لیست پرسشها (10,723 پرسش)
محمد سه شنبه ۲۵ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 416 مشاهده پرسش
با سلام خدمت اقای دکتر.
من پسری هستم 35 ساله و مجرد هستم. و یکی از بیضه هام بزرکتره و بیضه هام اویزانه و تا حالا رابطه جنسی با کسی رو نداشتم.و مدتی الاتم نغوظ نمیشه.دکتر رفتم.ازمایش اسپرم و ازمایش خون هم دادم.واریکوسل خفیف دارم.و چون دکتر گفت ازمایش خونت خوبه نیازی به عمل نیست.و قرص تالافیل 10 برام نوشت.و مدتی خوب شدم باز الاتم نغوظ نمیشه.و هیچ حسی به جنس مخالف ندارم.و چون می خوام ازدواج کنم.مشکل شده برام.و نمی دونم چکار کنم.راهنمای کنید چکار کنم که درست بشه.ممنون از لطفتون-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۵ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
بايد بررسي شويد
-
- سلام دکتر ، اقایانی که فنر دبل جی در لوله حالب دارند میتواند فعالیت جنسی داشته باشد
- سلام. خانمي ٤٩ ساله هستم. آزمايش ادرار خون نشان داده است. درد ندارم. آزمايش سيتولوژي خوب بود. سي تي اسكن وحود يك كيست دو سانتيمتري در داخل كليه چپ را نشان مي دهد.يعني كيست رو سطح بيروني كليه نيست.پيشنهاد جنابعالي چيست؟. با سپاس
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۵ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
پيگيري - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- اقاي دكتر سلام بنده شبها چندين بار بابت ادرار كردن بيدار ميشوم و ميزان ادرار هم كم نيست ودر طول روز هم هيچ مشكل تكرر ادراري ندارم ولي در طول شب ٣-٤بار ادرار ميكنم،سوزش ندارم و ادرارم هم بوي نامطبوع نمدهد،ميخواستم ببينم آيا لازم هست به پزشك مراجعه كنم؟در ضمن بنده وارد كننده انواع ابزار آلات لاپارسكوپي يوروتسكوپي و هيستروسكوپي و كليه ابزار آلات جراحي آلماني هستم اگر سفارشي در اين مورد داشتين با حداقل قيمت ميتونم تقديم كنم،ممنون ميشم اگر بسوال بنده جواب بدين
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۵ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
٤ ساعت قبل از خواب مايعات را كم كنيد وسونوگرافي پروستات وادرار باقيمانه را بفرماييد. تشكر چشم
-
- با سلام و وقت بخیر.. 27 سال سن دارم و مجرد هستم.. مدتی هستی با فشار دادن ناحیه ختنه گاه الت تناسلی ام بادو انگشت از بالا و پایین متوجه جسمی نسبتا سف به اندازه یک دانه ماش میشم.باید بگم .این جسم نسبتا سخت توی مجرای ادراری نیست . و اینکه در امر نعوظ مشکلی ندارم و هیچ درد و ناراحتی هم ندارم. میخواستم بدونم این جسم طبیعه یا مشکلی خاصی پیش اومده؟
- سلام.من دو بار عمل فتق در دو طرف شکمم انجام دادم.الان سمت راست شکم گاهی درد خفیف دارم و سمت چپ هم خیلی کم ورم دارد.اما هیچ برامدگی ندارم.
جای عمل:زیر شکم زمان عمل:10 تا 15 سال پیش دو عمل با فاصله زمانی
سن:61-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۵ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
نياز به عمل مجدد نيست
-
- با سلام، بنده سوال قبلی به شماره r29g320640 را پرسیده بودم از حضرتعالی
متاسفانه پزشکی که بتواند تشخیص بدهد در اینجا نداریم همه گفتند کاملا سالم هستم
الان که این مطلب را خواندم :
http://drvariani.ir/%D8%A7%D8%AB%D8%B1-%D8%A2%D8%B3%DB%8C%D8%A8-%D9%86%D8%AE%D8%A7%D8%B9%DB%8C-%D8%A8%D8%B1-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D8%AF%D8%B1%D8%A7%D8%B1%DB%8C/
مردد شدم چون من سابقه افتادن از ساختمان و بیرون زدگی دیسک 2 و 5 دارم
چون بنده شهرستان هستم لطفا بفرمایید با توجه به آزمایشات قبلی و سونوهایی که انجام دادم و هیچ مشکلی را نشان ندادند آیا برای ویزیت حضوری آزمایش یا ... خاصی لازم است که من اینجا انجام دهم و با آنها بیایم ، چون من نمی توانم دو روز در تهران بمانم یا دوباره خدمت برسم
ممنونم از توجه شما-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۵ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
بايد با توجه به سقوط نوار عصب مثانه بگيريد٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
-
- با درود و عرض خسته نباشید. من سال گذشته آزمایش ادرار دادم که در فروردین 94 گلبول سفید 20 تا 25 و قرمز 5 تا 6 بود ولی در آبان همون سال باز آزمایش دادم که اینبار گلبول سفید 5 تا 10 بود و قرمز 0 تا 2 شده بود و در این دو باکتری رو few زده بود. امسال هم در مهر ماه ازمایش دادم که گلبول سفید 5 تا 6 شده بود و گلبول قرمز هم 0 تا 1 بود ولی باکتری rare زده بود. در تمام این آزمایشات پروتئین منفی بود. به نظرتون این عفونت ادراری هستش یا مشکل چیز دیگست و سونوگرافی لازمه؟ممنون میشم پاسخ بدین.
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۵ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
كشت ادرار دهيد
-
- با سلام خدمت جناب دکتر
بنده دچار آلت تناسلی پرده دار متوسط هستم یعنی نیمی از ناحیه تحتانی آلت بنده را پرده پوشانده، میخواستم از محضر شما بپرسم که
۱-آیا عمل جراحی برای درمانش ضرر نداره و در آینده برام از لحاظ مقاربت یا نعوظ و موارد دیگه مشکل ایجاد نمیکنه؟
۲_ و اینکه آیا با یک روز بستری انجام کیشه یا باید مدت بیشری در بیمارستان بمونم ؟
۳- و در نهایت هزینش چقدره بصورت آزاد و آیا مشمول بیمه میشه یا خیر؟
پیشاپیش از اینکه وقت ارزشمندتون رو در اختیار بنده میزارید و پاسخگوی حقیر هستید
سپاسگزارم-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۵ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
عكسش را بفرستيد ببينم
-
- با سلام و عرض خسته نباشید خدمت حضرتعالی،شرمنده چند ماهه هر از گاهی خون در ادرار مشاهده می کنم سونوگرافی کلیه و شکم،سی تی اسکن کلیه و شکم،آزمایش خون ،آزمایش ادرارو...رفتم دکترم میگه عفونت نداری،سنگ نداری.حالا موندم دردم چیه.آسپرین مصرف نمی کنم ،واریکوسل دارم ولی آزمایش اسپرم چندروز پیش دادم گفتند سالمی،شغلم کارمند بانکه،پارسال فقط یکی دو دفعه خون اومد ولی در ماه رمضان امسال چند دفعه خون اومد و بعد از رمضان سنگی کوچک دفع شد بعد از اون خون اکثر روزها مشاهده می کنم ،خیلی نگرانم درصورت امکان راهنمایی ام بفرمایید.باتشکر
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

