لیست پرسشها (10,723 پرسش)
آرش سه شنبه ۲ آذر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 511 مشاهده پرسش
با سلام خدمت دکتر عزیز
بنده 25 سال سن دارم چند سالی است دچار التهاب پرستات شده ام
از این رو ادرارم بطور کامل تخلیه نمیشد و در هنگام ادرار زور میزدم که تا حدودی مثانه ام تخلیه شود.
یکبار پس از انزال، ادرارم به شدت کم شد بطوری که دو روز حجم خیلی کمی ادرار داشتم پس از این اتفاق (به اصطلاح شاش بند شدن) کلیۀ سمت راستم درد شدیدی گرفت (درست پشت آخرین دندۀ قفسه سینه) این درد شبیه درد التهاب یا تاول پوستی است بطوریکه با خم شدن به سمت پهلو درد بیشتر میشود همراه با این درد زبانم سوزن سوزنی شده و گلو و دهانم مزۀ خاصی پیدا کرده است.
به متخصص مراجعه کردم و پس از سونوگرافی این گزارش را دادند:
ابعاد هر دو کلیه نرمال است درکلیه ها و مثانه سنگ دیده نشد . مخاط مثانه ضخیم تر از نرمال است و ابعاد پروستات 30*48*47 وحجم آن 35 cc است و باقیمانده ادرار 120cc است.آزمایش ادرار و کشت هم دادم که نتیجۀ تمام آزمایشها سالم بود.( داروهای تجویز شده ترازوسین ، فیناستراید ، سفکسیم )
1. میخاستم بدونم که این درد کلیه و مزۀ دهانم آیا خطرناک است؟
2. آیا ممکن است دچار نارسایی کلیه شوم؟ توصیه شما چیست؟
3. ضخیم شدن مثانه قابل درمان است؟
4. و اینکه قرار است ماه آینده جهت ادامه تحصیل به خارج از کشور بروم آیا این مشکل اختلالی در رفتنم به خارج از کشور ایجاد خواهد کرد یا میتوانم با خیال راحت به کشور غربت بروم و درمان را ادامه دهم؟
با تشکر از صبر و لطف بی دریغتان-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
شما مشكلي نداريد
-
- سلام جناب دکتر
سوالی داشتم خیلی ممنون میشم پاسخ بدید
در شبکه اجتماعی تلگرام کانالی داریم مختص ترک خودارضایی
اگه لطف کنید و این وقت رو داشته باشید ما شما را ادمین میکنیم تا پاسخ سوالات اعضای کانال دراین باره رو بدید و در این امر فرهنگی شرکت کنید-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
وقت ندارم شرمنده
-
- باسلام خدمت دکتر عزیز بنده موقعی که احساس ادرار دارم درد خفیفی در هردو کلیه دارم که بعد از تخلیه ادرار خوب میشم آزمایش ادرارم سالم است لطفا راهنماییم کنید ممنون
- سلام دکتر خسته نباشید
ام آر آی کلیه انجام دادم نوشته شده توده 20mm در قطب تحتانی کلیه راست دیده می شود که می تواند به علت ضایعات خوش خیم مانند آدنوما و انکوسیتوما باشد اما RCC نیز در نفرکتومی جزئی DDX باید درنظر گرفته شود که گفتن باید نمونه برداری انجام شود به نظرتون در آخر اگه از نوع RCC نبود و از نوع آدنوما یا انکوسیتوما بود به عمل جراحی نیاز دارم؟راه درمانم چی میتونه باشه خیلی نگرانم
باتشکر فراوان-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
سريعا بياييد ببينم فيلم عمل من در تومور كليه در اپارات را ببينيد
-
- سلام دکتر جان خسته نباشید
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
دکتر جان من مدتی هست پهلوهام مثانه هام و بیضه هم درد خفیف داره که مثال هر 24 ساعت 3 ساعت درد خفیف دارم من شهررشت هستم میخوام برم پیش دکتر ا ورولوژی الان خواهشم اینه من هزینه واسم مهمه میخوان اول با دفتر چه برم پزشک عمومی بادفترچه خدمات درمانی بیمارستان بگم این ازمایشهارو واسم بنویسن تا انجام بدم الان من چه ازمایشهای یا سونوگرافیهایی بگم بنویسه که کلیه مثانه وبیشه شاملش باشه برم پیش دکتر ایشون هم که بیضه هارو معاینه میکنن میخوام خیالم راحت باشه .که دوباره رفتم پزشک اورولوژی نفرسته برو این ازمایشهارو انجام بده بیا . ممنون میشم از راهنماییتون ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ - سلام دکتر در مورد سوالت قبلی گفتید سونو کنم رفتم گرفتم و همش طبیعی بود دکترایا ممکن است سونوگرافی کلیه سنگ های ریز را نشان ندهد دکت وقتی در حال کار کردن هستم دردش شروع میشه و خمیده راه می روم و نمی توانم باستم و باید در حدود یک ساعت دراز بکشم به طوری که اگه سرم را هم در حالت درازکش تکان بدم درد امانم را می برد ازمایش خون و ادرار هم چیزی نشان نداد دکتر به نظرتون باید چکار کنم دکتر سه و نیم سال پیش تصادف شدیدی کردم که صدمه به کمرم و دنده هایم زد حتی حافظه ام یک ساعتی از دست رفت چون به سرم نیز ضربه وارد شد و هیچ وقت صحنه تصادف یادم نیامد کمرم نیز یه کمکی رفت داخل و متاسفانه به علت وضعیت مالیم دکتر نرفتم به نضرتو درد کلیه هایم منشاء ای از تصادف نداره
- سلام. پس از سنگ شکنی 5تکه خرده سنگ در انتهای دیستال حالب موجب هیدرونفروز mild و درد در پهلو و تهوع شده. دکتر مرادی فرمودند تا 15 الی 20 روز دفع میشوند و فقط تب خطرساز است.ایا بنظرشما هیدرونفروز شدیتر نخواهد شد و به کلیه آسیب غ قابل برگشت نخواهد زد ؟
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
بايد ببينم
-
- با سلام
احترامأ ضمن سلام وعرض ادب حضور استادوهمشهری بزرگوارجناب آقای دکترکرمی،
چندروزی است درقسمت بالایی آلت تناسلی دردهای ضربان دار وبصورت منقطع ونبض مانند ایجاد وشروع وخاتمه می یابد.خواهشمندم دراین خصوص راهنمایی فرمائید-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
نبايد مهم باشد
-
- سلام آقای دکتر
۳۱ سال سن دارم و مدتی هست موهای قسمت ساق پاهام ریخته، لطفا راهنمایی بفرمایید چه عواملی موجب بوجود آمدن چنین مشکلی می شود. ممنون-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
دكتر داخلي
-
- با عرص سلام و خسته نباشید
پسر من 36 روزه است، 3روزه ختنه شده، موقع ادرار کردن خیلی بیقراری میکنه و گریه شدید میکنه، ادرارش هم قطع و وصل میشه و تا اتمام تمام ادرار کردنش گریه میکنه، قبل از ختنه هم این مشکلو داشت، آقای دکتر خواهش میکنم منو راهنمایی کنید، خیلی نگرانم، خیلی خیلی ممنون-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
دكتر اطفال
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

