اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر امیر سه شنبه ۱۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 369 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید اقای دکتر 20 سالمه بدون هیچ رابطه جنسی این جوش طبیعیه؟ چی هست؟چه جوری می ره . نگرانم کرده
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      اگر سكس نداشتيد زگيل نيست
  • تصویر کاربر ز سه شنبه ۱۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 331 مشاهده پرسش
    سلام. من بعد نامزد دارم و با نامزدم نزدیکی داشتم بدون دخول ولی بعد از چند ساعت تو ادرارم یه لخته خون دیدم. ممکنه از بکارتم باشه تو رو خدا جواب بدین
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد معاينه شويد
  • تصویر کاربر زهره سه شنبه ۱۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 317 مشاهده پرسش
    سلام مدتی است نیمه های شب بادل درد بیدار می شوم و با اندکی راه رفتن درد کن خفیف می شود.قبلا نیز این گونهرشده بودم اما مدتی بود کمتر دچار دل درد می شدم .فکر می کنم سرما نیز در آن موثر باشد.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      سونو كنيد
  • تصویر کاربر اسماعيل سه شنبه ۱۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 407 مشاهده پرسش
    سلام خوبي
    چند وقتي هست ك بيضه هام درد و مثانه ام رفته دكتر بهم گفت برو سونو بکير رفتم گرفتم دكتر واريكوسل داريد گفتد ازمايش نطفه بديد اک قوي بود نكن عمل واک ضعيف حتما عمل كنيد ولي توي سونوگرافي در سمينال وزيكويل دو طرف چند كيست ساده به ابعاد حداكثري 10ميليمتر درسمت راست و8.5ميليمتري درسمت چپ مشاهد ميگردد
    در اپيديديم سمت چپ تصوير دوكيست ساده به ابعاد 2×1.5ميلميترو2×1ميليمتر مشهود است
    قطر وريد شبكه پامپينيفورم سمت چپ قبل مانوروالسالوا2.6ميليمتر وپس ازان 3ميليمتر يافته هامطرح كننده واريكوسل کريد IIدراين سمت ميباشد
    قبل يك سوال ارسال كردم سونو فرستادم و اين دفع ازمايش فرستادم
    لطفا راهنمايي فرماييد
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      خوب است
  • تصویر کاربر امیر سه شنبه ۱۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 1802 مشاهده پرسش
    سلام دکتر خسته نباشید
    ۲۲ سالمه مایع منیم به حالت لخته ای بود وقتی خارج میشد حالت ژل به خود میگرفت و پیش دکتر اولورژی هم رفتم برام آزایش اسپرم نوشتند من آزامایش اسپرم دادم بعد مشخص شد تعداد اسپرمم کمه
    یک سری دارو دادند مصرف کردم اما دیگه مراجعه نکردم
    الانم به همون شکل قبلا هستش بعد خارج شدن به حالت ژل در میاد اما بهتر شده از قبل
    سوالم اینه آیا مشکل واری کسله
    البته بیضم نه ورمی داره و نه دردی
    فقط اسپرمم بعد خارج شدن ب حالت ژل درمیاد


    ممنونم اگر ب سوالم پاسخ دهید
    تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      ازمايش دهيد
  • تصویر کاربر الف سه شنبه ۱۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 397 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت اقای دکتر و تشکر بابت جوابتون .با توجه به ازمایش که حرکت اسپرم کم بود .ایا این باعث ناباروری است یا خانمم هم باید درمان شود . با تشکر
    motility grade I 20%
    motility grade II 25%
    motility grade III 10%
    motility grade IV 0%
    CLASS A (GRADE 4)
    CLASS B (GRADE 3)
    CLASS C (GRADE 2)
    CLASS D (GRADE 1)
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد معاينه كنم
  • تصویر کاربر مهرداد سه شنبه ۱۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 382 مشاهده پرسش
    لطفا تحقیق نمایید و راه درمان مثانه نوروژنیک و عفونت های شدید که باعث خراب شدن کلیه هایم میشود بدست آورید (با مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی و سلولهای بنیادی و داروسازان و پزشکان فوق تخصصی تعامل نمایید و کشف نمایید پیوند مثانه - مثانه مصنوعی - ساخت مصانه از طرق سلول بنیادی و ... و ساخت دارو که عفونت شدید و بالا را تامدتی به صفر و پایین بیاورد و تامدتی پایین نگه دارد یا دارو و موادی بسازند که بسازید که مثانه را شستشوی دهند و عفونت از بین برود تا منجر به خرابی کلیه ها نشود )
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد نوار مثانه را ببينم
  • تصویر کاربر فریبابدخشان سه شنبه ۱۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 433 مشاهده پرسش
    تا سنگ 6میلی یکی در دیستال حالب راست با 8میلی uvjویکی با فاصله 16میلی uvj هست اقای دکتر ایا با اب خوردن و ورزش دفع می شوند
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      فيلم سنگ حالب من را ببينيد
  • تصویر کاربر رضا سه شنبه ۱۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 496 مشاهده پرسش
    سلام
    من یه پسر 5 ساله دارم که سه ماه پیش با یه سونوگرافی متوجه شدیم که یک کیست شش سانتی در کلیه چب دارد با مراجعه به جراح و با عمل لاپاراسکوپی اون رو خارج کردن ولی با گذشت سه ماه دوباره یه کیست سه سانتی در همون کلیه دوباره عود کرده و الان نمیدونم چیکار کنم
    لطفا اگه امکان داره منو راهنمایی کنید
    با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      مهم نيست
  • تصویر کاربر فرید سه شنبه ۱۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 358 مشاهده پرسش
    خواهش میکنم برا اطلاع از ارسال جواب به این شماره و شماره سوال قبلی پیام ندهید.با عرض معذرت
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      چشم
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب