اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر هادی دوشنبه ۱۷ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 541 مشاهده پرسش
    سلام. در بدنه آلتم که در عکس هم مشخصه تغییر رنگ ایجاد شده. این اتفاق در دو طرف کلاهک هم به صورت دو سه تا خط تیره سیاه هم هست. ترشح بدبو ندارم. خارش و درد هم. مشکل چیه؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۷ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      مهم نيست
  • تصویر کاربر فرید دوشنبه ۱۷ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 338 مشاهده پرسش
    باسلام،منظور من راهنمایی بود دکتر پیرو ایمیل قبل که فرمودین عکس بفرست عکس را فرستادم ولی راهنمایی به دستم نرسید،لطف کنید یه راهنمایی از (مشکل بنده)کنید.با عرض معذرت خواهی جهت پرسش
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۷ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      همينجا
  • تصویر کاربر علیپور دوشنبه ۱۷ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 513 مشاهده پرسش
    سلام دکتر خسته نباشید
    5 سال هست یاسه شدم چند روز پیش خونریزی داشتم سونوی شکم انجام دادم که به علت درد در پهلوی راستم کلیه را هم سونو انجام گرفت که جواب به این صورت بود ضایعه solid مختصر هایپراکو نسبت به پارانشیم کلیه با حاشیه مشخص فاقد کلسیفیکاسیون به ابعاد 20* 24 mm در پارانشیم خلفی- تحتانی کلیه راست مشهود است و یک کیست کورتیکال ساده به سایز 7.5 mm در قسمت میانی کلیه راست دیده شد خیلی نگرانم باید چیکار کنم؟ خطرناک هست؟ ممکن هست تومور بدخیم باشه؟ زندگیم در خطر هست؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۷ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد سي تي اسكن با تزريق بكنيد
  • تصویر کاربر سجاد دوشنبه ۱۷ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 437 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر .
    خسته نباشید .
    پدر من کلیه هاش نارسا شده و حدودا 30 درصد بیشتر کارایی نداره و الان حدودا یک ماه و نیم هست که دیالیز صفاقی رو تو خونه انجام میده (در 24 ساعت چهار مرتبه)
    چون کلیه های پدرم هنوز 30 درصدی کارایی داره و همچنان ادرار هم داره شنیدم که راهی برای ترمیم کلیه اش هست . این موضوع درسته و امیدی برای ترمیم کلیه هاش هست یا فقط باید پیوند کلیه انجام بده ؟
    ممنون .


    داروهایی هم که مصرف میکنه :
    قرص Novonorm برای دیابتی که داره
    قرص آتورواستاتین برای چربی
    قرص فورسماید و کلسیم و
    آمپول ویتامین دی هفته ای یکبار و آمپول اریتروپوئیتین هفته ای دو بار .
    قرص نفروتونیک
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۷ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      كار من نيست دكتر نفرولوگ
  • تصویر کاربر رضا دوشنبه ۱۷ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 568 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر چند وقتی استپوست زیر الت تناسلی در چند ناحیه سفید رن و برجسته شده است البته درد یا سوزش و خارش ندارد لطفا راهنمایی بفرمایید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۷ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      بايدببينم
  • تصویر کاربر مهرنوش دوشنبه ۱۷ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 410 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشید
    پسری 4 ساله دارم که از سه ماهگی متوجه شدیم سنگ کلیه داره و با دارو در 2 سالگی کاملا مرتفع شد و هر سال آزمایش میدیم و سونوگرافی تا مطمئن باشیم که برنمیگرده.
    حالا سوالهای من اینا ست:
    1- آیا احتمال کلیه اش در آینده هم سنگ بسازه هست یا نه؟
    2- هر چند وقت یک بار باید تست کنیم تا خیالمون راحت باشه؟
    3- این سه تا آیتم برای پسرم در چه رنجی باید باشد؟ Urine Calcium، Urine uric AcidUrine Ceratinine،
    4- مادرشوهرم نارسایی کلیه داشتن و من از این میترسم که پسرم هم دچار نارسایی کلیه بشه، آِیا آزمایش یا تستی هست که احتمالشو برآورد کند. و اگر من بخوام مجددا بچه دار بشم در این زمینه تست ژنتیکی هست که نشون بده چند درصد احتمال داره بچه بعدی دچار سنگ کلیه یا نارسایی کلیه بشه؟
    لطفا راهنمایی بفرمایید
    از اینکه وقت میذارین و جواب سوالاتمو میدین سپاسگزارم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۷ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد كامل بررسي شوند
  • تصویر کاربر احمد سه شنبه ۱۸ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 568 مشاهده پرسش
    سلام دکتر جان .من ۲۱سال و مجردم .من هنگام خودارضایی نعوظ خیلی کاملی دارم و نزدیک انزال نعوظ قوی میشود ولی نعوظ صبحگاهی و شبانه ندارم .آیا مشکلی دارم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۷ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      مشكلي نيست
    2. تصویر کاربر احمد دوشنبه ۱۷ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      دکتر یک سوال دیگر .من هنگام نعوظ آلت حس ادرار دارم و میرم دستشویی مثل ادرار ولی بیرنگ میاد و وقتی ادرار میکنم نعوطم میخوابه .همین که دوباره به نعوظ میرسم دوباره حس ادرار بهم دست میده
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۸ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      اهميت ندهيد
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر مالک دوشنبه ۱۷ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 436 مشاهده پرسش
    باعرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای بود کرمی
    سلام آقای دکتر اگر خاطرتان باشدیک ماه پیش من سوالمو درمورد هورمون هام ضعیف است ،بیضه ی چپم کوچک ونرم،آلتم کوچک ،زیر بیضه ی چپم عروق خونی 3 سانت کشیده شده است ،23 سالم است در10 سالگی یه بار عمل فتق سمت چپ انجام دادم ودر 22 سالگی یه بار واریکوسل سمت چپ انجام داد واینکه 6 ماه قبل به خاطر ضعیفی هورمون هام به دکتر غدد میرم واون تستسترون نوشت وگفت این ها رو بزن وبعد از 6 ماه بیا دوباره معاینه کنم آقای دکتر در سوال یه ماه پیش اینها رو پرسیدم که شما گفتید باید معاینتون کنم . آقای دکتر 8 روز پیش 3 آبان که بعد از 6 ماه بود دکتر غدد وقت داده بود رفتم گفت باید یه آزمایش تستسترون دیگه (که 6 ماه قبل این آزمایش رو انجام داده بودم )ویه آزمایش منی انجام بدی تا ببینم این تستسترون ها رو که در این 6 ماه زدی بربدنت تاثیر داشت ووضعیت نطفه ات رو ببینم چه طور است،انجام دادم بردم پیش دکتر ،دکتر درجواب آزمایش تستسترون گفت هورمون مردانت بازم ضعیفه ودر جواب آزمایش منی گفت اسپرم دربدنت هست ولی در حال حرکت نیستند مرده هستند دیگه لازم نیست تستسترون بزنی باید پیش یه دکتر ارولوژیست بری تا اون درمانت کنه شاید ضعیفی هورمونت مردانت به خاطر اون کوچکی بیضه چپ،نرم بودن آن وعروق خونی کشیده شده زیر آن بیضه باشد حرکت نکردن اسپرمات احتمالا واریکوسل باشد واینکه قبلا سابقه عمل داشتی شاید عمل هات بد انجام شده باشد،آقای دکتر به خاطر این بیماری 2 سال پیش میخواستم استخدام نظام شم انداختند،آقای دکتر به حق این ماه عزیزصفر که در پیش است بعد ازاین ماه میام پیش شما درمان بشم،انشاالله به حق امام حسین وحضرت ابوالفضل شفا یابم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۷ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      بياييد ببينم
  • تصویر کاربر امیرحسین شنبه ۱۵ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 452 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشید
    بنده پسریی پانزده ساله ام و خودارضایی میکنم
    مدتی پیش متوجه یک بخش متورم بین ختنه گاه و قسمت عقبی آن شدم که خود به خود از بین رفت و هر چند وقت یکبار (خیلی کم) ظاهر میشد ولی باز خوب میشد
    چند وقت پیش موقع خواب که بر روی شکمم خوابیده بودم متوجه یک صدا تق شدم که بعد از برسی فهمیدم آن توده حرکت کرده به سمت پایین
    چند روز پیش یک جوش در همان نواحی زده شده بود و آن را ترکاندم و صبح که بیدار شدم متوجه شدم که دوباره آن ناحیه(در همان منطقه جوش)دوباره ورم کرده (حدودا دوبرابر دفعه قبلی)و کمی درد هم میکند
    و وقتی آن ناحیه را فشار میدهم متوجه یک غده کوچک میشوم
    لازم به ذکر است چند روز پیش فبل از جوش زدن متوجه خون(خیلی کم) در لباس زیر ام شدم
    لطفا راهنمایی کنید
    با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۵ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      مهم نيست
  • تصویر کاربر تیمور شنبه ۱۵ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 397 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر.پسری 24 ساله هستم آلتم کوتاهه در حالت نعوظ 11 سانت و لاغر .سوالم اینه با این وجود زیاد نعوظ داره جوری که اگر دوساعت بازار باشم یا جایی که دختر رد میشه نعوظ پیدا میکنه و داره آبرومو میبره میخواستم بدونم دارویی قرصی برا کاهش نعوظ وچود داره یا نه؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۵ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      وزنت را كم كنيد
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب