اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر یوسف چهارشنبه ۲۶ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 430 مشاهده پرسش
    با سلام و عرض خسته نباشید خدمت حضرتعالی،شرمنده چند ماهه هر از گاهی خون در ادرار مشاهده می کنم سونوگرافی ،سی تی اسکن،آزمایش و...رفتم دکترم میگه عفونت نداری،سنگ نداری.حالا موندم‌ دردم چیه.آسپرین مصرف نمی کنم شغلم کارمند بانکه،پارسال یکی دو دفعه اومد ولی در ماه رمضان امسال چند دفعه خون اومد و بعد از رمضان سنگی کوچک دفع شد بعد از اون خون اکثر روزها مشاهده می کنم ،خیلی نگرانم درصورت امکان راهنمایی ام بفرمایید.باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۵ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد بررسي شويد
    2. تصویر کاربر یوسف سه شنبه ۲۵ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      باسلام،شرمنده چگونه و چه کسی بررسی کند؟باتشکر
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۶ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      توسط دكتر ارولوگ
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر امیرامیری سه شنبه ۲۵ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 405 مشاهده پرسش
    باسلام خدمت شما دکتر عزیز اقای دکتر یه سوال میکنم تورو خدا خواهشا جواب بدین متاسفانه مدتی است به عمل کثیف استمنا معتادشدم تو یه کلیپ دیدم یک روحانی روش طب سنتی داره به نام دکترضیایی میگفت اگه سرکه طبیعی از پایین ناف تاقسمت های زیرکامل با سرکه طبیعی با پماد بمالی بعد بذاری در مجاورت هوا خشک شه اب بزنی دیگر مبتلا به استمنا نمیشی تو رو خدا به نظرتون ظررداره لطفا اگه میشه بهم بکید باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۵ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      سعي كن تركش كنيد
  • تصویر کاربر شکیبا سه شنبه ۲۵ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 367 مشاهده پرسش
    آقای دکتر سلام ...امیدوارم خوب باشین ..من آزمایش همسرمو فرستادم ولی هنوز جواب ندادین...لطف میکنین به تفسیرش کمک کنین...دوباره میفرستم
    volume.....4
    color....mikly
    viscosity....normal
    liquefaction....40
    ph.....7.8
    mucus....none
    rapid progressive(classa).....6.6
    progressive(classb).....43
    total progressive( classa+b)....49.6
    non progressive (class c)....32.9
    live ratio (class a+b+c)....82.5
    none motile(class d)....1705
    wbc ...1-2
    rbc....0-1
    bacteria.....non seen
    epithelial cell ....0-1
    immature cells...0-1
    aggregation.....+1none
    agglutination....none
    pathology....40
    head pathology ...20
    midpiece pathology 3
    tail pathology.....17
    ejaculate volume ....4
    ejaculate sperm count 932.712
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۵ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      خوب است
  • تصویر کاربر فرخ سه شنبه ۲۵ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 439 مشاهده پرسش
    با سلام و عرض ادب - عکس سونوگرافی کلیه و خدمتتان ارسال کردم -خواهشا بگید نارسائی کلیه دارم یا نه؟ سنم 35 هستش - ماهی 1 بار یه درد خیلی کمی در قسمت کلیه هام احساس میکنم - تو 6 ماه قبلی 2 بار تکرر ادرار داشتم که داروی جمی فلوکساسین و... بود که تاثیر زیادی تو بهبودیم داشت
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۵ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      دكتر داخلي كليه برويد
  • تصویر کاربر رسولی سه شنبه ۲۵ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 371 مشاهده پرسش
    پدرم 77 سالشه. فتق بیضه داره. برای عمل اقدام کردیم. گفتن بیهوش میکنیم. ولی ایشون ناراحتیه قلبی دارن. آیا برای کسی که ناراحتیه قلبی داره عمل بیهوشی خطرناک نیست؟ واقعا لازمه که بیهوش بشن؟ 15 ساله قبل ایشون عمل فتق کردن با بیحسی ولی مشکلی نبود.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۵ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      بله خطرناك است
  • تصویر کاربر حافظ یکشنبه ۲۳ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 488 مشاهده پرسش
    سلام آقاي دكتر ايا ازمايش اسپرم خانگي در اب علمي هست يا امكان تشخيص ندارد .با تشكر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۳ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      درست نيست
  • تصویر کاربر علی یکشنبه ۲۳ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 323 مشاهده پرسش
    سلام در ادرار چه با حالت نعوظ الت چه بدون ان گاهی اوقات یک چیز سفید رنگ خیلی کم همراه ادرار خارج می شود ایا این منی است یا خیر ؟ از نظر شرعی برام مهمه . این چه چیزی است با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۳ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      مهم نيست
  • تصویر کاربر محدثه یکشنبه ۲۳ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 491 مشاهده پرسش
    باسلام
    خواهری دارم 18 ساله که بصورت مادر زادی دهانه رحمش بسته بوده و تک کلیه می باشد و از زمانی که به بلوغ رسیده و پرید میشود خون پرید از راه مثانه همراه ادراردفع میگردد به همین خاطر عفونت شدید کلیه دارد و ادرارش همیشه خونی است و کراتین خونش نیز بالاست برای جراحی اقدام کرده ایم ک دکتر متخصص میگوید تا عفونت برطرف نشود عمل نمیشود ولی عفونتی که دارد هیچ وقت برطرف نمیشود و هر چقدر هم دارو مصرف کند مجدد که پرید میشود باز عفونتش برمیگردد و بخاطر تک کلیه بودن خیلی نگران هستیم خواهشمند است راهنمایی کنید باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۳ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      نگران نبايد
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۳ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      نباشيد
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر میلاد یکشنبه ۲۳ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 674 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر ،یه دختر سه ساله دارم مشکل رفلاکس ادرار داره ،عکس رنگی و اسکن ازش گرفتن بعد پیش دو متخصص بردم نشون دادم اولی دکتر اتوکش بودن نظرشون این بود که کلیه چپش یه مقدار کوچکتر از حالت نرمال هست و از پنجاه درصد ،سی و پنج درصد کار میکنه و درکل گفتن نیاز به جراحی نیست و با دارو رفع میشه حالا پیش یه متخصص دیگه بردیم نشون دادیم دکتر آرش عباسی ایشون گفتن بافت کلیه زیاد آسیب دیدن باید عمل بسته بشه حالا موندیم حرف کدوم مد نظر قرار بدیم ...توروخدا جواب بدید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۳ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      با مدارك مراجعه نماييد
  • تصویر کاربر م یکشنبه ۲۳ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 31277 مشاهده پرسش
    با سلام.
    آیا بعد از عمل TUL و هنگامی که استند دبل جی توی حالب قرار دارد، می توان رابطه ی جنسی داشت؟
    این رابطه باعث حرکت استند و یا انسداد کلیه نمی شود؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۳ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      بله مانعي نيست
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب