لیست پرسشها (10,723 پرسش)
فیروز سه شنبه ۲ آذر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 458 مشاهده پرسش
سلام جناب دکتر من 56 سال سن دارم و دیابت نوع 2 دارم و گلیکوفاژ و گلی بن گلامید مصرف میکنم مدتی است شبها در ساق دست و پا و کف دست و انگشتانم درد و سنگینی احساس میکنم خواهشمند است راهنمایی فرمایید علت و درمان را بفرمایید با تشکر-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
دكتر داخلي كليه
-
- سلام ،برای اینکه بفهمیم بافت اسفنجی آلت آسیب دیده یا سالم است،چه باید کرد؟آزمایش خاصی قبل مراجعه حضوری باید انجام شود؟باتشکر
- با سلام کیست پاراپلویک کلیه چیست و راه درمان ان؟ایا کیست سرطانی است؟ممنون
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
مطلب سايت من وا ببينيد
-
- سلام آقای دکتر ..وقت بخیر
مادرم 65 ساله هستند ...هر از چند گاهی سنگهای ریز در کلیه شان مشاهده میشود و همینطور در یک کلیه کیست دارند....اما سوال و نگرانی اصلی ما پروتئین بالا در ادرار ایشان میباشد ....بطوریکه Urine Volume 24ساعته3100 314Urine Proteine
میباشد...لطفا راهنمایی بفرمایید. در صورت ضرورت مراجعه حضوری داشته باشیم ...ممنون از شما
926Urine Creatinine-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
دكتر داخلي كليه
-
- سلام مادر من 55 سال سن دارد فشارخون داره و چندین سال است دارو مصرف میکند الان 3 الی 4 سال است امیلی دیپین 5 میلی میخوره کلیه چپ چند سال پیش گفتن کوچک شده و 5 درصد کار میکنه بخاطر خون در ادرار و درد کلیه امسال به دکتر مراجعه کرد و گفتن کلیه راست هم کیست زیادی داره پاهایش هم از ساق پا و روی هر دو پا ورم و درد زیادی داره هیچ دارویی هم ندادن خواستم نظر شما رو هم بدونم گزارش سی تی اسکن و آزمایش رو براتون فرستادم خیلی خیلی ازتون ممنونم
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۲۶ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
دكتر داخلي كليه برويد
-
- باسلا م خسته نباشید من 34 سالم هست تصمیم ازدواج دارم 10 سال هست خود ارضایی انجام میدم یه ازمایش انجام دادم وخواهشمندم تفسیر این آزمایش را بفرمایید که من مشکلی دارم برا بچه دار شدن یا نه
باتشکر امین - سلام آقای دکتر . سنگ 8 میلی بدون درد در کالیس کلیه راست داشتم. ESWT انجام دادم.2روز بعد تهوع و درد داشتم.از روز سوم علامتی ندارم. آیا ممکن است بدون اینکه چیزی مشاهده کنم قطعاتش دفع شده باشند؟
- اقای دکتر من همونی هستم که گفته بودم پوست التم خیلی کوچک پاره شده تقریبا سه تا زیر ختنه گاه و یک دانه کوچک سیاهرنگ هر چند وقتی ازش بیرون میادکه شما گفتین باید ببینم و معاینه بشم . من امکان اومدن به مطب شمارو ندارم. چون اهل شهرستان هستم. فقط لطفا بگین چیز مهمی هست باید به پزشک مراجعه کنم.
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۲۶ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
عكسش را بفرستيد ببينم
-
- سلام..پسری هستم 20 ساله روی الت تناسلیم درست وسطش یه پوسته خیلی کوچیک قرار داره..یعنی مثل اینکه روی الت یه چسب زخم خیلی نازک چسبونده باشی..میخواستم بدونم این پوسته از ختنست یا نه و اینکه چیکار باید کنم
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۵ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
عكسش را بفرستيد
-
- سلام. هربار که به دستشویی برای دفع مدفوع میرم، مایع چسبناکی ازم خارج میشه؟ چیکار کنم که دیگه نیاد؟ هر بار این اتفاق می افته.
و آیا شیرین بیان و سرکه و عرق کاسنی برای کاهش میل جنسی خوبه؟ با تشکر
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

