اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر فاطمه پنجشنبه ۱۱ آذر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 439 مشاهده پرسش
    سلام دکتر.
    خانمم شب اداری دارد یعنی از وقت طفولیت داشته ولی متاسفانه خانواده به فکرش نشدند. خودم پیش متخصص کلیه بردم . آزمایش های گفت بگیرید و گرفتیم گفت از نظر کلیه مثانه موردی ندارد و یک قرص سفید رنگ کوچک بود داد و گفت خوب میشه خارجی اش خوب بود تا حدودی اما از اونجا که هم کمیاب بود و هم گران نتوانستیم تهیه کنیم ایرانی اش هم هیچ افاقه ای نکرد، این ازمایش رو براتون فرستادم متاسفانه سونوگرافی اش رو گم کردم. یادمه قرصش برای کسایی که خون دماغ هم می شدند تجویز میشده. وقتی دوباره پیش متخصص رفتیم گفت باید براتون زنگ های هشدار دهنده ای هست تجویز کنم که ما نخواستیم. ممنون میشم جوابم بدین خانمم از نظر روحی خیلی خراب هست.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۱ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
      دكتر داخلي كليه برويد
  • تصویر کاربر النا پنجشنبه ۱۱ آذر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 395 مشاهده پرسش
    باسللم برادر من الان نزدیک به 3 ساله که تکرر ادرار دارند و به خیلی از پزشکان متخصص ارولوژی مراجعه کرده وچندین بار هم سونوگرافی گرفته اما متاسفانه جوابی نگرفته می خواستم بدونم به نظر شما مشکلشون چیه؟ خیلی ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۱ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
      ٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤نوار مثانه
  • تصویر کاربر علی پنجشنبه ۱۱ آذر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 359 مشاهده پرسش
    با عرض سلام و خسته نباشید.
    مدت یک هفته ست که در بیضه هام درد خفیفی رو احساس می کنم که این درد به این صورت هست که اول یکی از بیضه هام بعد بیضه ی دیگرم درد می گیرد و همزمان با هم درد نمیگیرند .میخواستم بدونم مشکل از چییه و اینو بگم که تقریبا در طول ساعات روز این دردو دارم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۱ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
      سونو كنيد
  • تصویر کاربر دايان پنجشنبه ۱۱ آذر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 480 مشاهده پرسش
    سلام اقاي دكتر.وقت بخير.21 سال سن دارم طول التم دوران راهنمايي به 18 سانت ميرسيد.ورزشكار حرفه اي بودم.تا ابن سن باكره هستم و دبيرستان مصرف سيكار قليان و مخصوصا مشروبات الكلي را مصرف كردم تا اين سن حدود يك سالي هست سيكار نميكشم.اما مشروبات الكلي شايد هفته اي 4 بار.قدم 191 وزنم يكم رفت بالا شده 105.طول التم بين 14 تا 16 الان نعوظ ميكند محيط التم 14 سانت است.الان حس ميكنم كه همخوني ندارند اين دو سايز و نعوظ صبكاهي نظارم و اون قدرت رو احساس نميكنم يعني بعد از انزال كه فورا جمع ميشود و هنكام انزال هم به راحتي به هر سمتي كشيده ميشود.يعني كامل نعوظ نميكند..نسبت به جثه ام حس بدي دارم...علت جه جيزي هست.اين وضعيت بدتر هم ميشود؟و ايا رابطه جنسي با افزايش سايز و نعوظ همراه است؟ممنون از سايتتون...
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۱ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
      شما مشكلي نداريد
  • تصویر کاربر پدرام پنجشنبه ۱۱ آذر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 403 مشاهده پرسش
    با سلام
    تیره شدن سر آلت تناسلی مردان ( خروجی مجرای ادراری) و یا به عبارت دیگر لکه ی سیاه رنگ (که به صورت عمده باید صورتی رنگ باشد) نشانه ی چیست؟ (فقط در مجرای خروجی ادرار)
    با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۱ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد ببينم
  • تصویر کاربر امیرحسین پنجشنبه ۱۱ آذر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 363 مشاهده پرسش
    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما جناب دکتر
    اینجانب به دلیل داشتن مشکل انحراف الت با توجه به عکس پیوست شده از شما سوال داشتم که ایا تنها گزینه درمانی بنده عمل جراحی می باشد؟ یا درمان دیگری برای بنده امکان پذیر هست؟ خواهشا به بنده مشاوره دهید با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۱ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
      نياز به عمل نيست
  • تصویر کاربر علی پنجشنبه ۱۱ آذر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 310 مشاهده پرسش
    سلام. حین دفع ادرار یا مدفوع، مایع منی از آلتم خارج میشه.
    آیا نیاز به خودارضایی هست؟ منظورم اینه که لابد کیسه های منی پُر شده باشه. لطفا جواب کاملی بدهید. خواهش میکنم.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۱ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
      نه طبيعي است
  • تصویر کاربر رضا پنجشنبه ۱۱ آذر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 330 مشاهده پرسش
    سلام. بعد از انزال چندباره ( 7یا 8 بار) ، باز هم فکر می‌کنم مایع منی وجود داشته باشد و دوباره خودم رو ارضا میکنم. آیا فکر اشتباهی هست؟ خواهش میکنم راهنمایی کنید.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۱ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
      قطعش كنيد
  • تصویر کاربر حسین دوشنبه ۱۵ آذر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 343 مشاهده پرسش
    سلام وعرض ادب خدمت حضرت عالی جناب اقای دکتر کرمی 41 سال سن دارم دوساله پیش این عمل رو بر روی بیضه چپم انجام دادم ولی متاسفانه بعد یک ماه و آزمایش تعداد اسپرم 0 شد آیا این عمل بر روی بیضه راستم انجام بشه عمل موفقیت آمیز خواهد بود یا نه لازم بذار میباشد حدود 8 ساله پیش وازکتومی کرده ام دوتا دختر دارم ولی از همسر سابقم جدا شدم و دخترام ترکم کردن و مجددا ازواج کردم این بنده حقیر را راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۱ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
      تنها اي وي اف بايد بكنيد
    2. تصویر کاربر حسین پنجشنبه ۱۱ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
      پس از عرض سلام لقا مصنوعی هم انجام دادیم جنین دو روز تکثیر شد روز سوم تشکیل نشد از دکتر متخصص آزمایشگاهی بیمارستان بعثت بخش Iuf پرسیدم گفت چون از بافت بیضه اسپرم برداشت میکنیم فریض میکنیم دوباره برای لقا ذوب فریض میکنیم اسپرم خ ضعیف میشه بهم توصیه کردن بهتر جنین یا نوزاد از کسی بگیرید آیا واقعا هیچ راهی وجود ندارد دارویی نیست من استفاده کنم اسپرمم تقویت بشه
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۵ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
      همان كه عرض كردم
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر رها پنجشنبه ۱۱ آذر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 394 مشاهده پرسش
    باسلام و احترام.لطفا رژیم غذایی در افراد با کراتینین بالا را توضیح بفرمایید.
    کراتینین ۱.۷تا۲
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۱ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
      دكتر نفرولوگ برويد
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب