاییرو ترک نکردم نگرانم شاید نریضی بدی باشه که نیاز به متخصصه لازم میدونم بگم که حدود 5سال خودارضایی میکنم و بعد الت تناسیلمم کج شده کمی.ممنون میشم کمک کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      بيشتر عصبي است
  • تصویر کاربر سید سه شنبه ۱۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 344 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت شما
    مدت ۶ ماه است که وقتی می خوابم آلت تناسلی راست شده و تا زمانی که بیدار نشدم و از جا بلند نشدم آلت راست باقی مانده که این رنج بسار زیادی برایم فراهم کرده (درد زیر شکم. در بعضی شبها درد کلیه) آزمارشات زیادی انجام دادم مانند پروستات، ادرار، ولی تمام آزمایشات نرمال بوده. خواهشمندم جواب سوال را بدهید. با تشکر.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد بررسي شويد
  • تصویر کاربر علي یکشنبه ۹ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 642 مشاهده پرسش
    سلام اقاي دكتر، من ٢٤ سالمه وزنم ايده اله ولي چربي بالاي التم خيلي زياده ، حتي از روي شلوار هم مشخص ميشه ، اين هم اعتماد به نفس منو پايين مياره هم ٢-٣ سانت طول التم كم ميشه ، در حالت نشستن هم مخفي ميشه ، لطفا بگين چيكار كنم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۹ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد ذولش كنيد
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۹ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      ذوبش
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر مجتبی سه شنبه ۴ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 406 مشاهده پرسش
    سلام ،از سال نودو یک دفع خون از ادرار داشتم پیش دکتر رامین محمدی رفتم سونوگرافی و سی تی اسکن رفتم سنگ یا استاز و تومر نداشتم اما همچنان دفع خون (۴_۳)دارم دکتر گفت که باید عمل کنم لوله حالب سنگ ریز دارد من پیگیر نشدم حالا باید چیکار کنم، کلیه چپم وقتی مایعات (نوشابه چای اب زیاد)میخورم احساس فشار دارم ممنون ومتشکرم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۴ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد مداركتان را ببينم
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب